Street food we franczyzie
Hot dogi są popularne i proste w wykonaniu. Czy potrzebna jest więc franczyza, żeby otworzyć punkt z hot dogami? Franczyzodawca Crazy Dog, firma Multi Ice Group, uważa, że tak.
– Hot dogi to klasyka street foodu, ale my proponujemy je w bardzo nowoczesnej, odświeżonej odsłonie - mówi Paulina Daniłowicz, opiekun marki Crazy Dog. – Nasze hot dogi to rzemieślnicza bułka, dobrej jakości kiełbaska, chrupiące warzywa oraz starannie dobrane sosy. To oferta premium, która jest odpowiedzią na obecnie panujące trendy. Tym, co wyróżnia nas na rynku są: wysoka jakość produktu, ciekawa identyfikacja wizualna i menu także dla wegetarian czy osób ograniczających spożycie mięsa. Ten koncept spotyka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów docelowych, którzy doceniają takie podejście do tego popularnego dania.
Oprócz hot dogów w ofercie Crazy Dog są też zapiekanki oraz frytki.
Przez cały rok
Crazy Dog to biznes całoroczny – zarówno lokal stacjonarny, punkt w galerii handlowej, jak i mobilna przyczepa są przygotowane do tego, aby prowadzić ciągłą sprzedaż.
– W każdym przypadku szacujemy, że zyski zaczynają się od 16 tys. zł miesięcznie, dlatego franczyzobiorca może traktować Crazy Dog jako jedyne źródło dochodu – zapewnia Paulina Daniłowicz. – Z drugiej strony może to być także dodatkowa działalność dla przedsiębiorców, którzy posiadają już inną firmę, ale poszukują pomysłu na małą, dochodową gastronomię. To dla nich dobre rozwiązanie, ponieważ otrzymują kompleksowy pomysł na biznes, z całym know how dotyczącym jego prowadzenia. Staramy się, aby nakłady pracy po stronie franczyzobiorców były jak najmniejsze.
Franczyzodawca zapewnia, że Crazy Dog to franczyza dla różnej wielkości miast. Dobrze sprawdza się w okolicach centrów i pasaży handlowych, w parkach, przy plażach, deptakach, promenadach czy w pobliżu popularnych atrakcji turystycznych.
– Jako Multi Ice Group dysponujemy bazą ponad 300 lokalizacji w całej Polsce, dlatego nasi partnerzy nie muszą samodzielnie szukać odpowiedniego miejsca do prowadzenia swojej działalności. Mogą skorzystać z naszych propozycji, sprawdzonych pod kątem potencjału sprzedażowego – dodaje Paulina Daniłowicz.
Trzy formaty
Franczyza Crazy Dog opiera się na trzech formatach współpracy: lokalu stacjonarnym, punkcie w strefie food court w galerii handlowej oraz mobilnej przyczepie gastronomicznej.
Pierwszy z nich, czyli punkt stacjonarny, to propozycja dla przedsiębiorców, którzy posiadają własny lub wynajęty lokal.
– Franczyzobiorca otrzymuje od nas projekt wnętrza oraz wytyczne dotyczące wyposażenia. Wystarczy dokonać adaptacji i można zaczynać sprzedaż – informuje Paulina Daniłowicz.
Podobne wytyczne franczyzobiorcy dostają w przypadku wyspy w galerii handlowej. Natomiast mobilną przyczepę franczyzodawca przygotowuje dla nich pod klucz. Minimalny wkład własny potrzebny do realizacji inwestycji w każdym formacie to 25 tys. zł.
– Warto jednak zaznaczyć, że jako Multi Ice Group współpracujemy z ekspertami, którzy pomagają uzyskać leasingi, dotacje czy kredyty. Dzięki temu nasi partnerzy finansują swoje lokale na dogodnych warunkach i nie muszą dysponować wysokim kapitałem na start – dodaje Paulina Daniłowicz. – Pomagamy w wyborze lokalizacji, adaptacji, zatowarowaniu. Ponadto każdy partner sieci przechodzi szkolenie i otrzymuje podręcznik operacyjny. Może też liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, który odpowiada na pytania i doradza w wielu kwestiach. Dodatkowo wspólnie działamy nad promocją punktu w mediach społecznościowych, tak aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, a opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto miesięcznie.
Zwrot z inwestycji
Franczyzobiorcą Crazy Dog może zostać każda osoba, która jest gotowa do prowadzenia działalności gospodarczej i dysponuje odpowiednimi środkami na sfinansowanie inwestycji. Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane.
– Nasze procedury i rozwiązania są bardzo przemyślane i efektywne, dzięki czemu praktycznie każdy poradzi sobie z otwarciem i zarządzaniem Crazy Dog – zapewnia Paulina Daniłowicz.
Obecnie działa 1 punkt własny oraz 3 franczyzowe Crazy Dog. Jeszcze w te wakacje planowane są kolejne otwarcia. Według franczyzodawcy na zwrot z inwestycji w ten biznes można liczyć po 6-12 miesiącach.
WIZYTÓWKA CRAZY DOG
Sieć punktów z hot dogami.
- 1 punkt własny, 3 franczyzowe
- min. inwestycja 25 tys. zł
- zwrot z inwestycji 6-12 miesięcy

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Lody Bonano świętują 20-lecie na rynku, Grupa PSB modernizuje zarząd, a Coccodrillo podsumowuje sprzedaż. Przegląd tygodnia 14-20 listopada.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Potrzeba co najmniej 50 tys. zł, aby otworzyć placówkę partnerską pod marką PKO Bank Polski. A ile można zarobić?
25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
Dolci Sapori - Mniami
Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez tą firmę proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.
Dolci Sapori - Mniami
OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania....