Dofinansowanie do otwarcia sklepu
– Województwo podkarpackie i sąsiadujące z nim województwa to teraz nasz priorytet pod względem rozwoju sieci franczyzowej. Oferujemy solidne wsparcie finansowe na start osobom, które chcą poprowadzić tutaj sklep Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki.
Firma, analizując rozpoczęcie współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. – Stokrotka otwiera sklepy tylko tam, gdzie możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat. Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler.
W tej chwili w ramach sieci działa 977 sklepów, w tym 86 franczyzowych – markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw.
Stokrotki na Podkarpaciu
Podkarpacie stanowi obecnie ważny kierunek rozwoju Stokrotki. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce. – Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość do powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. – Sześć razy w tygodniu realizujemy dostawy do sklepów towarów świeżych: mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału, pieczywa. Dostarczamy również ciasta świeże, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.
Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler.
Rozwiązanie Stokrotki cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, ale też bardzo dobrymi ocenami. W grudniu 2023 roku na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśrednionych dla Google Play i App Store
Nasza Stokrotka kolejny raz została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych.
– Aplikacja jest doceniana również przez ekspertów, o czym świadczą zdobyte nagrody. Prowadzimy działania reklamowe nastawione na dotarcie do jak najszerszego grona osób, a także takie nakierowane na konkretną grupę odbiorców, np. klientów poszczególnych sklepów – podkreśla Katarzyna Stadler.
WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA
Sieć supermarketów rozwijana we franczyzie.
- kwota inwestycji: ustalana indywidualna
- opłata wstępna: 2 tys. zł
- opłata bieżąca: 0,5 proc. obrotu
- wymagania wobec franczyzobiorców: posiadanie powierzchni nie mniejszej niż 140 mkw.
Skąd towar? / Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
/07.07.2025
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainwestuj w formę i urodę – franczyzy beauty i fitness
/22.10.2025
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
W Pałacu Kultury i Nauki trwają Targi Franczyza. Przyjdź i znajdź pomysł na biznes – dziś ostatnia szansa!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów