Burger popity whisky i piwem

Inwestycja w lokal 7th Street może pochłonąć od 150 do nawet 450 tys. zł. Wszystko zależy od wielkości lokalu, jego stanu technicznego oraz lokalizacji. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, a opłata miesięczna 2,5 tys. zł.
Niedziela
08.06.2014
Franczyzodawca 7th Street zapewnia partnerom dostawy piwa Grupy Żywiec i whisky Jim Beam.
 

W Elblągu ruszy wkrótce franczyzowa restauracja 7th Street Bar&Grill. Lokal znajduje się w wolnostojącym budynku, w którym działa już kręgielnia i klub muzyczny. Właśnie właściciel klubu zdecydował się na otwarcie gastronomii. Lokalizacja klubu i baru w jednym miejscu ułatwi mu zarządzanie każdym z biznesów.

- W tym roku może już tam być za późno na otwarcie ogródka, ale docelowo wszędzie tam, gdzie jest możliwe będziemy serwować dania klientom przed lokalem. Podpisaliśmy umowę na wyłączność z Grupą Żywiec, dzięki której w restauracjach 7th Street można kupić każde piwo dostępne w portfolio Grupy. Ponadto producent przekazuje określony budżet na projekt i wykonanie ogródka z elementami identyfikacji wizualnej Żywca – wyjaśnia Łukasz Błażejewski, odpowiedzialny za rozwój sieci 7th Street Bar & Grill.

Mimo że na piwie restauracji nie zarabiają kroci, warto przed otwarciem lokalu sprawdzić jego odległość od szkół, przedszkoli i kościołów, aby właściciel mógł wykupić koncesję. Piwo po prostu przyciąga klientów. Ponadto zamawiający procentowe trunki mają do dyspozycji inne alkohole – drinki, koktajle, a także whisky.
- W części alkoholowej naszego menu można znaleźć każdy rodzaj whisky Jim Beam. Ostatnio w naszych lokalach został podkreślony nieco mocnej charakter pijalni whisky poprzez zamontowanie różnego rodzaju materiałów świecących związanych z whisky oraz akcesoriów dla barmanów – mówi Łukasz Błażejewski.

Wśród potraw przygotowywanych przez kucharzy sieciowych restauracji znajdują się m.in. burgery, steki oraz panierowany kurczak. Jak mówi franczyzodawca panierowany kurczak sprzedaje się najlepiej tam, gdzie w mieście nie działa KFC albo nie oferuje dostawy – w przeciwieństwie do 7th Street.

Niedawno sieć uruchomiła własny sklep internetowy, w którym dostępne są podkoszulki i kubki z logo firmy. Można je kupić lub wygrać w konkursie organizowanym przez centralę. Przygotowaniem firmowych produktów zajęła się firma CupSell. Franczyzodawca nie nałożył żadnej marży na asortyment e-sklepu, ponieważ – jak mówi Łukasz Błażejewski – chodzi nie o dodatkowy zysk, a budowanie rozpoznawalności marki.
(dw)


POPULARNE NA FORUM

Zdrowo i Zielono

kontynuując wątek zapraszam również na ciekawy blog o zdrowej żywności gdzie znajdziecie wiele fit przepisów

9 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Zdrowo i Zielono

W ostatnim czasie bardzo popularne zrobiły się zdrowe przekąski oraz lunch który można bez problemów zabrać np. do pracy. Wymieniono już tu kilka stron a ja dorzucam...

9 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Franczyza 7Street - jakie opinie?

watches for men -- mens watches -- womens watches

4 wypowiedzi
ostatnia 11.10.2018
Piec do pizzy - jaki wybrać ?

jeżeli poszukujesz naprawdę dobrego pieca do pizzy zapraszam do kontaktu z zespołem gastrro.pl doradzą i przygotują ciekawą ofertę. Pieców jest tak dużo, że trzeba...

56 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Dobre miejsce na pizzerię

A jak uważacie są w okolicy jakieś dobre firmy które wykonują cięcie stali (https://gomar.org.pl/) ?

2 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Franczyza 7Street - jakie opinie?

Nie wiem czy to na tyle znana marka, że warto. Osobiście nie słyszałem. Widzę, w mapach Google https://maps.google.com, że głównie są w Warszawie. Ja szukałem tutaj...

4 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Temat opłacalny jak najbardziej, coraz więcej ludzi jednocześnie chce dobrze wyglądać i jednocześnie dużo pracuje, przez co niema czasu na robienie posiłków w domu....

53 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018
Lodziarnie Lody Przygoda - ktoś współpracuje?

Nie polecam współpracy z Lody Przygoda. Jeśli nie chcesz stracić kasy, to uważaj na tych byznesmenuf.

9 wypowiedzi
ostatnia 02.10.2018