Auto Gamma

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Auto Gamma działa na rynku od 1993 roku. Zdobyliśmy ogromne doświadczenie w trakcie naszej pracy, które pozwala nam na zaspokojenie potrzeb klientów na najwyższym poziomie. Grono naszych Klientów wciąż się powiększa. Jesteśmy liderem i największa firmą w Polsce zajmującą się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów. Stąd też idea , aby zwiększyć swoje możliwości korzystania z naszych usług poprzez tworzenie placówek na terenie Polski, a w kolejnych latach i całej Europy, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów i być dostępnym w zasięgu ręki na kolejnych obszarach kraju. Utrzymujemy ciągłość w promowaniu marki i dbamy z największą starannością o naszych Klientów .
Zakres oferowanych usług:
- regeneracja, naprawa, przeróbka reflektorów;
- usuwanie wgnieceń PDR;
- naprawa szyb samochodowych;
Z punktu widzenia rozwoju terytorialnego strategia rozwoju zakłada uruchamianie placówek franczyzowych z wybranymi partnerami, którzy będą wpisywać się w filozofię marki AUTO GAMMA. Planujemy rozwijać sieć własną oraz placówek franczyzowych w taki sposób, aby dostosować ją do tempa rozwoju na rynku, poprzez organizację pracy naszych Franczyzobiorców jak i swoją własną, by nie przerosła naszych możliwości, a mogła spełnić oczekiwania.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
AUTO GAMMA , Kraków 31-201, ks. Kazimierza Siemaszki 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7 - Jabłonna-Warszawa , Wrocław, Pietrzejowice, Toruń , Sosnowiec, Bydgoszcz, Poznań
1. Master franczyza; Hiszpania
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach opłaty franczyzowej oferujemy pełny pakiet szkoleń (ok. 2 tygodnie) ; wsparcie w zakupie wyposażenia; dzielimy się nie tylko marką, ale również know-how w części teoretycznej (bogato opracowanego podręcznika operacyjnego know-how) oraz praktycznej i fachowej pomocy w części szkoleniowej,a także pozostajemy do dyspozycji w trakcie prowadzenia działalności, w ramach opłaty poza wsparciem w wyborze lokalizacji i szkoleniami otrzymasz także pakiet materiałów marketingowych oraz zestaw ubrań roboczych na start
* Franczyzodawca zapewnia ciągłość promowania marki w sieci poprzez reklamy, pozycjonowanie, udostępnianie informacji na temat otwieranych nowych Placówek; W ramach prowadzonych kampanii marketingowych , których koszty te są ujęte w opłatach bieżących , przede wszystkim przeznaczamy środki na globalną reklamę, pozycjonowanie strony Franczyzobiorcy, aktualizacje materiałów reklamowych, zarządzanie stroną internetową autogamma.pl oraz promocję na portalach.
* Centrala Sieci zapewnia Franczyzobiorcom pełen zakres wsparcia we wszystkich istotnych i decydujących momentach, związanych z realizacją procesów wewnętrznych zachodzących w placówce franczyzowej. Wsparcie to jest niezbędnym elementem transferu know-how, jaki Franczyzodawca zapewnia podczas trwania umowy franczyzy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
ok. 120 tys. (w tym opłata wstępna licencyjna 40 tys. ) netto; zwrot z inwestycji już nawet w pierwszym półroczu od otwarcia placówki.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni min. 150 m2 (własność lub najem) z dostępnym parkingiem
* Nie oczekujemy specjalistycznych kompetencji; przede wszystkim liczymy na zaangażowanie w prowadzenie Firmy oraz chęci; Marka AUTO GAMMA charakteryzuje się tym, iż daje właścicielom salonów franczyzowych (Franczyzobiorcom Systemu) dużą swobodę działania
* Preferowane miasta powyżej 20 tys. mieszkańców , z łatwym dojazdem i dostępem do parkingu dla klientów min. 5 miejsc; lub miejscowości oddalone do 10 kilometrów od większych miast (Każda proponowana oferta będzie rozpatrywana indywidualnie. Lokalizacje położone blisko siebie mają mniejsze szanse na akceptacje); Idealnym rozwiązaniem będą lokalizacje z łatwym dojazdem, przy głównych ulicach, z miejscem parkingowym . Mogą to być lokalizacje znajdujące się na obrzeżach miasta; będą również atrakcyjniejsze pod względem oferowanych stawek czynszu najmu , co również ma wpływ na rozwój przedsiębiorstwa wraz z oczekiwanym zyskiem
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
AUTO GAMMA Sp. z o.o.
ks. Kazimierza Siemaszki 1, Kraków 31-201
530 225 525
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Izabela Moskal
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma AUTO GAMMA Sp. z o.o. (ks. Kazimierza Siemaszki 1, Kraków 31-201). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Auto Gamma oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie autogamma.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
– Popyt na usługi warsztatowe nie maleje. W Polsce jest mnóstwo samochodów, które wymagają regularnego serwisu – mówi Radosław Wanat, doradca techniczny Auto Gamma.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".

Ship Center otwiera się na współpracę z osobami, które już prowadzą swój biznes w innej branży. Jakie są warunki?
Xomo's Energia szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą urządzeń energetyki odnawialnej. Ile można zarobić w branży OZE?
Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
Coraz więcej właścicieli zwierząt chce skorzystać z usług behawiorysty, a tych wciąż w Polsce jest niewielu. Jakie trzeba spełnić wymagania, żeby móc pracować jako behawiorysta?

Szwedzki producent karmy dla domowych zwierzaków nie ustaje w rozwoju. W sieci działa już 51 franczyzobiorców i ponad 180 dystrybutorów.
Salonty ledwie wystartowało z franczyzą, a ma już sześciu partnerów. W 2023 roku liczba placówek ma przekroczyć 100.
– Walczymy z mitem, że psychoterapia jest tylko dla osób z zaburzeniami. Dzięki niej można poprawić jakość swojego życia – mówi Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu.
Elżbieta Zalewska miała dość pracy w korporacji i przeszła na swoje. Jak sobie radzi w Lejdis Studio?
Forza Engineering kompleksowo obsługuje klienta od momentu zakupu auta do czasu jego sprzedaży. Swoim konceptem chce się podzielić z partnerami.
Pomysł na rozwój sieci Handlarzyki.pl we franczyzie powstał dzięki znajomym właściciela, którzy chcieli otworzyć taki biznes. Czy się opłaciło?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.