Franczyza w modzie
Marka Pierre Cardin istnieje na polskim rynku 20 lat. Należy do firmy Ahlers AG, jednego z największych notowanych na giełdzie producentów odzieży w Europie, specjalizującego się w modzie męskiej.
– Moda ze znakiem Pierre Cardin jest przeznaczona dla mężczyzn, którzy zawsze chcą wyglądać modnie i nowocześnie, są zadbani, kładą nacisk na idealne dopasowanie i oczekują atrakcyjnego stosunku ceny do jakości – podkreśla Małgorzata Zagdańska, CEE Retail Director Pierre Cardin.
W Polsce marka ma 7 sklepów własnych oraz 41 franczyzowych. Kandydaci na franczyzobiorców Pierre Cardin powinni być osobami z pasją, lubiącymi swoją pracę i aktywnie zaangażowanymi w sprawy mody. – Aby sprostać wyzwaniom, jakie niesie za sobą prowadzenie sklepu franczyzowego naszej marki, od kandydatów wymagamy kilkuletniego doświadczenia w prowadzeniu biznesu, najchętniej w branży odzieżowej lub pokrewnej, bardzo dobrej znajomości technik sprzedaży, zdolności organizacyjnych i przywódczych. Oczekujemy również gotowości do wzięcia udziału w szkoleniach oraz ciągłego poszerzania wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania personelem – mówi Małgorzata Zagdańska.
Całkowita kwota inwestycji w sklep Pierre Cardin zależy od wybranego modelu współpracy. Jeśli będzie to klasyczna franczyza, w której franczyzobiorca jest zobowiązany kupić towar, wyniesie ona mniej więcej 750 tys. zł. W przypadku franczyzy depozytowej, kiedy towar jest własnością franczyzodawcy, inwestycja spada do 350 tys.zł.
W zamian franczyzobiorca otrzmuje know how prowadzenia sklepu, jego wyposażenie: meble, manekiny, wszystkie materiały związane z visual merchandising. – W naszej gestii leżą także narzędzia marketingowe, nauka profesjonalnego zarządzanie, szkolenia personelu z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz technik zarządczych. Służymy także wsparciem w negocjacjach przy najmie lokalu – wylicza Małgorzata Zagdańska. Rentowność sklepu uzyskuje się już w pierwszym roku prowadzonia działalności, natomiast zwrot z inwestycji po pięciu latach.
Pierre Cardin planuje w Polsce ciągły rozwój. W tym roku zostały otwarte trzy sklepy: własny w centrum handlowym Forum Gdańsk oraz dwa franczyzowe w centrum handlowym Gemini Park w Tychach oraz w Promenadzie w Warszawie. – Cały czas prowadzimy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców i mamy nadzieję, że do końca br. roku otworzymy kolejne sklepy – zapewnia Małgorzata Zagdańska.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
POPULARNE NA FORUM
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...
Sklep Z odzieżą używaną
Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?
Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.