Dwa biznesy w jednym lokalu / Franczyzodawca daje możliwość otwarcia w jednym lokalu dwóch konceptów – Ramen Shop i Sushi Kushi.
Środa
23.02.2022
Franczyzodawca Sushi Kushi uruchamia nowy koncept gastronomiczny. Tym razem z ramenem w roli głównej.
 

Sushi Kushi to sieć franczyzowa z 10-letnim doświadczeniem na rynku. Ma dzisiaj około 30 lokali. Najnowszy został otwarty w Grodzisku Mazowieckim, kolejny jest planowany w Wieliczce. Teraz franczyzodawca rusza z nowym konceptem franczyzowym – Ramen Shop.

Dopieszczone receptury

Ramen to japońska zupa, składająca się z bulionu, makaronu i różnych dodatków, np. grzybów shitake, glonów, mięsa, jajka.

– Rameny mamy w menu Sushi Kushi. Zauważyliśmy, że klienci bardzo chętnie je zamawiają – mówi Radosław Szwugier, odpowiedzialny za rozwój franczyzy Sushi Kushi i Ramen Shop. – Na zachodzie Europy to bardzo modne danie, a w Polsce też mocno zyskuje na popularności.

W menu Ramen Shop znajdzie się sześć rodzajów ramenów.

– Osiem miesięcy pracowaliśmy nad ich smakiem i przygotowaniem receptur. Tworzył je bardzo znany szef kuchni – podkreśla Radosław Szwugier. – Samego makaronu przetestowaliśmy kilkadziesiąt rodzajów.

Generalnie marka celuje w miasta liczące powyżej 100 tys. mieszkańców, ale w pierwszej fazie chce się rozwijać w tych największych lub w miastach satelickich dużych aglomeracji. Lokal nie musi być duży, wystarczy 55-60 m2. Marka mocno stawia na kanał delivery, ale w lokalach będzie też sala konsumpcyjna. Wysokość inwestycji franczyzodawca szacuje na min. 150 tys. zł netto.

– Dajemy możliwość uruchomienia dwóch marek w jednym lokalu – dodaje Radosław Szwugier. – Łącząc Sushi Kushi z Ramen Shop możemy sporo zaoszczędzić na inwestycji. Zresztą pierwszy lokal nowego konceptu uruchamia właśnie franczyzobiorca Sushi Kushi, który prowadzi biznes w Zgierzu.

Prosty biznes

Franczyzodawca zapewnia, że prowadzenie Ramen Shop jest prostym biznesem.

– Przede wszystkim nie trzeba zatrudniać doświadczonego szefa kuchni – mówi Radosław Szwugier. – Na miejscu w lokalu przygotowuje się tylko wywar do zupy. Z centrali natomiast dostarczane są do lokali wszystkie pozostałe składniki, z których komponuje się zupę, zgodnie z naszymi wytycznymi. Każdego możemy tego nauczyć, w trakcie dwudniowego szkolenia. To ważna kwestia, bo na rynku trudno teraz o pracowników.

Na jednej zmianie wystarczą cztery osoby: dwóch pracowników w kuchni, osoba do przyjmowania zamówień i kierowca do ich rozwożenia. 

– Biznes jest mały, łatwy do kontrolowania, nie ma odpadów, wszystko jest dokładnie policzalne – dodaje Radosław Szwugier. – Od kandydatów na franczyzobiorców nie wymaga doświadczenia w gastronomii.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 2 tys. zł netto.

 

WIZYTÓWKA SUSHI KUSHI I RAMEN SHOP

Sieć sushi-barów i lokali z ramenem.

  • 30 lokali Sushi Kushi
  • 2 lokale Ramen Shop w trakcie przygotowań do otwarcia

Różne smaki / W menu Ramen Shop znajdzie się sześć rodzajów ramenów.

POPULARNE NA FORUM

McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022
Bobby Burger

Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...

16 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2022
MEET & Fit slow Food

Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku

6 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2022
MEET & Fit slow Food

Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...

6 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2022