Żabka Polska posiada ponad 3 tys. placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. W ciągu najbliższych 5 lat firma ma zamiar otworzyć kolejne 2 tys. sklepów.
Sobota
28.09.2013
Żabka Polska przejmuje mniejsze sieci spożywcze i wprowadza nowy system promocji dla klientów.
 

W ramach podpisanych umów inwestycyjnych do końca roku 2013 logo Freshmarket przejmie 18 sklepów sieci PS Food, 8 sklepów Agap oraz 6 Torg. Przejmowane sklepy generują około 200 mln złotych rocznego obrotu. Agap działa od 2001 roku na terenie byłego województwa gorzowskiego, zaś sklepy Torg zlokalizowane są w Koszalinie. Żabka czeka jeszcze na zgodę UOKiK-u w sprawie przejęcia PS Food. Pochodząca z Częstochowy sieć spożywcza zatrudnia 400 pracowników. Jej placówki mają średnią powierzchnię 420 m2 i liczą 2,8-7,8 tys. pozycji w asortymencie.

- Jednym z elementów naszej strategii jest nie tylko rozwój organiczny, ale również aktywny udział w konsolidacji rynku w Polsce. Dzięki know-how oraz silnej marce jesteśmy w stanie zapewnić placówkom rozwój, a klientom ciekawą ofertę - mówi Julio Duarte, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

- Długo rozważaliśmy dostępne alternatywy dla dalszego rozwoju sieci Agap. Z szacunku do naszych klientów szukaliśmy partnera, który posiadając silną pozycję na rynku oraz dużo większe możliwości inwestycyjne będzie w stanie zapewnić naszym placówkom dalszy rozwój, szeroką ofertę produktów i usług, a przede wszystkim przewagę konkurencyjną na rynku. Żabka Polska posiada pełne zasoby, by tą wizję zrealizować – mówi Grzegorz Szymczak, prezes Agap.

To nie jedyne zmiany u właściciela dwóch spożywczych marek. Od 25 września na klientów czeka nowa oferta produktów, które połączone zostały w tzw. „wielosztuki". W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajdziemy ponad 700 pozycji asortymentowych, gdzie kupując dwa produkty płaci się za nie mniej, niż płacąc za nie pojedynczo. Na przykład za jedno opakowanie kabanosów zapłacimy 7,99 zł, podczas gdy za dwa 10 zł.
- Zasada jest prosta - klient, który kupuje większą liczbę produkt otrzyma zdecydowanie niższą cenę. Są to często zniżki sięgające nawet 40 proc. Nowa oferta nie jest promocją, tylko stałym elementem oferty przygotowanej dla klientów sklepów Żabka i Freshmarket - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu firmy Żabka Polska.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022