Liczna sieć / W tej chwili w ramach sieci Stokrotka działa 977 sklepów, w tym 86 franczyzowych – markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw.
Wtorek
27.02.2024
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
 

– Województwo podkarpackie i sąsiadujące z nim województwa to teraz nasz priorytet pod względem rozwoju sieci franczyzowej. Oferujemy solidne wsparcie finansowe na start osobom, które chcą poprowadzić tutaj sklep Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki. 

Firma, analizując rozpoczęcie współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. – Stokrotka otwiera sklepy tylko tam, gdzie możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat. Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler. 

W tej chwili w ramach sieci działa 977 sklepów, w tym 86 franczyzowych – markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw. 

Stokrotki na Podkarpaciu

Podkarpacie stanowi obecnie ważny kierunek rozwoju Stokrotki. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce. – Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość do powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. – Sześć razy w tygodniu realizujemy dostawy do sklepów towarów świeżych: mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału, pieczywa. Dostarczamy również ciasta świeże, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.

Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler. 

Rozwiązanie Stokrotki cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, ale też bardzo dobrymi ocenami. W grudniu 2023 roku na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśrednionych dla Google Play i App Store

Nasza Stokrotka kolejny raz została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych. 
– Aplikacja jest doceniana również przez ekspertów, o czym świadczą zdobyte nagrody. Prowadzimy działania reklamowe nastawione na dotarcie do jak najszerszego grona osób, a także takie nakierowane na konkretną grupę odbiorców, np. klientów poszczególnych sklepów – podkreśla Katarzyna Stadler.  

 

WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA

Sieć supermarketów rozwijana we franczyzie.

  • kwota inwestycji: ustalana indywidualna
  • opłata wstępna: 2 tys. zł
  • opłata bieżąca: 0,5 proc. obrotu
  • wymagania wobec franczyzobiorców: posiadanie powierzchni nie mniejszej niż 140 mkw.

Skąd towar? / Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu.
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022