Agenci ubezpieczeniowi ciągną do sieci
Jak zauważa Julita Dobiech, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w CUK Ubezpieczenia, wysoka konkurencyjność rynku, coraz więcej regulacji i konieczność dostępu do drogiej technologii powodują, że agentom ubezpieczeniowym coraz trudniej jest działać samodzielnie.
– Konsolidacja rynku pośredników i migracja agentów w stronę dużych multiagencji jest naturalnym procesem – uważa Julita Dobiech. – Profesjonalizację rynku wymuszają również zmieniające się zachowania klientów. Cenią oni sobie swobodę wyboru i możliwość porównywania i fachowego doradztwa.
CUK zaprasza do sieci
Z CUK Ubezpieczenia współpracuje już ponad 3 tys. agentów. W ubiegłym roku do sieci dołączyło 750 partnerów. Mogą oni wybierać z kilku form współpracy – decydują, czy chcą otworzyć placówkę franczyzową, punkt partnerski czy działać jako agenci CUK lub niezależni doradcy.
– W ubiegłym roku otwieraliśmy średnio jeden nowy punkt brandowany tygodniowo. Dziś działa ich w sumie ponad 500 – dodaje Julita Dobiech.
Przed każdym otwarciem partner może liczyć na ekspercki audyt pod kątem lokalizacji, przepływu klientów oraz potencjału sprzedażowego. Ma zapewnioną kompleksową pomoc w przygotowaniu, wystroju oraz oznakowaniu placówki.
– W departamencie marketingu CUK mamy osobny dział, zajmujący się aranżacją i wystrojem lokalu oraz przygotowaniem strategii marketingowej. Placówki mają zapewnione działania internetowe, które gwarantują, że klienci je znajdą i do nich dotrą. Biorą też udział w działaniach promocyjnych w skali lokalnej i krajowej – informuje Andrzej Dądela, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w CUK Ubezpieczenia
Niezależnie od stopnia posiadanej przez partnera wiedzy z zakresu ubezpieczeń (doświadczenie w branży nie jest wymagane), CUK zapewnia mu pełen proces wdrożenia oraz szkoleń.
– Autorski system pozwala na kompleksowe przygotowanie do sprzedaży nawet w 14 dni – zapewnia Artur Turoczy, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w CUK Ubezpieczenia. – Wiedza produktowa i obsługowa to bardzo cenny atrybut współpracy z CUK. Franczyzobiorcy biorą udział w programach szkoleniowych przez cały okres współpracy. Mogą również liczyć na wsparcie w sprzedaży produktów biznesowych, życiowych oraz rolniczych.
Szkolenia dotyczą też m.in. tematyki budowania marki osobistej oraz wykorzystywania social mediów w sprzedaży.
Zarobki z prowizji
Franczyzobiorca CUK Ubezpieczenia otrzymuje wyłączność terytorialną na konkretnym obszarze. Na starcie inwestycji musi wyłożyć 16 tys. zł.
– Warto jednak zauważyć, że w ramach kontraktu wyposażamy i oznakowujemy placówkę – dodaje Artur Turoczy. – Benefity czekają również na otwierających kolejne punkty. W tym przypadku oznakowanie lokalu i jego wyposażenie jest gratis, a działania marketingowe i wynajęcie lokalu są finansowane w 50 proc.
Każda nowa placówka franczyzowa lub punkt partnerski może liczyć na wsparcie od 20 do 40 tys. zł w ramach programu Pas Startowy.
Podstawowym źródłem dochodów franczyzobiorców jest oczywiście sprzedaż polis.
– Nie narzucamy planów sprzedażowych i oferujemy bardzo atrakcyjne warunki prowizyjne oraz bonusy kwartalne za rozwój portfela ubezpieczeń – podkreśla Artur Turoczy. – Stworzyliśmy unikatowy na rynku program „3% 5% 8%”, który zapewnia dodatkowe prowizje za sprzedaż produktów komunikacyjnych, życiowych i majątkowych.
Franczyzobiorcy mają pełen dostęp do oferty ubezpieczeniowej i rozwiązań technologicznych.
– Dzięki naszemu modelowi sprzedaży wielokanałowej omniCUK agenci otrzymują prowizję bez względu na wybrany przez klienta kanał zakupu lub wznowienia polisy – dodaje Artur Turoczy.
CUK zapewnia, że najlepsi partnerzy generują przychody na poziomie ponad 120 tys. zł miesięczne, a średnia wartość dla całej grupy CUK wynosi około 25 tys. zł miesięcznie. To odpowiednio o 20 i 25 proc. więcej niż rok wcześniej.
WIZYTÓWKA CUK UBEZPIECZENIA
Sieć multiagencji ubezpieczeniowych.
- ponad 3 tys. agentów
- kwota inwestycji 16 tys. zł

ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć lub poprawić jej funkcjonowanie, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.