14.01.2013

Fast food w odwrocie

Nawet globalne sieci fast food wprowadzają do oferty zdrowe produkty, które Polacy kupują coraz chętniej - mówi Aleksandra Urbańska, Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.

Styczeń to czas noworocznych postanowień – często również tych dotyczących zrzucenia zbędnych kilogramów i zmiany trybu życia na zdrowszy. Czy odbija się to na sprzedaży w punktach Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar?
Ruch w naszych barach zwiększa się już w okresie przedświątecznym, ponieważ wśród klientów odwiedzających wówczas centra handlowe jest coraz więcej osób, które nawet w tym gorączkowym okresie nie zapominają o zdrowym odżywianiu. Poza tym nasze produkty - sałatki, panini, tortille i cenione od lat naturalne koktajle nie tylko doskonale wpływają na stan zdrowia, ale są przede wszystkim smaczne. Faktem jest jednak, że noworoczne postanowienia wyraźnie wpływają na wzrost sprzedaży w naszych barach. Jest to moment, w którym staramy się zmienić styl życia na lepszy, bardziej świadomy i zdrowszy, lub po prostu pragniemy schudnąć po świątecznym obżarstwie.

Bar Koktajlowy Dr Bardadyn.

Kolejna placówka Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar zostanie wkrótce otwarta w Bytomiu. W przygotowaniu są kolejne bary w Warszawie, a także Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie i innych miastach - mówi Aleksandra Urbańska, menedżer ds. franczyzy sieci Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.

Czy Polacy wykazują rosnącą świadomość w zakresie zdrowego żywienia? W foodcourtach często obserwuje się sytuację, w której do fast-foodowych marek ustawiają się kolejki, a w pozostałe punkty raczej nie narzekają na nadmiar klientów. Czy to się z czasem zmieni?
Tendencja jest bardzo wyraźna, co dostrzegają także fast-foodowi potentaci wprowadzając do swojego menu coraz więcej zdrowych produktów i starając się zmieniać swój wizerunek na bardziej prozdrowotny. Rzeczywiście największe kolejki są przed punktami wielkich międzynarodowych firm, ale jako nowa marka w tym towarzystwie absolutnie nie mamy powodów do narzekań. Podstawą naszego sukcesu jest lojalność klientów, którzy już po pierwszej wizycie w naszym barze przekonują się do walorów smakowych i efektów zdrowotnych produktów Dr Bardadyn i wracają, a także propagują naszą propozycję zdrowego stylu życia w swoim otoczeniu. Sprzyja temu jej kompleksowość. Poza dostępnymi na miejscu świeżymi sałatkami, kanapkami i koktajlami w naszych barach można zamawiać dostawy gotowych diet do domu lub biura, które od kilku lat są przez nas realizowane w usłudze cateringu dietetycznego w największych miastach kraju. W barach można uzyskać informacje o organizowanych przez nas wczasach odchudzających i profesjonalnych jadłospisach, które umożliwiają kontynuację wybranej diety, na przykład odchudzającej, w domu. Oferujemy materiały edukacyjne na temat zdrowego odżywiania w postaci ulotek i interesujących prezentacji na zainstalowanych w naszych barach ekranach. Dostępne są także w sprzedaży bestsellerowe książki Dr Marka Bardadyna, na których opiera się cała nasza oferta.

Marka Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar to nie tylko biznes, ale i określony styl życia. Czy w związku z tym zwracacie uwagę, czy franczyzobiorcy mają podobne poglądy na kwestie związane ze sposobem odżywiania? Czym charakteryzuje się wymarzony franczyzobiorca marki?
Formalnie nie stawiamy takiego wymogu, ale dotychczas tak się składa, że wszyscy nasi franczyzobiorcy mogą być reklamą swoich barów. Jedni dzięki temu, że widać iż od dawna dbają o własną sylwetkę i zdrowie, inni bo dzięki spotkaniu z nami postanowili zmienić swój styl życia na zdrowszy i obecnie mogą już pochwalić się przed swoimi klientami efektami stosowania naszej diety i produktów. Nasz wymarzony franczyzobiorca to właśnie osoba, której cele biznesowe łączą się z zainteresowaniami i chęcią propagowania zdrowego stylu życia.

Pod koniec ubiegłego roku Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar powiększył sieć o dwa bary i liczy ich obecnie cztery. Ile otwarć planowanych jest w 2013 roku i gdzie można się ich spodziewać?
Kolejny lokal zostanie wkrótce otwarty w Bytomiu. W przygotowaniu są kolejne: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie. Bardzo poważnie podchodzimy do każdego kolejnego otwarcia starając się zapewnić najwyższe standardy jakości, dlatego nie spieszymy się zbytnio i jeśli w 2013 roku otworzymy w Polsce pięć lokali, to będziemy zadowoleni. Mamy też konkretne plany rozwoju sieci w innych krajach gdzie metoda Dr Bardadyna jest najbardziej popularna, ale ze szczegółami na ten temat zaczekajmy do czasu uruchomienia pierwszego zagranicznego punktu Dr Bardadyn Salad & Cocktail Bar.

Rozmawiał (gum)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0