Blinkee.city

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Blinkee.city to największa Polska firma dostarczająca elektryczne pojazdy na minuty.
Zyskaj zwrot inwestycji już po pierwszym sezonie włączając się do najszybciej rozwijającego rynku elektromobilności.
Dlaczego warto otworzyć franczyzę blinkee.city?
- Wysoka rentowność
- Innowacyjny biznes
- Brak wstępnej opłaty licencyjnej
- Jasne reguły współpracy
- Know-how
JEDNOSTKI WŁASNE
8
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
41
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prowadzenie biznesu pod znakiem rozpoznawalnej marki,
- Udział w jednym z najbardziej innowacyjnych projektów w Polsce,
- Obsługę marki przez profesjonalny zespół marketingowy,
- Obsługę klientów (centralne biuro obsługi klienta),
- Wspólną działalność wizerunkową i promocyjną dla całej sieci,
- Jednolitą organizację zasad serwisów pojazdów oraz obsługi klienta,
- Szkolenia i bieżące wsparcie operacyjne,
- Atrakcyjne materiały marketingowe,
- Wyłączność terytorialną (opcjonalnie),
- Brak opłat za licencję i niskie opłaty bieżące.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłat licencyjnych. Kwota inwestycji zależna od wielkości floty na start i modelu współpracy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Osoba fizyczna lub prawna,
- Przestrzeń garażowo/warsztatowa o powierzchni na start 16 m2,
- Samochód.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Green Electricity Sp. z o.o.
ul. Ząbkowska 31; 03-736 Warszawa
695 081 124
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jolanta Czyżewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Green Electricity Sp. z o.o. (ul. Ząbkowska 31; 03-736 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Blinkee.city oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blinkee.city.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Franczyzodawca Blinkee.city zapewnia, że inwestycja w jego biznes zwraca się przeważnie w jeden sezon.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Zanim Michał Peksa został franczyzobiorca LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?
Franczyzodawca Handlarzyki.pl zapewnia, że minimalna marża na sprzedaży używanego auta to 2-3 tys. zł, a czasem nawet dwa razy więcej.
Polacy coraz chętniej zamiast kupować samochód, decydują się na jego wynajem. Trend ten zamierza wykorzystać firma Rentis, która szuka partnerów zainteresowanych uruchomieniem nowoczesnej wypożyczalni samochodów.
Marka Giant szuka partnerów, którzy otworzą wraz z nią sklep rowerowy.
Inwestycja w sklep LucArt Automotive to 80 tys. zł. Jak szybko może się zwrócić?

Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.
Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.