Used Products

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Used Products ma ponad 60 komisów w sześciu krajach europejskich. To, co sprawia że jesteśmy wyjątkowi, to nasze skupienie na sprzedaży i pozyskiwaniu szerokiego zakresu produktów, zarówno nowych, jak i używanych. Oferujemy klientom natychmiastową gotówkę za sprzedawane przez nich przedmioty, a przy każdym zakupie zapewniamy gwarancję.
To, co nas wyróżnia, to nasze unikalne połączenie fizycznych sklepów i silnej obecności online. Dzięki temu jesteśmy w stanie doskonale obsłużyć naszych klientów, skutecznie spełniając zróżnicowane potrzeby z dużą wiedzą specjalistyczną. Z ponad 25-letnim doświadczeniem w obsłudze franczyzobiorców oferujemy formułę franczyzy, która jest nie tylko zrównoważona, ale także gotowa na przyszłość.
Naszym celem jest stworzenie sklepów, które wykraczają poza typowy second-hand. Chcemy, aby nasze sklepy wyglądały jak zupełnie nowe sklepy detaliczne, a klienci czuli się w nich jak w domu. To zaangażowanie w jakość i wygodę klienta odróżnia nas od innych sklepów z używanymi przedmiotami, oferując wyjątkowe i najwyższej jakości doświadczenie zakupowe.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 w Holandii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 60 w sześciu krajach (Holandia, Belgia, Rumunia, Słowenia, Niemcy, Węgry)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorcy Used Products mają zapewnione wsparcie dotyczące:
- lokalizacji biznesu i lokalu
- tworzenia planu biznesowego.
- prywatną agencję reklamowa z doświadczeniem w branży i możliwość korzystania ze wszystkich opcji systemu POS Used Products
Poza tym otrzymujesz:
- obszerny podręcznik instrukcji zawierający wszystkie działania w ramach formuły franczyzowej
- intensywne szkolenie dla Ciebie i Twojego personelu
- rozległy pakiet startowy z podstawowymi produktami na rozpoczęcie działalności
- helpdesk 24/7 z know-how, wsparciem, informacjami o produktach itp.
- własną witrynę internetową, sklep internetowy i portal online z lokalną nazwą domeny.
- dostęp do unikalnej formuły w prywatnym i zabezpieczonym obszarze
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wysokość inwestycji może się różnić w zależności od kraju, lokalizacji i wielkości sklepu
Inwestycja osobista: Zazwyczaj pożądany jest minimalny kapitał własny w wysokości co najmniej 15 000 €. To stanowi solidną podstawę i otwiera dodatkowe opcje finansowania, które możesz rozważyć.
Zakres całkowitej inwestycji: W zależności od różnych czynników, takich jak kraj, lokalizacja i rozmiar sklepu, całkowita inwestycja potrzebna do uruchomienia sklepu wynosi od 75 000 € do 150 000 €.
Zaopatrzenie Sklepu: Znaczna część twojej inwestycji zostanie przeznaczona na zakup początkowego zapasu - istotnego składnika udanego startu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy przedsiębiorcy spełniającego następujące warunki:
- Lubiącego przygody
- Reprezentatywnego
- Posiadającego silne umiejętności przywódcze
- O stabilnym tle finansowym
- O mentalności zwycięzcy
- Potrafiącego mówić po angielsku
Czy rozpoznajesz siebie w powyższym opisie? Nie wahaj się, a być może wkrótce zostaniesz właścicielem sklepu Used Products!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Lautaru Eduard
Director of Development
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Used Produtcs Franchise (Amsterdam, NL). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Used Products oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie usedproducts.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.

Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.