16.12.2013

Zbliża się data premiery

Emperia otwiera cztery supermarkety Stokrotka jednego dnia. To zapowiedź debiutu systemu franczyzowego.

W miniony weekend należąca do spółki Emperia sieć Stokrotka powiększyła się o cztery supermarkety. Trzy z nich otwarto w Lublinie, czwarty w miejscowości Kozubszczyzna - na obrzeżach Lublina. Sklepy zostały wykończone zgodnie z nowym projektem identyfikacji wizualnej. Przy planowaniu asortymentu szczególny nacisk położono na produkty świeże, co jest ostatnio popularnym trendem w supermarketach, chcących w ten sposób odróżnić się od dyskontów i konkurować z małymi sklepami spożywczymi.

Supemarket Emperia - wejście Fot. Emperia

W 2011 roku Emperia pozbyła się swoich franczyzowych sieci (na czele z Groszkiem) na rzecz Eurocashu. Niebawem jednak wróci na rynek pomysłów na biznes.

Zarząd Emperii zapowiedział, że marka Stokrotka będzie dostępna w formie licencji na biznes. Na to jednak przyjdzie jeszcze trochę poczekać.
- Obecnie trwają prace przygotowawcze, których efektem końcowym będzie kompleksowe rozwiązanie dla franczyzobiorców. Prace projektowe planujemy zakończyć w pierwszym kwartale 2014 roku prezentując wówczas całość oferty potencjalnym partnerom. Naszym celem jest stworzenie formuły franczyzowej, w efekcie której partnerowi oraz jego klientom zaoferujemy nowoczesny spożywczy supermarket, doskonale wpisujący się w aktualne tendencje rynkowe - Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy sieci Stokrotka.

Sobotnie otwarcia wzmocniły pozycję Stokrotki w Lublinie, gdzie będzie operatorem łącznie 20 placówek detalicznych, a 48 w całym województwie lubelskim.

(gum)