Refan

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Otwórz swoją perfumerię Refan, w której klienci będą mogli kupić swoje ulubione zapachy w konkurencyjnych cenach i dowolnie wybranych przez nich flakonikach oraz pojemnościach. 

Refan to firma która od 1991 roku tworzy i rozwija sieć sprzedaży na całym świecie, oferując wyjątkowe odpowiedniki znanych marek perfum.


Placówki Refan istnieją jako:

  • wyspy w centrach handlowych
  • sklepy stacjonarne
  • stoiska w domach towarowych, halach kupieckich itp.
  • uzupełnienie działającego już biznesu handlowego lub usługowego typu: salony fryzjerskie, kosmetyczne, solaria itp.

Fraczyzobiorcy decydują się na współpracę ze względu na:

  • dużą elastyczność inwestycyjną
  • szybki zwrot inwestycji - do 6 miesięcy
  • sprawdzony i funkcjonujący system franczyzowy w wielu krajach
  • wsparcie Opiekuna Sprzedaży
  • możliwość uzupełnienia swojej perfumerii w dodatkowy asortyment zwiększający zysk
  • możliwość zrealizowania własnych pomysłów podczas aranżacji lokalu
  • wysoką marżę
  • możliwość połączenia różnych branż
  • brak opłat franczyzowych, licencyjnych i okresowych
  • wsparcie marketingowe

Klienci detaliczni doceniają markę Refan głównie za:

  • wysoką jakość perfum
  • bliskość zapachu z oryginałem
  • trwałość zapachów
  • przystępną cenę
  • bogatą ofertę składającą się z 200 aromatów regularnie uzupełnianą o nowości
  • możliwość zakupu różnych pojemności flakoników - już od 12 ml
  • dobrą obsługę

Powyższe zalety skłaniają klientów do regularnych, stałych zakupów.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

130 kontrahentów w Polsce

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Już od pierwszego kontaktu inwestorem opiekuje się nasz doświadczony pracownik tzw. Regionalny Opiekun Sprzedaży.

Pomaga on na każdym etapie współpracy:

  • przedstawienie oferty franczyzowej dla inwestora w dowolnie wybranym przez niego miejscu w Polsce;
  • wsparcia przy otwarciu działalności, czy nawet negocjacjach w centrach handlowych;
  • pomoc w aranżacji punktu;
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe personelu i samego inwestora;
  • osobiste wsparcie przy otwarciu placówki.

Ponadto zapewniamy:

  • Liczne akcje promocyjne i marketingowe, które pobudzają sprzedaż i związują klientów z danym punktem.
  • Elastyczne formy inwestowania dopasowane do możliwości inwestora.
  • Indywidualne podejście.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Brak opłat wstępnych oraz licencyjnych. 
Inwestycja od 8,5 tys. zł uzależniona od wielkości asortymentu. 
Ewentualnie dodatkowo nabycie stoiska, wyspy lub adaptacja lokalu.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Szukamy osób przedsiębiorczych, ambitnych, pracowitych, które osobiście zaangażują się prowadzenie punktu Refan.
Nie wymagamy doświadczenia w branży kosmetycznej oraz w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

Mile widziane wstępne rozeznanie się w ofertach lokalowych, miejsc pod wynajmem oraz innych możliwościach prowadzenia punktu Refan.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Beauty Cosmetics Sp. z o.o.

ul. Cmentarna 22, 60-176 Poznań

+48 516 179 503

biznes@refan-polska.com

refan-polska.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Jarosław Wójcicki

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Refan.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.