Najlepsze miejsce na biznes
Dobra lokalizacja to jeden z głównych kluczy do sukcesu w biznesie. Pamiętając o tej zasadzie, marka Fit Cake zainwestowała w nowe rozwiązanie technologiczne, które przy pomocy map Google i po przeanalizowaniu wszystkich istotnych czynników, wskaże najlepsze miejsce na biznes.
– Do tej pory naszym franczyzodawcom oferowaliśmy audytorski system monitorowania wyboru odpowiedniego miejsca na lokal. Jednak postanowiliśmy pójść jeszcze o krok dalej. Uruchomiamy system zewnętrzny oparty na mapach Google, który bezbłędnie wskaże najlepsze miejsca – wyjaśnia Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – To optymalne rozwiązanie, które uwzględni m.in. jakie inne lokale gastronomiczne znajdują się w okolicy, czy w sąsiedztwie mieszkają potencjalni miłośnicy zdrowych deserów, którzy dotrą do Fit Cake w dwie lub trzy minuty, gdzie są zlokalizowane bankomaty czy firmy, których pracownicy byliby zainteresowani naszą ofertą.
Jak to działa?
Wprowadzony przez Fit Cake system stosuje odpowiednie „nakładki” na mapy Google, które pozwalają na weryfikację miejsc przy użyciu różnych kryteriów. Dodatkowo uwzględnia natężenie ruchu w danych godzinach, a także wiek osób mieszkających czy pracujących w najbliższej okolicy. Franczyzobiorca otrzyma także informacje o planowanych remontach czy przebudowach dróg w okolicy.
– Ta technologia prowadzi do lepszego podejmowania decyzji wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z parametrem przestrzennym, lokalizacyjnym. System informacji geograficznej (GIS) umożliwia kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizowanie, z wykorzystaniem podejścia geograficznego obejmującego infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań – tłumaczy Rafał Kościuk.
Polska i zagranica
Sieć franczyzowa Fit Cake oferuje fit desery i wypieki bez cukru, adresowane do osób na różnych dietach, min.: diabetyków, alergików, chorych na celiakię, otyłość, a także depresję, która często powiązana jest z wysokim spożyciem cukru. Jej odbiorcami są także ludzie preferujący aktywny styl życia i sportowcy. Aktualnie na mapie Polski jest już ponad 60 „niecukierni”, dwie funkcjonują też na Malcie.
– Nowoczesny system doboru lokalizacji pozwoli nam rozwinąć skrzydła również za granicą, bo tam także wesprzemy franczyzobiorców w wyborze optymalnego miejsca. Co ważne nasi franczyzobiorcy otrzymują tę usługę całkowicie za darmo – dodaje Rafał Kościuk.
To nie wszystko, co Fit Cake może zaoferować potencjalnym franczyzobiorcom przy wyborze lokalu gastronomicznego.
– Stworzyliśmy dział deweloperski, który gromadzi dane o ciekawych lokalizacjach, a najnowsza inwestycja w system oparty na mapach Google sprawi, że będziemy jeszcze skuteczniejsi – podkreśla właściciel konceptu.
Fit Cake może też pomóc franczyzobiorcom w pozyskaniu dofinansowania czy pożyczek unijnych. Inwestycja w biznes zaczyna się od 22 tys. zł.
WIZYTÓWKA FIT CAKE
Franczyzowa sieć „niecukierni” ze zdrowymi słodyczami.
- ponad 60 lokali
- inwestycja od 22 tys. zł

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Mimo wakacji franczyzodawcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 29 lipca-5 sierpnia.
Fit Cake otworzył 10 lokali w ciągu miesiąca. Wchodzi też na nowe, zagraniczne rynki.
Fit Cake otworzył placówkę w Rumunii, Bricomarché kontynuuje ekspansję w Polsce, a 7 Street wprowadził do menu burgera i pizzę z owadami. Przegląd tygodnia 20-25 marca.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali