Poznaj franczyzę Intermarché i Bricomarché

W kontekście dynamicznych zmian, jakie zachodzą na rynku pracy i w niektórych sektorach gospodarki, wiele osób zastawia się jak pokierować swoją dalszą ścieżką rozwoju. Uruchomienie swojego biznesu lub zmiana branży prowadzenia działalności gospodarczej, to scenariusze rozpatrywane aktualnie przez aktywnych zawodowo i biznesowo.
Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom, Grupa Muszkieterów organizuje internetowy, bezpłatny webinar, w trakcie którego szczegółowo przedstawione zostaną zasady współpracy w ramach franczyzy Intermarché (supermarkety spożywcze) i Bricomarché (supermarkety z branży „dom i ogród). Natomiast osoby prowadzące własne, niezależne sklepy pozyskają wiedzę na temat możliwości przyłączenia się do jednego ze znaków Grupy Muszkieterów.
Zapisz się na bezpłatny webinar
Grupa Muszkieterów zrzesza prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą blisko 370 sklepów sieci Intermarché i Bricomarché, a także prawie 70 przymarketowych stacji paliw pod szyldem Intermarché. W 2019 roku Muszkieterowie wypracowali 7,74 mld złotych obrotów. Obecnie Grupa Muszkieterów jest 45. największą firmą na polskim rynku w rankingu „Rzeczpospolitej” („Lista 500”).
ZOSTAŃ FRANCZYZOBIORCĄ INTERMARCHÉ lub BRICOMARCHÉ
– Dzięki odpowiedniemu programowi szkoleń przygotowujemy kandydatów do prowadzenia przedsiębiorstw jakim są supermarkety Intermarché i Bricomarché. W trakcie prowadzenia sklepu franczyzobiorcy otrzymują od Grupy Muszkieterów kompleksowe wsparcie, zachowując przy tym niezależność w zarządzaniu swoim biznesem. To, co nas wyróżnia od innych systemów to podwójny status członków Grupy, którzy są jednocześnie franczyzobiorcami oraz franczyzodawcami, ponieważ mają realny wpływ na kształt całej organizacji. Więcej szczegółów i informacji na temat zasad współpracy w ramach naszego modelu franczyzowego przedstawimy podczas webinaru, który zaplanowaliśmy na 10 grudnia – powiedział Bartłomiej Tarłowski, kierownik działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA dla FRANCZYZOBIORCY
- minimalny wkład własny: 400 tys. zł,
- wiek powyżej 25 lat,
- posiadanie cech przedsiębiorcy oraz ogólnych kompetencji biznesowych,
- gotowość do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa,
- akceptacja zasad funkcjonowania w Grupie, które zostały zapisane w Karcie Muszkietera,
- ukończenie pięciomiesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego,
- gotowość do ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania,
- akceptacja umowy gwarantującej przedsiębiorcy dziesięcioletnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.
Zapisz się na bezpłatny webinar

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów