Mamuśka The Cheesecake Shop

logo Mamuśka The Cheesecake Shop
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

A. Misja

Dostarczenie szerokiej rzeszy konsumentów ciast, deserów oraz innych wyrobów spożywczych po przystępnych cenach i niezmiennej jakości, zgodnej ze standardami MTCS.

Utrzymanie wysokiego standardu obsługi i wyposażenia w sklepach zarówno firmowych, jak i licencyjnych.

B. Historia firmy

Bracia Konopaccy w roku 1991 stworzyli w Australii sieć ciastkarni działających w systemie franchisingu. Nazwali ją „The Cheesecake Shop”- Sklep Serniczek.

Przedsięwzięcie przyniosło spektakularny sukces i obecnie obejmuje około dwieście sklepów nie tylko w Australii, ale i w Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii oraz w Polsce.

W roku 1998 po trzydziestu latach emigracji Robert odwiedził swoją ojczyznę. Zrozumiał wówczas, że to jest miejsce, gdzie pragnął kontynuować swój biznes. Robert Konopacki razem z bratem Mirkiem zdecydowali, że to właśnie Polska będzie europejskim centrum ich firmy.

Licencję Master na produkcję wyrobów, dystrybucję i nadzór przestrzegania standardów MTCS w Polsce posiada spółka Tatuś Sp. z o.o.

C. Opis systemu franczyzowego

System MTCS jest nowoczesną koncepcją, obejmującą detaliczną i hurtową sprzedaż ciast, serników, tortów i innych wyrobów spożywczych, zgodnych z określonym standardem, a przede wszystkim po przystępnych cenach.

Atrakcyjność oferty polega między innymi na stałym, w tym również sezonowym uaktualnianiu oferty w punktach sprzedaży i dla odbiorców hurtowych (sieci handlowe itp.).

Z założenia punkty sprzedaży otwarte są siedem dni w tygodniu od 9.00 do 19.00 (10 godzin). W zależności od lokalnego zapotrzebowania i możliwości lokalowych, punkt sprzedaży może być również niewielką kawiarnią, gdzie na miejscu można spożywać oferowane produkty i lody, wypić dobrą kawę czy świeże soki owocowe, itp.

Produkty standardu MTCS w danym rejonie dostarczane są przez fabrykę centralę, dzięki czemu utrzymana jest wysoka jakość produktów oraz możliwe jest szybkie wprowadzenie nowych, atrakcyjnych zmian w ofercie.

Jednostki własne

8

Jednostki franczyzowe
  • Australia - 206
  • Nowa Zelandia - 17
  • Polska - 9
  • Wielka Brytania - 7
  • Czechy - 1
Zdjęcie punktu systemu
Zdjęcie punktu systemu Mamuśka The Cheesecake Shop
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Atrakcyjność oferty

Wszystkie opcje:

  • Hurt,
  • Sklep,
  • Mini Master (województwo),
  • Master (kraj).
Podstawowe wymagania sieci

Opcja pierwsza:

Zakup produktów MTCS na własne potrzeby prowadzonego biznesu (kawiarnia, restauracja, kantyna, catering, dom weselny, itp.) po cenach hurtowych, oferowanych przez fabrykę centralę. Istnieje możliwość pokrojenia produktów na specjalne życzenie odbiorcy.

Opcja druga:

Prowadzenie punktu sprzedaży detalicznej w systemie MTCS

Przewidywana suma inwestycji:

  • Koszt wynajmu lokalu.
  • Koszt adaptacji lokalu.
  • Koszt standardowego sprzętu MTCS.
  • Opłata licencyjna.
  • Koszty administracyjne.
  • Koszty inwestycji.

Podstawowe wymagania sieci:

  • Powierzchnia lokalu do 100 m2.
  • Spółka rodzinna lub jednoosobowa.
  • Osobiste zaangażowanie w prowadzenie ciastkarni MTCS.

Opcja trzecia:

Master Licencja MTCS na dany obszar administracyjny (województwo). Produkcja własna, rozwój sieci (punktów sprzedaży) w sklepach firmowych i licencyjnych, sprzedaż hurtowa na danym terenie.

Opcja czwarta:

Master Licencja MTSC na wybrany kraj Europy Wschodniej

  • Polska,
  • Czechy,
  • Słowacja,
  • Węgry,
  • Rumunia,
  • Bułgaria,
  • Litwa,
  • Łotwa,
  • Estonia.
Informacje o franczyzodawcy
Tatuś Sp. z o.o.
ul. Lucerny 49A, 04-687 Warszawa
(22) 812 90 70
(22) 812 90 71
tatus@cheesecake.com.pl
www.cheesecake.com.au
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.