Moya

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Współpraca polega na klasycznej franczyzie – firma partnerska posiada swoją infrastrukturę, która następnie jest dostosowywana do standardów sieci MOYA (wizualizacja zewnętrzna, wnętrze), systemy IT, sprzedaży, produkty paliwowe i pozapaliwowe.
Tym, co odróżnia MOYA od innych sieci franczyzowych, to utrzymanie wysokiego poziomu elastyczności współpracy względem partnera.
JEDNOSTKI WŁASNE
90
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
232
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przede wszystkim, działając w ramach franczyzy, stacja partnerska otrzymuje od nas pełen branding, materiały promocyjne i nośniki reklamowe. Dzięki temu stacja nabywa cały potencjał rynkowy marki MOYA. Dzięki temu jest rozpoznawalna, klienci wiedzą, jakiego standardu mogą się spodziewać – nie tylko w kwestii paliw, lecz również jedzenia czy asortymentu w sklepie. Kwestią kluczową na rynku jest zaufanie klientów do marki.
Dodatkowo, nasz partner otrzymuje od nas wiedzę i doświadczenie, z których może z powodzeniem korzystać. Prowadząc stację indywidualną – przedsiębiorca nie ma takich możliwości. Co więcej, nasi franczyzobiorcy otrzymują od nas opiekę prawną, a także możliwość korzystania ze szkoleń, całodobowej pomocy technicznej oraz wiele wariantów, które przedstawiane są partnerom indywidualnie.
Naszym wyróżnikiem na rynku jest indywidualne i partnerskie podejście do współpracy z franczyzobiorcami. Ze względu na to, że mamy do czynienia z przedsiębiorcami, którzy mają ambicje rozwijać swoje biznesy, takie podejście jest naturalne. Na przestrzeni niemal 30 lat funkcjonowania na polskim rynku, wypracowaliśmy bardzo korzystną ofertę, która odpowiada na zapotrzebowanie partnerów i daje możliwość naprawdę dobrego startu w biznesie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od naszych partnerów wymagamy płynności finansowej i środków na budowę obiektu. To są najważniejsze warunki pozwalające rozpocząć współpracę. Oczekujemy także dużo zapału, chęci i otwartości na zmiany. Działanie w ramach franczyzy wymaga od partnera pewnego zakresu dostosowania się do naszych standardów. My przy tym zapewniamy dużą elastyczność w podejściu do współdziałania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Anuszkiewicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Moya (ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa. ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Moya oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie moyastacja.pl .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
Pandemia kiedyś się skończy, czego wszyscy nie możemy się już doczekać. Jaki biznes wybrać na postpandemiczne czasy?

– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.
QuickApp – zarabiaj na biznesie przyszłości.
Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, otworzyła salon w Krakowie i Bydgoszczy. Kolejne otwarcia już niebawem.

Biznes, który ma w sobie parę. Mobilna myjnia parowa to coś więcej niż sprzęt czyszczący, to możliwość świadczenia usług czyszczenia parowego w dowolnym miejscu.
Franczyzodawca w listopadzie otwiera salon auto detailingu w Krakowie. Na styczeń zapowiada uruchomienie kolejnej placówki – tym razem w Warszawie.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, przygotowuje się do otwarcia kolejnych trzech placówek.
Franczyzobiorca LucArt oprócz sklepu motoryzacyjnego może prowadzić też inny biznes. Ale pod jednym warunkiem.
Ziebart wprowadza nowe zasady do systemu franczyzowego. Nowością są przede wszystkim niższe koszty inwestycji i utrzymania biznesu.
O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.