05.07.2015

Prezent na powitanie

Inwestycja we własny biznes może się tego lata wyjątkowo opłacić. Telepizza przygotowała bowiem wakacyjną ofertę dla kandydatów na franczyzobiorców.

Przedsiębiorcy, którzy do końca września zdecydują się zainwestować w koncept franczyzowy Telepizzy, otrzymają atrakcyjny pakiet powitalny, w skład którego wchodzą materiały reklamowe, tj.: podświetlany zewnętrzny kaseton z logotypem sieci, wewnętrzne materiały dekoracyjne, banery reklamowe, plakaty, ulotki itp. Koszty wyposażenia pizzerii, dzięki temu pakietowi, spadają o kilkadziesiąt procent.

Lokal Telepizzy Fot. Telepizza Poland

Przedsiębiorcy, którzy do końca września zdecydują się zainwestować w restaurację Telepizzy, otrzymają pakiet powitalny, w skład którego wchodzą materiały reklamowe, czyli m.in. podświetlany zewnętrzny kaseton z logotypem sieci, banery reklamowe, plakaty, ulotki.

– Rozwój sieci opiera się na elastycznym podejściu do partnerów zainteresowanych współpracą z Telepizzą. Politykę Telepizzy w tym obszarze wskazują potrzeby rynku i stan koniunktury. Stale modyfikujemy naszą ofertę franczyzową, starając się zawsze wychodzić naprzeciw naszych partnerów – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.  

Koszt inwestycji w lokal Telepizzy wynosi min. 150 tys. zł. Centrala zapewnia franczyzobiorcy szkolenia przed rozpoczęciem działalności i w trakcie prowadzenia biznesu, m.in. z zarządzania personelem, obsługi klienta i znajomości oferty. Szkolenia odbywają się w lokalu, dzięki czemu franczyzobiorca przechodzi przez wszystkie szczeble funkcjonowania lokalu, począwszy od przygotowywania dań, po zarządzanie personelem i kosztami.

Od niedawna na ulicach polskich miast można spotkać food trucki z logo Telepizzy, których zadaniem jest sprzedaż pizzy tam, gdzie klienci lubią spędzać czas, czyli na różnego rodzaju eventach, piknikach, festiwalach. W wakacje food trucki na stałe będą w czterech miejscowościach turystycznych: w Krynicy Morskiej, Władysławowie, Mielnie i Mikołajkach. Uruchamiane są też lokale sezonowe, które będą działały tylko przez wakacje, jak np. lokal w Łebie.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Magdalena Kurda

doradca we franczyzie
Napisz do autora