LOTOS Paliwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Ostatnie lata działalności Spółki LOTOS Paliwa to intensywna praca nad rozwojem sieci stacji paliw LOTOS. Nieustannie pracujemy nad zagęszczeniem obecności marki LOTOS na mapie Polski. Obecnie współpracujemy z 195 stacjami DOFO w całym kraju. W oparciu o wieloletnie doświadczenie wypracowaliśmy bardzo korzystną ofertę, która odpowiada na zapotrzebowanie Partnerów. 

Nasi franczyzobiorcy oczekują przede wszystkim kompleksowych ofert z atrakcyjnymi warunkami zakupu paliw jak i gwarancją dostępności produktów paliwowych. LOTOS Paliwa ma w ręku ogromny atut – najwyższej jakości paliwa produkowane w Polsce. 

Współpraca we franczyzie polega na udostępnieniu brandu i know-how marki LOTOS oraz kompleksowym wsparciu ze strony LOTOS. Ideą programu jest umożliwienie szybszego i stabilnego rozwoju poprzez oferowanie najwyższej jakości paliw w preferencyjnych cenach, możliwość ugruntowania  swojej pozycji na rynku lokalnym oraz identyfikację z czołowym producentem paliw. 

JEDNOSTKI WŁASNE

 • 312  w tym:

  • 21 MOP
  • 121 Optima
  • 170 Premium

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

 195  w tym:

  • 71 Optima
  • 124 Premium
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pięcioletnia umowa partnerstwa handlowego z opcją przedłużenia na kolejne 5 lat, z zabezpieczeniem w formie hipoteki kaucyjnej na nieruchomości i weksla, gwarantująca stabilność i długotrwałość współpracy; 
  • Możliwość samodzielnego decydowania o cenach na pylonie i kształtowania polityki cenowej oraz marży sprzedaży;
  • Wyposażenie stacji przez LOTOS Paliwa w standardowy pakiet inwestycyjny, obejmujący elementy wizualizacji sieci LOTOS oraz wybrane elementy wyposażenia stacji. LOTOS Paliwa wprowadza nowy koncept 4.0 na swoich stacjach,  który podnosi estetykę i standard wykończenia oraz walory użytkowe sklepu i pozostałych pomieszczeń (LOTOS Paliwa ponosi koszt instalacji pakietu inwestycyjnego); 
  • Gwarancja ciągłych i terminowych dostaw najwyższej jakości paliw;
  • Karty paliwowe akceptowane na wszystkich stacjach LOTOS w Polsce;
  • Doradztwo w zakresie doboru asortymentu w oparciu o najlepsze praktyki i doświadczenia sieci;
  • Uczestnictwo we wspólnych działaniach marketingowych LOTOS Paliwa oraz Grupy Kapitałowej LOTOS (kampanie wizerunkowe, program lojalnościowy Navigator, udział w promocjach asortymentu marek własnych i asortymentu sklepowego objętego listą towarów obowiązkowych)
  • Wstępne szkolenia dla personelu i kierownika stacji /Partnera w ramach przygotowania stacji do funkcjonowania w programie partnerstwa dla wsparcia wysokich standardów obsługi klienta; 
  • Podręcznik Operacyjny opisujący zasady funkcjonowania i procedury stosowane przy prowadzeniu stacji pod marką LOTOS

Realizując strategię dostępności produktów pozapaliwowych, wdrażamy na naszych stacjach Cafe Punkty. Aktywnie uczestniczymy w tworzeniu nowej oferty gastronomicznej stanowiącej odpowiedź na trendy rynkowe i potrzeby konsumenta, dopracowując receptury i produkty.

Wszystkie stacje DOFO są wyposażane w nowe rozwiązanie IT, jakim jest system kasowy PetroRetail, pozwalający implementować nowe rozwiązania przy sprzedaży, obsługiwać szeroki wachlarz flot oraz poprawnie komunikować się z systemami księgowymi. Wprowadzono również akceptanta płatności elektronicznych First Data Polska S.A.

Stale pracujemy nad polepszeniem naszej oferty dla franczyzobiorców. Pomimo tego że mamy w ręku ogromny atut – najwyższej jakości paliwa produkowane w Polsce – to nie przestajemy poszukiwać nowych elementów oferty dla naszych partnerów.

Rok 2020 r. będzie czasem nieustannej pracy nad wzbogaceniem oferty, poprawą wizerunku i obsługi klientów LOTOS.

W 2019 r. nawiązaliśmy również współpracę z Totalizatorem Sportowym, aby klienci naszych stacji mogli korzystać na stacjach z gier liczbowych na warunkach wynegocjowanych przez LOTOS.

Podążając za trendem zdrowego trybu życia, chcieliśmy, aby na naszych stacjach pojawiły się produkty EKO, dlatego też nawiązaliśmy współpracę z certyfikowanym dostawcą produktów naturalnych. Na stacjach pojawią się produkty naturalne i zdrowe: zdrowa żywność i kosmetyki naturalne. 

W 2020 roku planujemy również poszerzyć ofertę pozapaliwową o bibliotekę wina. 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Ustalenia indywidualne


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Jeśli jesteś właścicielem:

  • Stacji paliw
  • Gruntu pod budowę stacji paliw,
  • Pomysłu na biznes związany ze stacją paliw.

Zgłoś do LOTOS a pomożemy ocenić potencjał, oraz zrealizować inwestycję.

http://www.lotos.pl/137/poznaj_lotos/dla_biznesu/programy/partnerstwo_handlowe_lotos

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

LOTOS Paliwa Sp. z o.o.

Ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk

58 308 80 35

partnerstwo@lotospaliwa.pl

lotos.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do LOTOS Paliwa.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma LOTOS Paliwa Sp. z o.o. (Ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego LOTOS Paliwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lotos.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.