Biznes dla miast powyżej 50 tys. mieszkańców
Polsko-brytyjski Instytut Colina Rose jest wyłącznym dystrybutorem kursów językowych, prowadzonych Metodą Colina Rose, brytyjskiego psychologa, autora programów edukacyjnych, stosowanych od 2005 roku przez blisko połowę brytyjskich szkół. Oferuje możliwość prowadzenia szkoły, jako własnej, niezależnej firmy, w ramach sieci franczyzowej pod marką SzybkiAngielski.pl.
Zrozumienie tematu
Krzysztof Litwiński, prezes Instytutu Colina Rose, zapewnia, że każdy z partnerów konceptu SzybkiAngielski.pl, ma z jednej strony dużą niezależność w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, z drugiej – posługuje się marką rozpoznawalną na polskim rynku i korzysta z know-how sieci.
W ramach współpracy Instytut zapewnia swoim partnerom pełne wparcie i szkolenia metodyczne, operacyjne oraz sprzedażowe.
– Udostępniamy gotowe narzędzia do realizacji kursów, plany lekcji oraz materiały reklamowe. Zapewniamy dostęp do Akademii Dobrych Praktyk – autorskiego narzędzia zawierającego filmy instruktażowe i webinaria ekspertów sieci SzybkiAngielski.pl. Doskonale znamy potrzeby naszych franczyzobiorców, które pojawiają się na każdym etapie rozwoju i na bieżąco doradzamy w zakresie sprawnego zarządzania szkołą – mówi Krzysztof Litwiński.
Od franczyzobiorców firma oczekuje przede wszystkim rozumienia, czym jest nowoczesna edukacja, zorientowania biznesowego oraz czerpania przyjemności z pracy z ludźmi. Bardzo ważna jest również chęć ciągłego rozwoju i gotowość do szkoleń.
Istotne jest zaangażowanie
Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielski.pl wynosi łącznie 25 tys zł plus 3680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczane na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie działalności.
– Kampania jest zarządzana przez specjalistów, współpracujących z nami od lat i posiadających ogromne doświadczenie w zarządzaniu kampanią, w różnej wielkości miast – mówi Krzysztof Litwiński.
Ponadto firma udziela szkole 100 proc. rabatu na opłaty na rzecz franczyzobiorcy z tytułu realizacji pierwszych 10 kursów, czyli łącznie 10 tys. zł, o ile zostaną sprzedane w okresie do czterech miesięcy od otwarcia placówki dla klientów.
Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci.
– Rozliczamy się tylko w oparciu o sprzedaż, dlatego sukces szkoły partnerskiej jest dla nas równie ważny, jak dla samej placówki. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki, loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich – mówi Krzysztof Litwiński.
Franczyzodawca twierdzi, że już w pierwszym roku działalności można osiągnąć zyski. Uważa, że sukces jest wprost proporcjonalny do zaangażowania w biznes. Sprzedaż w najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie.
Ambitne plany
Obecnie firma ma dwie placówki własne w Warszawie oraz we Wrocławiu oraz 34 placówki partnerskie.
– Miniony rok był niezwykle trudny dla całej branży edukacyjnej. Wiele szkół językowych musiało zamknąć swoje oddziały. My od momentu wybuchu pandemii otworzyliśmy pięć nowych szkół partnerskich, które działają z sukcesem. Dzięki bieżącej współpracy, relacji i kontakcie, które utrzymujemy z naszymi partnerami, żadna z naszych autoryzowanych placówek nie zamknęła, ani nie zawiesiła swojej działalności w wyniku pandemii. Bardzo szybko dostosowaliśmy się do nowej rzeczywistości i zapewniliśmy możliwość dalszej sprzedaży oraz realizacji kursów. Wprowadziliśmy możliwość nauki online oraz zupełnie nowy produkt – pierwszy na świecie kurs Metodą Colina Rose dla dzieci w wieku 10-14 lat – mówi Krzysztof Litwiński.
Obecnie Instytut poszukuje nowych partnerów w całej Polsce. Szkołę partnerską SzybkiAngielski.pl można otworzyć w mieście, które ma minimum 50 tys. mieszkańców. W wyjątkowych sytuacjach ta liczba może być nieco mniejsza.
– W 2021 roku chcemy powiększyć liczbę szkół partnerskich w Polsce, tak, aby każdym większym mieście można było skorzystać z kursów Metodą Colina Rose – mówi Krzysztof Litwiński.
Jego zdaniem SzybkiAngielski.pl na rynku wyróżnia się skutecznością.
– W ciągu ostatnich 11 lat nauczyliśmy języka angielskiego ponad 20 tys. osób, w tym liczne grono znanych gwiazd i artystów, menedżerów i przedstawicieli największych firm. Aż 97 proc. osób kończy nasz kurs z efektem swobodnej komunikacji, a 94 proc. poleca nas bliskim i znajomym – mówi Krzysztof Litwiński
WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL
Sieć szkół języka angielskiego.
- liczba placówek – dwie własne i 34 partnerskie
- kwota inwestycji – 25 tys. zł plus 3680 zł VAT


ZOBACZ W KATALOGU




























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Żłobek
Hej! Chciałabym otworzyć żłobek- macie doświadczenia z jakąś franczyzą? Może jest tutaj jakis właściciel, który zechciałby ze mną porozmawiać nt. opłacalności...
Praca licencjacja - franczyza McDonald's
Piszę pracę licencjacką na temat franczyzy jako formy prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie McDonald 's. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety...
Akademia Bystrzaka
Podłączam się do pytania.
Akademia Bystrzaka
Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?
Wirtualna Asystentka?
Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...
Wirtualna Asystentka?
Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...
Czy warto zainwestować w szkołę językową?
Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...
Z korepetytora na dyrektora
Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...