Telepizza dotrzyma słowa

W Telepizzy, podobnie jak w całej Polsce, będziemy emocjonować się mistrzostwami. Dlatego w czasie EURO w naszych lokalach nie tylko będzie można zjeść pizzę, ale również napić się piwa i obejrzeć mecz. Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizza Poland
Sobota
16.06.2012
Dyrektor polskiego oddziału Telepizzy twierdzi, że plan otwarcia siedmiu nowych lokali w tym roku jest realny.
 

Obejmując fotel prezesa polskiej Telepizzy Iwona Olbryś deklarowała, że jednym z jej priorytetów jest intensywny rozwój sieci restauracji przed EURO 2012. Siedem miesięcy po rozpoczęciu rządów podsumowuje dotychczasowe dokonania.

- Otwarcia nowych lokali to dla nas sprawa priorytetowa i realizujemy plan zgodnie z ustaleniami przyjętymi w tegorocznym budżecie. W lutym został otwarty lokal w Warszawie przy ulicy Obrzeżnej, kolejny będzie otwarty na przełomie lipca i sierpnia w Grudziądzu. Pozostałe otwarcia są zaplanowane w drugiej połowie roku – mówi szefowa sieci.

Zaznacza też, że rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami są w toku, ale każda kandydatura poddawana jest dogłębnej analizie, a franczyzobiorcom aplikowane jest szerokie doradztwo biznesowe.

- Chodzi o to, nowo otwierane lokale mogły być przykładem sukcesu w naszej sieci - dodaje Iwona Olbryś.

Przed pierwszym gwizdkiem

Przygotowania do EURO 2012 objęły nie tylko powiększanie sieci, ale i przygotowanie całej gamy promocji.

- W Telepizzy, podobnie jak w całej Polsce, będziemy emocjonować się mistrzostwami. Dlatego w czasie EURO w naszych lokalach nie tylko będzie można zjeść pizzę, ale również napić się piwa i obejrzeć mecz – zapowiada Olbryś.

W ramach promocji „Mistrzowska oferta” do każdej pizzy zamawiający otrzyma w prezencie drugą taką samą gratis, a także popcorn oraz colę w promocyjnej cenie. Inną akcją dedykowaną kibicom jest obowiązujący od trzech miesięcy program „Kibicuj zażarcie”, w ramach którego klienci zbierają punkty i wymieniają je za zestaw z pizzą i piwem.

Dostawa z reklamą

Dla polskiego zarządu Telepizzy priorytetem jest dostawa pizzy do klienta – w tym segmencie sieć jest nad Wisłą liderem.

- Istotna pozostaje zarówno praca nad obsługą klienta oraz udoskonalanie naszych produktów. Zarówno poprzez poszerzanie menu, jak i współpracę z dostawcami składników nad podnoszeniem ich jakości – mówi Olbryś.

Prezes Telepizzy Polska stawia też na marketing. Chce, by serwowane klientom promocje były dopasowane do ich oczekiwań.

- Myślę tu zarówno o efektywności, jak też mierzeniu wyników używanych narzędzi komunikacji oraz wykorzystaniu całego potencjału naszych sił i środków – tłumaczy Iwona Oblryś.

Obecnie w Polsce działa 113 restauracji Telepizza, z czego 63 to placówki franczyzowe.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz