Groszek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Groszek pełen korzyści
Groszek jest ogólnopolską siecią samoobsługowych sklepów spożywczych funkcjonującą na rynku od 2000 roku. Obecnie sieć zrzesza blisko 2000 sklepów o zróżnicowanej wielkości.
Sieć Groszek posiada sprawdzoną ofertę zarówno dla przedsiębiorców prowadzących sklep samodzielnie, jak i dla tych, którzy rozpoczęcie takiej działalności dopiero planują. Dla każdej placówki handlowej specjaliści Groszka opracowują unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej. System aranżacji opiera się na specjalistycznym przygotowaniu oferty towarowej, w pełni dostosowanej do potrzeb lokalnego rynku i oczekiwań franczyzobiorcy.
W 2020 roku Groszek odświeżył logo i system identyfikacji wizualnej.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Prawie 2 000
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wizerunkowe - atrakcyjna wizualizacja zewnętrzna i aranżacja wnętrza sklepu
- Finansowe - atrakcyjne rabaty i retra
- Marketingowe - efektywne dotarcie z promocjami i reklamą do Twoich klientów
- Szkoleniowe - skuteczne szkolenia dla właścicieli, kierowników i pracowników z wszystkich działów dotyczących działalności sklepu
- Doradcze - kompleksowe wsparcie sklepów w wielu kluczowych tematach dotyczących „codziennej pracy”
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal o powierzchni min. 80 m2 w lokalizacji gwarantującej odpowiedni potencjał sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Groszek Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki, Biuro: ul. Metalurgiczna 30, 20-234 Lublin
(81) 748 54 65
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Grupa Eurocash uruchomiła internetową platformę typu marketplace, przeznaczoną dla małoformatowych sklepów. Skorzystają na tym także franczyzobiorcy.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.