Duży popyt / Moda na zdrowy styl życia sprawia, że popyt na trening EMS stale rośnie.
Sobota
25.06.2022
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
 

W ostatnich latach coraz większą popularność zdobywają treningi, opierającej się na metodzie Electrical Muscle Stimulation (EMS). To alternatywa dla konwencjonalnej siłowni. Polegają one na serii krótkich ćwiczeń z trenerem, z wykorzystaniem urządzeń, które emitują impulsy elektryczne, wspomagające pracę mięśni.

Efektywność i szybka realizacja

Moda na zdrowy styl życia i świadomość wpływu aktywności fizycznej na nasz organizm  sprawiają, że popyt na tego typu usługi stale rośnie.

– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness - w szczególności odpowiada on tym, którzy cenią efektywność połączoną z szybką realizacją. Rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi. Krótki, intensywny trening EMS trafi idealnie w ich potrzeby. Nasi klienci doceniają również możliwość korzystania z przestrzeni do ćwiczeń w sposób bezpieczny i bez kontaktu z innymi ćwiczącymi. W in.Time każdy trenuje sam i otrzymuje indywidualną opiekę na każdej sesji – mówi Kacper Orłowski, właściciel konceptu in.Time.

Pierwsze studio franczyzowe pod marką in.Time ruszyło w kwietniu 2021 r. w Bolechowicach. Już w pierwszych tygodniach działania zyskało sporo klientów. Niespełna rok później ten sam partner otworzyło drugie studio w Wieliczce.

– Kolejne miesiące przyniosły natomiast duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym i podpisanie umów franczyzowych na kolejne lokalizacje. Pozyskaliśmy także franczyzobiorcę planującego otworzyć studia in.Time w wielu miastach w Polsce – informuje Kacper Orłowski.

Bieżący rok zaczął się dla firmy intensywnie. W pierwszym półroczu zaplanowane jest otwarcie  dwóch studiów własnych w Warszawie oraz czterech franczyzowych – w Wieliczce, w Tarnowie oraz dwóch we Wrocławiu.

– W kolejnych miesiącach będziemy chcieli skupić się na pozyskiwaniu nowych partnerów franczyzowych i utrzymaniu dynamiki rozwoju na wysokim poziomie. Biorąc pod uwagę duży potencjał treningu EMS jesteśmy przekonani, że to dopiero początek ekspansji marki in.Time – zapewnia Kacper Orłowski.

Dwie opcje współpracy

Franczyzodawca przekazuje partnerom kompletną i sprawdzoną koncepcję prowadzenia studio, dzięki czemu franczyzobiorcy są wyposażeni we wszelkie narzędzia umożliwiające skuteczne zarządzanie na każdej płaszczyźnie działalności.

– Zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu franczyzobiorców, których celem jest zaangażowanie w rozwój studia i sieci in.Time. Chcemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, dlatego oczekujemy aktywnego prowadzenia biznesu i współpracy pozwalającej na bieżąco reagować na potrzeby rynku – mówi Kacper Orłowski.

Możliwości współpracy są dwie. Pierwsza to jednostanowiskowe studio o powierzchni ok. 40-50 m2. To oferta skierowana jest przede wszystkim do mniejszych miast, a kwota inwestycji zaczyna się od 90 tys. zł. Drugi wariant to studio dwustanowiskowe, które najlepiej sprawdzi się w większych miastach, w lokalach o powierzchni 70-80 m2. W tym wypadku szacowny koszt inwestycji oscyluje w granicach 210 - 230 tys. zł. Zwrot inwestycji następuje po 18-24 miesiącach (w zależności od tego, w jakim okresie studio rozpoczyna swoją działalność). Suma miesięcznych opłat to 7,9 proc. wielkości sprzedaży. Składają się na to dwie opłaty: franczyzowa i marketingowa. W tym roku sieć in.Time będzie liczyła co najmniej 7 studiów własnych i 6 studiów franczyzowych.

WIZYTÓWKA IN.TIME

Sieć studiów treningu EMS.

  • Liczba placówek –  w tym roku 7 salonów własnych  i 6 franczyzowych
  • inwestycja – od 90 do 230 tys.
  • opłata miesięczna – 7,9 proc. wielkości sprzedaży

Kacper Orłowski, właściciel konceptu in.Time / Zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu franczyzobiorców, których celem jest zaangażowanie w rozwój studia i sieci in.Time.
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes z masażystkami z Bali

Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Opinie o współpracy z Yasumi

Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...

5 wypowiedzi
ostatnia 26.09.2024
Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

5 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020