Neon Scooters

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Niezależnie od tego, czy jesteś startupem, który chce dokonać pozytywnych zmian w świecie transportu, czy firmą o ugruntowanej pozycji, poszukującą sposobów na poszerzenie swojego portfolio. Uruchomienie działalności polegającej na współdzieleniu pojazdów to sprawdzona koncepcja w krajobrazie mikromobilności. Zapewniamy odpowiednie rozwiązania dla kampusów, miast, firm i innych podmiotów szukających nowych rozwiązań w transporcie.
Oferujemy:
-stale aktualizowaną i niezawodną aplikację dla użytkownika,
-dostęp do panelu zarządzania oraz aplikacji serwisowej,
-możliwość podłączenia do systemu hulajnóg, rowerów, skuterów, samochodów, wózków widłowych, melexów i czego dusza zapragnie,
-pakiet narzędzi analitycznych, dzięki którym zwiększysz zyski,
-możliwość pracy w wielu państwach i w różnych walutach,
-indywidualne zarządzanie stawkami w dowolnym momencie,
-pełne wsparcie techniczne,
-pełne szkolenie oraz przekazanie know-how,
-pełna obsługa klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w wyborze odpowiedniego modelu pojazdu i wsparcie w procesie zakupu,
-pomoc w wyborze odpowiedniego miasta,
-pełne szkolenie i wdrożenie strategii działania,
-pełna obsługa klienta,
-wsparcie przez cały okres współpracy,
Zwrot inwestycji możliwy już w 5 miesięcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Zakup hulajnóg - minimum 25 pojazdów (dla miasta 20 tyś mieszkańców)
-około 70 tyś zł netto – warunek rozwojowy.
Nasza marża – 15% od obrotu brutto.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agata Furmańczyk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Green Ride sp. z o. o. (Ul. Towarowa 17a, 10-698 Olsztyn). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Neon Scooters oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie neonride.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, otworzyła salon w Krakowie i Bydgoszczy. Kolejne otwarcia już niebawem.
Biznes, który ma w sobie parę. Mobilna myjnia parowa to coś więcej niż sprzęt czyszczący, to możliwość świadczenia usług czyszczenia parowego w dowolnym miejscu.
Franczyzodawca w listopadzie otwiera salon auto detailingu w Krakowie. Na styczeń zapowiada uruchomienie kolejnej placówki – tym razem w Warszawie.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, przygotowuje się do otwarcia kolejnych trzech placówek.
Franczyzobiorca LucArt oprócz sklepu motoryzacyjnego może prowadzić też inny biznes. Ale pod jednym warunkiem.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.