Jak otworzyć pizzerię?

Na start / Inwestycja w lokal Da Grasso to, według franczyzodawcy, min. 150 tys. zł.
Poniedziałek
30.05.2022
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
 

Sieć Da Grasso działa nieprzerwanie od 1996 roku. Ma dziś już blisko 200 lokali.

– W tym roku najwięcej projektów realizujemy na południu kraju, gdzie marka Da Grasso jest numerem jeden w wyborze usług gastronomicznych – podkreśla Magdalena Parfianowicz, menadżer operacyjny Da Grasso.

Dwa formaty lub konwersja

Franczyzodawca rozwija dwa modele lokali. Pierwszy to pizzeria z salą konsumpcyjną, realizująca też równolegle zamówienia na wynos i w dowozie. Minimalna powierzchnia lokalu to ok. 100 m2. Drugi wariant to model ekspres, oferujący tylko sprzedaż na wynos i w dowozie. Te pizzerie najlepiej sprawdzają się na dużych osiedlach większych miast i zwykle mają powierzchnię 70-80 m2.

– Godny odnotowania jest rosnący udział tego formatu w naszej sieci – dodaje Magdalena Parfianowicz. – Znani jesteśmy głownie z tego, że wszystkie dania z naszego menu, a przede wszystkim pizzę dostarczamy do naszych klientów zgodnie z wypracowanymi i powtarzalnymi standardami. Ta strategia wspierana silnymi kampaniami marketingowymi zapewniła nam utrzymanie sprzedaży w kanale delivery w skali całej sieci na bardzo wysokim poziomie.

Da Grasso otworzyło też pierwszą placówkę w ramach nowego projektu franczyzy konwersyjnej. Jest on skierowany do już działających restauracji i lokali gastronomicznych, które poszukują nowych możliwości rozwoju.

– Zaprosiliśmy do współpracy restauratora, dla którego przystąpienie do sieci Da Grasso było właśnie szansą na rozwój jego biznesu – mówi Magdalena Parfianowicz. – Po kilku miesiącach współpracy franczyzobiorca podjął decyzję o otwarciu nowego i większego lokalu pod naszym szyldem.

Szkolenia i nie tylko

Do sieci Da Grasso mogą dołączyć zarówno osoby działające w branży gastronomicznej, jak i ci, którzy żadnego doświadczenia w tym zakresie nie mają.

– Mamy sprawdzony model biznesowy, odpowiedni program szkoleniowy więc nie oczekujemy doświadczenia w branży gastronomicznej – wyjaśnia Magdalena Parfianowicz. – Nasi partnerzy franczyzowi mogą mieć pewność, że będą dobrze przygotowani do prowadzenia pizzerii Da Grasso.

W ramach opłaty wstępnej, która wynosi 12 tys. zł netto, franczyzobiorcy otrzymują pełny know-how, projekty branżowe, pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz cykl szkoleń rozwijających umiejętności zarządcze, rozwiązania e-commers, zakupy centralne, sieci serwisowe, opiekę regionalnego koordynatora ds. franczyzy, działania marketingowe, dostosowane do potrzeb każdego lokalu.

Inwestycja w lokal Da Grasso to, według franczyzodawcy, min. 150 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa jest kwotą stałą, zryczałtowaną i niezależną od wysokości obrotów. Zależy natomiast od wybranego pakietu menu.

– Minimalna kwota miesięcznej opłaty franczyzowej wynosi 1 464,10 zł netto i obejmuje podstawowy moduł oferty, w którego skład wchodzą pizze, startery, sałatki, desery i napoje – informuje Magdalena Parfianowicz. – Nasi partnerzy mają możliwość rozbudowy oferty, poprzez implementację kolejnych modułów.

 

WIZYTÓWKA DA GRASSO

Polska sieć pizzerii.

  • blisko 200 lokali
  • kwota inwestycji min. 150 tys.
  • opłata wstępna 12 tys. zł netto

Magdalena Parfianowicz, menadżer operacyjny Da Grasso: / "Mamy sprawdzony model biznesowy, odpowiedni program szkoleniowy więc nie oczekujemy od franczyzobiorców doświadczenia w branży gastronomicznej.:

POPULARNE NA FORUM

McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022
Bobby Burger

Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...

16 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2022
MEET & Fit slow Food

Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku

6 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2022
MEET & Fit slow Food

Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...

6 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2022