W. Kruk

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W. Kruk jest najstarszą marką jubilerską w Polsce. Historia przeszło 175 lat to nasza największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W blisko 100 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje, inspirowane najnowszymi trendami w modzie.
W. Kruk to ekspert w dziedzinie zegarków. Ponad 175 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem najlepszych światowych marek zegarkowych: Rolex, Tudor, Omega, Longines, TAG Heuer, Certina, Tissot, IWC, Raymond Weil i wielu innych.
System franczyzowy W. Kruk oparty jest na zasadzie towaru powierzonego. Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta prowadząc salon W. Kruk w wybranych miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Interesują nas lokalizacje, w których W. Kruk nie posiada salonów własnych.
Oferujemy najwyższej jakości produkty, know-how najstarszej polskiej marki jubilerskiej oraz profesjonalne rozwiązania biznesowe. Zapewniamy kompleksową obsługę logistyczną, ogólnopolskie wsparcie marketingowe, bezpośredni nadzór kadry menadżerskiej oraz systemowe rozwiązania gwarantujące poprawne funkcjonowanie całego procesu zakupowo-usługowego.
Franczyzobiorca odpowiedzialny jest za podpisanie umowy najmu, ponosi wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz wszystkie koszty związane bieżącym funkcjonowaniem salonu W. Kruk.
JEDNOSTKI WŁASNE
Blisko 100
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wsparcie w wyborze lokalizacji i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu,
- doradztwo przy projektowaniu i optymalizacji aranżacji salonu,
- optymalne zatowarowanie na mkw.,
- materiały marketingowe oraz kampanie reklamowe w TV, prasie i internecie,
- akcje promocyjne,
- program lojalnościowy dla klientów i realizacja zamówień internetowych,
- sprzęt IT wraz z systemowym wsparciem,
- realizacja zamówień indywidualnych,
- obsługa reklamacyjna i usługowa,
- wsparcie szkoleniowe oraz managerskie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimum 350 tys. zł (6,5 tys. zł netto na mkw.), opłaty licencyjne.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jan Watychowicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma W. Kruk S.A. (ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego W. Kruk oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wkruk.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.
Co robić, gdy własne oszczędności nie wystarczą na uruchomienie firmy? W nowym "FRANCHISING" radzimy, gdzie szukać dofinansowania i franczyzodawcy, który dołoży się do biznesu.
Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.