Najważniejszą cechą dobrego fryzjera jest kreatywność.
Środa
27.07.2011
Przedstawiciele Trendy Hair Fashion uważają, że tylko częste szkolenia fryzjerów zapewnią salonom stabilną pozycję na rynku.
 

Marka dostępna jest na polskim rynku od 20 lat. W 1991 roku w Bielsku-Białej powstał pierwszy salon fryzjerski, a trzy lata później otwarto pierwszą placówkę franczyzową. Obecnie pod logo Trendy Hair Fashion działa 70 punktów franczyzowych oraz pięć własnych. Sieć planuje do końca roku uruchomić pięć kolejnych salonów. Najbliższe otwarcia przewidziane są w Toruniu, Opolu i Zgorzelcu.

Salony sieciowe powstają w lokalach o powierzchni 60-150 m2 w centrach miast. W przypadku niektórych miejscowości franczyzodawca dysponuje własnym lokalem lub ciekawą ofertą najmu dla potencjalnego partnera. Inwestycja w salon Trendy Hair Fashion zamyka się w kwocie 60-80 tys. zł. Okres zwrotu z inwestycji wynosi dwa lata. Opłata franczyzowa na rzecz sieci płatna jest co miesiąc w wysokości 1-3 tys. zł i zawiera w sobie składkę na fundusz marketingowy. W pakiecie franczyzowym znajduje się wsparcie w zakresie rekrutacji personelu, doboru lokalizacji. Firma, starając się utrzymać wysoki poziom znajomości sztuki fryzjerskiej, cyklicznie organizuje szkolenia dla zatrudnionych u franczyzobiorców fryzjerów.

– Zauważalnym trendem w branży jest duża rewolucja w kolorystyce. Odchodzimy od pasemek, pojawiła się natomiast koloryzacja trójwymiarowa z delikatnymi przejściami kolorów, co daje trójwymiarowy efekt fryzury – opisuje Bobbys Karampotis, dyrektor generalny Trendy Hair Fashion. Jego zdaniem każdy salon fryzjerski jest w stanie zminimalizować zjawisko sezonowości, pod warunkiem wypracowania u dużej liczby klientów dobrej opinii, która w przyszłości zaowocuje silnym przywiązaniem do marki i regularnymi wizytami w salonie.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes z masażystkami z Bali

Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Opinie o współpracy z Yasumi

Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...

5 wypowiedzi
ostatnia 26.09.2024
Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

5 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020