NEONAIL

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Spółka Cosmo Group jest właścicielem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek handlowych w sektorze kosmetycznym. NeoNail to międzynarodowy brand i lider na polskim rynku lakierów hybrydowych. Oferujemy ponad 3 000 produktów, w tym ponad 400 kolorów lakierów hybrydowych oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Zamiast powielać trendy, wyznaczamy je i zaszczepiamy wśród innych. Nasza oferta to odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet i światowe trendy w branży kosmetycznej.
Nie od dziś wiadomo, że franczyza to doskonały pomysł na własny biznes. Mając lata doświadczenia, możemy z czystym sumieniem polecić każdemu, kto nosi w sobie ducha przedsiębiorcy, tę formę współpracy.
Doskonale wiemy, że pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy. Właśnie od tego jesteśmy, aby wspierać i inspirować w dążeniu do celu. Z naszym programem franczyzowym pomożemy w stawianiu pierwszych kroków wszystkim tym, którzy chcą prowadzić działalność na własną rękę. Własna firma, nawet ta najmniejsza, daje poczucie niezależności, umożliwia realizację różnorodnych projektów, jak również charakteryzuje się potencjałem na wysokie zarobki.
Proces nawiązania współpracy
- Spotkanie informacyjne. Przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji marki NeoNail.
- Podpisanie umowy.
- Cykl szkoleniowy, program coachingowy, szkolenia sprzedażowe i produktowe.
- Start własnego biznesu.
JEDNOSTKI WŁASNE
158
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
44
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Doradzamy
- jak otworzyć swoją pierwszą działalność,
- gdy chcesz zainwestować w firmę dla bliskiej osoby,
- w jaki sposób przekształcić pasję w biznes,
- jeśli szukasz nowego pomysłu na rozwój.
Oferujemy
- z wieloletniego doświadczenia w branży,
- przekazanie sprawdzonej koncepcji know-how,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- brak opłat licencyjnych i marketingowych,
- gotowy projekt stoiska,
- ogólnopolskie akcje marketingowe.
Pomagamy
- Przy doborze lokalizacji punktu sprzedażowego,
- Przy aranżacji i zatowarowaniu stoiska,
- Na każdym kroku prowadzenia biznesu,
- W zakresie działań marketingowych i operacyjnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwoty inwestycji są bardzo różne, zależnie od wybranej przez licencjodawcę opcji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy polecić prowadzenie punktu sprzedaży NeoNail każdemu, kto nosi w sobie ducha przedsiębiorcy. Nasza oferta jest elastyczna - szyta na miarę potrzeb i wymagań partnera.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cosmo Group Sp. z o.o. S.k. (ul. Jasielska 10a, 60-476 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego NEONAIL oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie neonail.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.
Są marki, które jak magnes działają na franczyzobiorców. Sprawdzamy od kogo i dlaczego warto kupić licencję na biznes.
Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.