19.02.2014

Biznes ręcznie lepiony

Specjalizacja w branży gastronomicznej umożliwia wyróżnienie się na rynku. Wie o tym właściciel licencji Pieróg z pieca.

Pierogi to tradycyjne polskie danie, które jednocześnie cieszy się dużą popularnością wśród zagranicznych turystów. Pod logo Pieróg z pieca rozpoczął działalność koncept specjalizujący się w wyrobie jednego produktu. Formuła mobilnego, składanego stoiska umożliwia zarówno działanie w ramach eventów i imprez plenerowych, jak i sprzedaż stacjonarną. Stoisko o wymiarach 2x2 m mieści się w samochodzie, co umożliwia szybką zmianę lokalizacji. Dzięki temu obsługujemy nawet kilka imprez w jeden weekend.

pierogi z pieca, kolaż Fot. Pieróg z pieca

Pieróg z pieca stanowi alternatywę dla typowych dań fast food dostępnych zazwyczaj na różnego rodzaju festynach, imprezach okolicznościowych, koncertach.

Produkt sprzedawany w punktach Pieróg z pieca to duże pierogi, wielkości dłoni, o różnych farszach i smakach: z kapustą i grzybami, z pieczarkami i cebulą , z mięsem i szpinakiem, a także na słodko z jabłkami. Pierogi podawane na ciepło wraz z gorącym barszczem. Trafia to w gusta polskiego konsumenta i stanowi alternatywę dla typowych dań fast food dostępnych zazwyczaj na różnego rodzaju festynach, imprezach okolicznościowych, koncertach czy festiwalach. Dodatkowo, stoisko spełnia także rolę sklepu – obok dań na gorąco klienci chętnie zaopatrują się w hermetycznie pakowane pierogi do zjedzenia w domu. Za jakość towarów odpowiada centrala, wszystkie pochodzą z tego samego źródła i są dostarczane przez firmę do franczyzobiorców.

- Zapewniamy szkolenie, zatowarowanie oraz pomagamy znaleźć lokalizację z gwarantowaną wyłącznością terytorialną – mówi Zbigniew Boroń, menedżer ds. rozwoju franczyzy Pieróg z pieca. - Stoisko z niezbędnym sprzętem można kupić za 1,6 tys. zł lub wydzierżawić. Dzierżawa jest bezpłatna jeżeli spełnimy określone umową limity sprzedażowe pierogów. Za stoisko z wyposażeniem należy wtedy wpłacić kaucję w wysokości 3,5 tys. zł, zwracaną po zakończeniu współpracy pomniejszoną o koszty amortyzacji.

Firmowych pierogów można spróbować u franczyzobiorców z Lublina, Łodzi, Szczecina, Gorzowa Wlkp., Kętrzyna i Legnicy. Pierogi podawane są zarówno w galeriach handlowych jak i podczas eventów. - Byliśmy na Jarmarku Bożonarodzeniowym i Targach Staropolskich w Łodzi. Pieróg z pieca w najbliższym czasie pojawi się w Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie. To, w jakich lokalizacjach powstaniemy, w dużej mierze zależy od przedsiębiorczości naszych partnerów. Prowadzimy rozmowy z osobami zainteresowanymi otwarciem biznesu w Niemczech i na Wyspach Brytyjskich – dodaje Zbigniew Boroń.

(mbw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

2

Maksymilian Wudecki

doradca we franczyzie
Napisz do autora