prorowery.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PROROWERY.PL to sieć stacjonarnych specjalistycznych, wielkopowierzchniowych, sklepów i jest nowym konceptem w sieci Retail w Polsce. Prorowery.pl to model biznesowy pozwalający wejść do branży przede wszystkim osobom z doświadczeniem i wiedzą o rowerach. Obecnie sieć posiada 45 placówek o łącznej powierzchni ponad 30 tys. m kw. Strategia biznesu zakłada konsekwentny rozwój i otwarcie kolejnych sklepów. Dalszym krokiem rozwoju sieci jest powstawanie w prestiżowych lokalizacjach dużych miast Showroomów i dotarcie do klientów z produktami premium
Koncepcja modelu sprzedażowego w sieci sklepów PROROWERY.PL, bazuje na kilku kluczowych filarach ścieżki zakupowej klienta. Klient może zamówić rower w sklepie internetowym, a jego odbiór zadeklarować w sklepie stacjonarnym na terenie całej Polski. To co odróżnia sieć od większości funkcjonujących obecnie sklepów rowerowych to możliwość przetestowania roweru przed zakupem. Dzięki niespotykanym w branży rowerowej powierzchniom sklepów przekraczających często nawet 1000 m2, klient przed ostateczną decyzją może przetestować rower osobiście. Jeżeli nie zdecyduje się na zakup zamówionego modelu, może go nie odebrać ze sklepu, zmienić swoją decyzję zakupową, doradzić się eksperta i wyjechać z salonu wymarzonym, idealnie dobranym do swoich potrzeb rowerem.
Zapraszamy na naszą stronę https://wspolpraca.prorowery.pl/#1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wyposażony i zatowarowany sklep;
- Marketing całoroczny;
- Szkolenia produktowe;
- Obsługa techniczna działu IT;
- Wsparcie w biznesie;
- Prowizja/Wynagrodzenie;
- Wyłączność terytorialna;
- Marki produktu;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Zatowarowanie sklepu o wartości 1,5 mln zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni min. 400 m2 w atrakcyjnej lokalizacji;
- Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej;
- Wykwalifikowany personel sprzedażowy i serwisowy;
- Umiejętność kierowania zespołem;
- Zaangażowanie i pozytywne, profesjonalne podejście;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bike Moto Center Sp. z o.o.
Przemysłowa 3, 35-105 Rzeszów
602 470 677
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Adamus
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bike Moto Center Sp. z o.o. (Przemysłowa 3, 35-105 Rzeszów ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego prorowery.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie prorowery.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Elomoto.eco buduje sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych. To dobry pomysł dla tych, którzy szukają pasywnego dochodu.
– Na handlu używanymi samochodami nadal można zarobić – przekonuje Dawid Błachucki, franczyzodawca marki Handlarzyki.pl.
Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?
Franczyzodawca Blinkee.city zapewnia, że inwestycja w jego biznes zwraca się przeważnie w jeden sezon.
Franczyzodawca Handlarzyki.pl zapewnia, że minimalna marża na sprzedaży używanego auta to 2-3 tys. zł, a czasem nawet dwa razy więcej.
Polacy coraz chętniej zamiast kupować samochód, decydują się na jego wynajem. Trend ten zamierza wykorzystać firma Rentis, która szuka partnerów zainteresowanych uruchomieniem nowoczesnej wypożyczalni samochodów.
Marka Giant szuka partnerów, którzy otworzą wraz z nią sklep rowerowy.
Inwestycja w sklep LucArt Automotive to 80 tys. zł. Jak szybko może się zwrócić?
Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.