Gnoce New York

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Glossy A&D Collection to wyłączny agent modowej marki biżuteryjnej Gnoce New York oferującej system partnerski w Polsce. Jako doświadczona firma z branży biżuteryjnej z segmenta premium, przekażemy naszym partnerom handlowym całe know-how prowadzenia biznesu z produktami, na które jest wciąż rosnący popyt.
Marka Gnoce powstała w 2015 r. w Nowym Jorku w USA. Metropolia światowej ikony mody, w której gromadzą się awangardowe inspiracje modowe zatrudnia projektantów biżuterii z całego świata, którzy zmieniają swoje projekty w platformę rzeczywistości. Jako profesjonalna i wschodząca marka biżuterii modowej o oryginalnym designie z wysokim kunsztem, Gnoce koncentruje się na tworzeniu wyjątkowej i delikatnej biżuterii w konkurencyjnej cenie dla wszystkich jej miłośników. Wszystkie produkty wykonane są z wysokiej jakości materiałów i cieszą się ogromnym uznaniem na różnych rynkach na całym świecie. Każdy produkt Gnoce jest najwyższej jakości, potwierdzony przez International Institution SGS, a wszystkie produkty wykonywane są pod mikroskopem przez mistrza najwyższego poziomu.
Nasz partner handlowy może prowadzić działalność w trzech formatach:
- Dołączenie biżuterii do już prosperującego salonu
- Otwarcie wyspy handlowej w Galerii Handlowej
- Otwarcie salonu w Galerii Handlowej
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (Gdynia)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 (Szczecin, Kołobrzeg, Koszalin)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy,
- pełny pakiet produktowy umożliwiający prowadzenie sprzedaży online,
- brak opłat wstępnych i licencyjnych,
- brak prowizji,
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji,
- bezpłatne szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,
- pomoc przy wyborze lokalizacji,
- promocja lokalizacji prowadzonej działalności w mediach społecznościowych,
- wsparcie doświadczonych doradców na każdym etapie prowadzenia działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji zależna jest od formatu sklepu:
- przy funkcjonującym salonie dodając brand Gnoce New York minimalna kwota zamówienia to 20 000 zł netto + ekspozytory, opakowania
- wyspa handlowa – suma inwestycji 80 tys. – 100 tys. zł netto
- salon min. 25 m2 – suma inwestycji min. 100 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta powyżej 50 tys. mieszkańców,
- galerie handlowe bądź handlowe centra miast,
- silna motywacja i nastawienie na sukces
- zaangażowanie w ciągły rozwój marki
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daria Stankiewicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GLOSSY A&D (Odzieżowa 30/14, 71-502 Szczecin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gnoce New York oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gnoce.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?

Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?

Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W świeżo upieczonych mamach coraz częściej budzi się duch przedsiębiorczości. Jakie pomysły na biznes realizują i jak sobie radzą?
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć lodziarnię, strzelnicę, klub muzyczny, placówkę bankową i rozpocząć produkcję kosmetyków.
Potencjalni franczyzobiorcy wciąż natykają się na wiele, często skrajnych opinii na temat franczyzy. Co jest prawdą, a co tylko plotką?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.