Dofinansowanie do otwarcia sklepu
– Województwo podkarpackie i sąsiadujące z nim województwa to teraz nasz priorytet pod względem rozwoju sieci franczyzowej. Oferujemy solidne wsparcie finansowe na start osobom, które chcą poprowadzić tutaj sklep Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki.
Firma, analizując rozpoczęcie współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. – Stokrotka otwiera sklepy tylko tam, gdzie możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat. Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler.
W tej chwili w ramach sieci działa 977 sklepów, w tym 86 franczyzowych – markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw.
Stokrotki na Podkarpaciu
Podkarpacie stanowi obecnie ważny kierunek rozwoju Stokrotki. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce. – Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość do powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. – Sześć razy w tygodniu realizujemy dostawy do sklepów towarów świeżych: mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału, pieczywa. Dostarczamy również ciasta świeże, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.
Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler.
Rozwiązanie Stokrotki cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, ale też bardzo dobrymi ocenami. W grudniu 2023 roku na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśrednionych dla Google Play i App Store
Nasza Stokrotka kolejny raz została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych.
– Aplikacja jest doceniana również przez ekspertów, o czym świadczą zdobyte nagrody. Prowadzimy działania reklamowe nastawione na dotarcie do jak najszerszego grona osób, a także takie nakierowane na konkretną grupę odbiorców, np. klientów poszczególnych sklepów – podkreśla Katarzyna Stadler.
WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA
Sieć supermarketów rozwijana we franczyzie.
- kwota inwestycji: ustalana indywidualna
- opłata wstępna: 2 tys. zł
- opłata bieżąca: 0,5 proc. obrotu
- wymagania wobec franczyzobiorców: posiadanie powierzchni nie mniejszej niż 140 mkw.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów