Nowe menu od franczyzodawcy

Nowości w menu / Menu Cafe Słodziak powiększyło się ostatnio o croissanty – na słodko i na wytrawnie.
Czwartek
05.12.2024
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
 

Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak to dwie marki, należące do tego samego franczyzodawcy. Mają poniekąd komplementarną ofertę. Pierwszy brand to punkty z szybkim, fastfoodowym jedzeniem, drugi – kawiarnie ze słodkim i słonym menu. Obie marki otwierają się w różnych formatach: jako przyczepy gastronomiczne, lokale stacjonarne oraz wyspy handlowe. Najpopularniejszym formatem są przyczepy gastronomiczne. W tej chwili franczyzobiorcy mogą skorzystać z okazji kupienia poleasingowych przyczep, którymi dysponuje franczyzodawca.

– Cena jest atrakcyjna, bo wynosi 99 tys. zł netto – zachęca Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak. – Nowa przyczepa w tej chwili kosztuje 139 tys. zł netto, ale od przyszłego roku cena zapewne wzrośnie o 5-10 proc.

Jest również możliwość wynajmu przyczep. W zależności od okresu, na jaki podpiszemy umowę najmu, różna będzie jego cena. Najniższy czynsz miesięczny, uśredniając, wynosi niecałe 2,5 tys. zł netto – przy najmie rocznym, ale można też wynająć przyczepę na osiem lub sześć miesięcy. Franczyzodawca wyposaża taką przyczepę we wszelkie niezbędne sprzęty, aby była gotowa do pracy.

– Szkolimy franczyzobiorcę oraz jego pracowników, zapewniamy know how, księgę przepisów, wsparcie na każdym etapie współpracy i co istotne, jeśli nie najważniejsze w tych czasach, marketing – mówi Kamil Woźniak.

Nowości w menu

Franczyzodawca regularnie wprowadza nowości do oferty każdej z marek. Od listopada w marce Cukrem i Solą zamiast dotychczasowych grillowanych kanapek, klienci mogą kupić wrapy w trzech odsłonach.

– Ludzie często szukają czegoś lżejszego, niż tradycyjne pieczywo typu bułka czy chleb – komentuje Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak. – Nasze kolejne nowości to burgery ufo i zapiekanki ufo. Ta ostatnia to miks zapiekanki z bułką z pieczarkami, popularną w czasach PRL. Jest wygodna do zjedzenia w aucie, nie kruszy się, a farsz nie ucieka poza bułkę.

Z kolei menu Cafe Słodziak powiększyło się przede wszystkim o croissanty – na słodko i na wytrawnie.

– Okazały się prawdziwym hitem internetu. Wielu influencerów, którzy zresztą odwiedzili nas z własnej inicjatywy, było zaskoczonych croissantami z lodami, kremami i batonami – dodaje Kamil Woźniak.

Jednym z dodatków do croissantów jest dubajska czekolada.

– Dubajska czekolada to kolejny hit, który podbił social media na całym świecie – podkreśla Kamil Woźniak. – W Polsce też zrobiło się już o niej głośno. Od pierwszego dnia, kiedy pojawiła się w naszych lokalach, przyciągnęła mnóstwo gości z całego kraju. Klienci przyjeżdżają m. in. ze Szczecina, Gdańska, Katowic tylko po to, aby spróbować tej wiralowej czekolady w naszych lokalach w stolicy.

 

WIZYTÓWKA CUKREMI SOLĄ ORAZ CAFE SŁODZIAK

Sieć franczyzowych punktów gastronomicznych. Pierwsza marka to jedzenie typu fast food, druga to kawiarnie.

  • koszt gastronomicznej przyczepy poleasingowej 99 tys. zł
  • miesięczna opłata franczyzowa w przypadku przyczepy gastronomicznej – od 500

Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak / "Szkolimy franczyzobiorcę oraz jego pracowników, zapewniamy know how, księgę przepisów, wsparcie na każdym etapie współpracy".