Nowe pizzerie startują
Ostatni czas jest dla konceptu New York Pizza Department bardzo pracowity. W ostatni poniedziałek marka otworzyła nową franczyzową pizzerię w Warszawie, a dzisiaj (czwartek) otwiera kolejną – także w stolicy. Pierwsza z nich działa w formacie NYPD Express, czyli realizując dostawy wyłącznie w dowozie. Natomiast druga to lokal z salą restauracyjną.
– Z oczywistych względów na razie konsumpcja na miejscu jest niemożliwa, natomiast franczyzobiorca wystartuje, uruchamiając dostawy – informuje Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department.
Dowozy mają lepiej
Jak widać stan epidemii utrudnia wprawdzie współpracę na linii franczyzodawca-nowy franczyzobiorca, ale jej nie uniemożliwia.
– Wszystko odbywa się obecnie zdalnie – wyjaśnia Tomasz Jench. – W ten sposób przeprowadzamy także szkolenia dla franczyzobiorców. Moi współpracownicy świetnie sobie z tym radzą.
Licencjodawca podkreśla, że dostaje obecnie sporo pytań od kandydatów na franczyzobiorców.
– Stan epidemii jeszcze mocniej uświadomił wszystkim, że sprzedaż jedzenia na wynos, w dostawie, ma sens. Co ja od dawna powtarzam i do czego przekonuję naszych licencjobiorców – mówi Tomasz Jench. – Za granicą wiele konceptów działa wyłącznie w takim formacie. Dlatego obecnie szczególnie zachęcamy franczyzobiorców do modelu New York Pizza Department Express.
NYPD Express realizuje wyłącznie zamówienia w dostawie lub z odbiorem własnym. Minimalna kwota inwestycji w lokal to 40 tys. zł.
Do wyboru
Oprócz formatu express koncept ma w ofercie jeszcze kilka innych. Jeden z nich z nich to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta - minimalna kwota inwestycji to 60 tys. O wiele mniejszy budżet wystarczy na model NYPD Express mini. To lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedną komorę, a gdy biznes się rozwinie, dołączać kolejne. Podobnie sukcesywnie można rozbudowywać np. stanowisko pracy pizzera. Szacowana przez licencjodawcę minimalna kwota inwestycji to 30 tys. zł netto.
Kolejna opcja, New York Pizza Department by Night, jest przeznaczona dla franczyzobiorców, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie.
Ostatnie propozycja to Posterunek Pizzy, czyli rodzaj kontenera gastronomicznego, wykonanego z prefabrykatów. Przyjeżdża do franczyzobiorcy gotowy do pracy, w pełni wyposażony, jego postawienie nie wymaga pozwolenia na budowę, ma potrzebne zgody Sanepidu. Jest przygotowany z myślą o realizacjach zamówień w dowozach, ale przy nieco wyższej inwestycji można również dostosować go np. do sprzedaży pizzy w kawałkach. Koszt Posterunku Pizzy to od 89 tys. zł netto, ale można też wziąć go w leasing.
WIZYTÓWKA NEW YORK PIZZA DEPARTMENT
Marka działa na polskim rynku od 2009 roku, kiedy to otwarto pierwszą pizzerię w Krakowie.
NYPD w 2019 roku:
- 30 lokali franczyzowych;
- jednorazowa opłata licencyjna 5 tys. zł netto;
- miesięczna opłata franczyzowa 1 tys. zł netto.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali