Najlepsze miejsce na biznes
Dobra lokalizacja to jeden z głównych kluczy do sukcesu w biznesie. Pamiętając o tej zasadzie, marka Fit Cake zainwestowała w nowe rozwiązanie technologiczne, które przy pomocy map Google i po przeanalizowaniu wszystkich istotnych czynników, wskaże najlepsze miejsce na biznes.
– Do tej pory naszym franczyzodawcom oferowaliśmy audytorski system monitorowania wyboru odpowiedniego miejsca na lokal. Jednak postanowiliśmy pójść jeszcze o krok dalej. Uruchomiamy system zewnętrzny oparty na mapach Google, który bezbłędnie wskaże najlepsze miejsca – wyjaśnia Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – To optymalne rozwiązanie, które uwzględni m.in. jakie inne lokale gastronomiczne znajdują się w okolicy, czy w sąsiedztwie mieszkają potencjalni miłośnicy zdrowych deserów, którzy dotrą do Fit Cake w dwie lub trzy minuty, gdzie są zlokalizowane bankomaty czy firmy, których pracownicy byliby zainteresowani naszą ofertą.
Jak to działa?
Wprowadzony przez Fit Cake system stosuje odpowiednie „nakładki” na mapy Google, które pozwalają na weryfikację miejsc przy użyciu różnych kryteriów. Dodatkowo uwzględnia natężenie ruchu w danych godzinach, a także wiek osób mieszkających czy pracujących w najbliższej okolicy. Franczyzobiorca otrzyma także informacje o planowanych remontach czy przebudowach dróg w okolicy.
– Ta technologia prowadzi do lepszego podejmowania decyzji wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z parametrem przestrzennym, lokalizacyjnym. System informacji geograficznej (GIS) umożliwia kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizowanie, z wykorzystaniem podejścia geograficznego obejmującego infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań – tłumaczy Rafał Kościuk.
Polska i zagranica
Sieć franczyzowa Fit Cake oferuje fit desery i wypieki bez cukru, adresowane do osób na różnych dietach, min.: diabetyków, alergików, chorych na celiakię, otyłość, a także depresję, która często powiązana jest z wysokim spożyciem cukru. Jej odbiorcami są także ludzie preferujący aktywny styl życia i sportowcy. Aktualnie na mapie Polski jest już ponad 60 „niecukierni”, dwie funkcjonują też na Malcie.
– Nowoczesny system doboru lokalizacji pozwoli nam rozwinąć skrzydła również za granicą, bo tam także wesprzemy franczyzobiorców w wyborze optymalnego miejsca. Co ważne nasi franczyzobiorcy otrzymują tę usługę całkowicie za darmo – dodaje Rafał Kościuk.
To nie wszystko, co Fit Cake może zaoferować potencjalnym franczyzobiorcom przy wyborze lokalu gastronomicznego.
– Stworzyliśmy dział deweloperski, który gromadzi dane o ciekawych lokalizacjach, a najnowsza inwestycja w system oparty na mapach Google sprawi, że będziemy jeszcze skuteczniejsi – podkreśla właściciel konceptu.
Fit Cake może też pomóc franczyzobiorcom w pozyskaniu dofinansowania czy pożyczek unijnych. Inwestycja w biznes zaczyna się od 22 tys. zł.
WIZYTÓWKA FIT CAKE
Franczyzowa sieć „niecukierni” ze zdrowymi słodyczami.
- ponad 60 lokali
- inwestycja od 22 tys. zł
System zweryfikuje / Wprowadzony przez Fit Cake system stosuje odpowiednie „nakładki” na mapy Google, które pozwalają na weryfikację miejsc przy użyciu różnych kryteriów. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fit Cake za granicą
/01.09.2025
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Mimo wakacji franczyzodawcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 29 lipca-5 sierpnia.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali