LOTOS Paliwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ostatnie lata działalności Spółki LOTOS Paliwa to intensywna praca nad rozwojem sieci stacji paliw LOTOS. Nieustannie pracujemy nad zagęszczeniem obecności marki LOTOS na mapie Polski. Obecnie współpracujemy z 195 stacjami DOFO w całym kraju. W oparciu o wieloletnie doświadczenie wypracowaliśmy bardzo korzystną ofertę, która odpowiada na zapotrzebowanie Partnerów.
Nasi franczyzobiorcy oczekują przede wszystkim kompleksowych ofert z atrakcyjnymi warunkami zakupu paliw jak i gwarancją dostępności produktów paliwowych. LOTOS Paliwa ma w ręku ogromny atut – najwyższej jakości paliwa produkowane w Polsce.
Współpraca we franczyzie polega na udostępnieniu brandu i know-how marki LOTOS oraz kompleksowym wsparciu ze strony LOTOS. Ideą programu jest umożliwienie szybszego i stabilnego rozwoju poprzez oferowanie najwyższej jakości paliw w preferencyjnych cenach, możliwość ugruntowania swojej pozycji na rynku lokalnym oraz identyfikację z czołowym producentem paliw.
JEDNOSTKI WŁASNE
• 312 w tym:
- 21 MOP
- 121 Optima
- 170 Premium
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
195 w tym:
- 71 Optima
- 124 Premium
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pięcioletnia umowa partnerstwa handlowego z opcją przedłużenia na kolejne 5 lat, z zabezpieczeniem w formie hipoteki kaucyjnej na nieruchomości i weksla, gwarantująca stabilność i długotrwałość współpracy;
- Możliwość samodzielnego decydowania o cenach na pylonie i kształtowania polityki cenowej oraz marży sprzedaży;
- Wyposażenie stacji przez LOTOS Paliwa w standardowy pakiet inwestycyjny, obejmujący elementy wizualizacji sieci LOTOS oraz wybrane elementy wyposażenia stacji. LOTOS Paliwa wprowadza nowy koncept 4.0 na swoich stacjach, który podnosi estetykę i standard wykończenia oraz walory użytkowe sklepu i pozostałych pomieszczeń (LOTOS Paliwa ponosi koszt instalacji pakietu inwestycyjnego);
- Gwarancja ciągłych i terminowych dostaw najwyższej jakości paliw;
- Karty paliwowe akceptowane na wszystkich stacjach LOTOS w Polsce;
- Doradztwo w zakresie doboru asortymentu w oparciu o najlepsze praktyki i doświadczenia sieci;
- Uczestnictwo we wspólnych działaniach marketingowych LOTOS Paliwa oraz Grupy Kapitałowej LOTOS (kampanie wizerunkowe, program lojalnościowy Navigator, udział w promocjach asortymentu marek własnych i asortymentu sklepowego objętego listą towarów obowiązkowych)
- Wstępne szkolenia dla personelu i kierownika stacji /Partnera w ramach przygotowania stacji do funkcjonowania w programie partnerstwa dla wsparcia wysokich standardów obsługi klienta;
- Podręcznik Operacyjny opisujący zasady funkcjonowania i procedury stosowane przy prowadzeniu stacji pod marką LOTOS
Realizując strategię dostępności produktów pozapaliwowych, wdrażamy na naszych stacjach Cafe Punkty. Aktywnie uczestniczymy w tworzeniu nowej oferty gastronomicznej stanowiącej odpowiedź na trendy rynkowe i potrzeby konsumenta, dopracowując receptury i produkty.
Wszystkie stacje DOFO są wyposażane w nowe rozwiązanie IT, jakim jest system kasowy PetroRetail, pozwalający implementować nowe rozwiązania przy sprzedaży, obsługiwać szeroki wachlarz flot oraz poprawnie komunikować się z systemami księgowymi. Wprowadzono również akceptanta płatności elektronicznych First Data Polska S.A.
Stale pracujemy nad polepszeniem naszej oferty dla franczyzobiorców. Pomimo tego że mamy w ręku ogromny atut – najwyższej jakości paliwa produkowane w Polsce – to nie przestajemy poszukiwać nowych elementów oferty dla naszych partnerów.
Rok 2020 r. będzie czasem nieustannej pracy nad wzbogaceniem oferty, poprawą wizerunku i obsługi klientów LOTOS.
W 2019 r. nawiązaliśmy również współpracę z Totalizatorem Sportowym, aby klienci naszych stacji mogli korzystać na stacjach z gier liczbowych na warunkach wynegocjowanych przez LOTOS.
Podążając za trendem zdrowego trybu życia, chcieliśmy, aby na naszych stacjach pojawiły się produkty EKO, dlatego też nawiązaliśmy współpracę z certyfikowanym dostawcą produktów naturalnych. Na stacjach pojawią się produkty naturalne i zdrowe: zdrowa żywność i kosmetyki naturalne.
W 2020 roku planujemy również poszerzyć ofertę pozapaliwową o bibliotekę wina.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ustalenia indywidualne
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli jesteś właścicielem:
- Stacji paliw
- Gruntu pod budowę stacji paliw,
- Pomysłu na biznes związany ze stacją paliw.
Zgłoś do LOTOS a pomożemy ocenić potencjał, oraz zrealizować inwestycję.
http://www.lotos.pl/137/poznaj_lotos/dla_biznesu/programy/partnerstwo_handlowe_lotos
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
LOTOS Paliwa Sp. z o.o.
Ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk
58 308 80 35
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma LOTOS Paliwa Sp. z o.o. (Ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego LOTOS Paliwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lotos.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.
QuickApp – zarabiaj na biznesie przyszłości.
Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, otworzyła salon w Krakowie i Bydgoszczy. Kolejne otwarcia już niebawem.

Biznes, który ma w sobie parę. Mobilna myjnia parowa to coś więcej niż sprzęt czyszczący, to możliwość świadczenia usług czyszczenia parowego w dowolnym miejscu.
Franczyzodawca w listopadzie otwiera salon auto detailingu w Krakowie. Na styczeń zapowiada uruchomienie kolejnej placówki – tym razem w Warszawie.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, przygotowuje się do otwarcia kolejnych trzech placówek.
Franczyzobiorca LucArt oprócz sklepu motoryzacyjnego może prowadzić też inny biznes. Ale pod jednym warunkiem.
Ziebart wprowadza nowe zasady do systemu franczyzowego. Nowością są przede wszystkim niższe koszty inwestycji i utrzymania biznesu.
O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.