Used Products
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Used Products ma ponad 60 komisów w sześciu krajach europejskich. To, co sprawia że jesteśmy wyjątkowi, to nasze skupienie na sprzedaży i pozyskiwaniu szerokiego zakresu produktów, zarówno nowych, jak i używanych. Oferujemy klientom natychmiastową gotówkę za sprzedawane przez nich przedmioty, a przy każdym zakupie zapewniamy gwarancję.
To, co nas wyróżnia, to nasze unikalne połączenie fizycznych sklepów i silnej obecności online. Dzięki temu jesteśmy w stanie doskonale obsłużyć naszych klientów, skutecznie spełniając zróżnicowane potrzeby z dużą wiedzą specjalistyczną. Z ponad 25-letnim doświadczeniem w obsłudze franczyzobiorców oferujemy formułę franczyzy, która jest nie tylko zrównoważona, ale także gotowa na przyszłość.
Naszym celem jest stworzenie sklepów, które wykraczają poza typowy second-hand. Chcemy, aby nasze sklepy wyglądały jak zupełnie nowe sklepy detaliczne, a klienci czuli się w nich jak w domu. To zaangażowanie w jakość i wygodę klienta odróżnia nas od innych sklepów z używanymi przedmiotami, oferując wyjątkowe i najwyższej jakości doświadczenie zakupowe.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 w Holandii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 60 w sześciu krajach (Holandia, Belgia, Rumunia, Słowenia, Niemcy, Węgry)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorcy Used Products mają zapewnione wsparcie dotyczące:
- lokalizacji biznesu i lokalu
- tworzenia planu biznesowego.
- prywatną agencję reklamowa z doświadczeniem w branży i możliwość korzystania ze wszystkich opcji systemu POS Used Products
Poza tym otrzymujesz:
- obszerny podręcznik instrukcji zawierający wszystkie działania w ramach formuły franczyzowej
- intensywne szkolenie dla Ciebie i Twojego personelu
- rozległy pakiet startowy z podstawowymi produktami na rozpoczęcie działalności
- helpdesk 24/7 z know-how, wsparciem, informacjami o produktach itp.
- własną witrynę internetową, sklep internetowy i portal online z lokalną nazwą domeny.
- dostęp do unikalnej formuły w prywatnym i zabezpieczonym obszarze
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wysokość inwestycji może się różnić w zależności od kraju, lokalizacji i wielkości sklepu
Inwestycja osobista: Zazwyczaj pożądany jest minimalny kapitał własny w wysokości co najmniej 15 000 €. To stanowi solidną podstawę i otwiera dodatkowe opcje finansowania, które możesz rozważyć.
Zakres całkowitej inwestycji: W zależności od różnych czynników, takich jak kraj, lokalizacja i rozmiar sklepu, całkowita inwestycja potrzebna do uruchomienia sklepu wynosi od 75 000 € do 150 000 €.
Zaopatrzenie Sklepu: Znaczna część twojej inwestycji zostanie przeznaczona na zakup początkowego zapasu - istotnego składnika udanego startu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy przedsiębiorcy spełniającego następujące warunki:
- Lubiącego przygody
- Reprezentatywnego
- Posiadającego silne umiejętności przywódcze
- O stabilnym tle finansowym
- O mentalności zwycięzcy
- Potrafiącego mówić po angielsku
Czy rozpoznajesz siebie w powyższym opisie? Nie wahaj się, a być może wkrótce zostaniesz właścicielem sklepu Used Products!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Lautaru Eduard
Director of Development
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Used Produtcs Franchise (Amsterdam, NL). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Used Products oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie usedproducts.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.