Da Grasso szykuje menu dla kibiców

Środa
14.03.2012
Sieć pizzerii otwiera nowe i remontuje stare lokale. Trwają prace nad zmianą menu przed piłkarskimi mistrzostwami Europy.
 

- Na EURO 2012 przygotowujemy zmienioną odsłonę naszej strony internetowej oraz nowe propozycje w ramach Smaków Da Grasso, które tym razem będą dedykowane kibicom, a dostępne tradycyjnie w lokalach i na wynos – deklaruje Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Od ponad pół roku sieć współpracuje z należącą do grupy Eurocash spółką Dania Fast Food. Firma zajmuje się zaopatrzeniem punktów usługowych z branży HoReCa na terenie całej Polski. Da Grasso chwali sobie współpracę.

Od początku roku sieć Da Grasso powiększyła się o cztery pizzerie.

- Z miesiąca na miesiąc Dania Fast Food zyskują coraz to większe uznanie wśród naszych franczyzobiorców, szczególnie dzięki terminowości dostaw, możliwości składania zamówień przez internet oraz zachęcającej polityce promocyjnej – mówi Magdalena Piróg.

Obecnie w sieci działa 206 placówek franczyzowych oraz 3 własne. W styczniu sieć Da Grasso powiększyło się o jeden lokal w Łodzi, w lutym franczyzobiorcy otworzyli dwa punkty w Bochni, a w marcu – pizzerię w Elblągu. Z ogólnopolskiej mapy Da Grasso zniknął natomiast lokal w Dębicy. Jak jednak twierdzi franczyzodawca, jedynie tymczasowo – z powodu remontu.

- Taki czas pozwala na tchnięcie świeżości w lokale, które tego wymagają m.in. ze względu na potrzebę odświeżenia wnętrza lub przystosowania do aktualnie obowiązującej komunikacji wizualnej, co ma szczególnie zastosowanie w przypadku lokali o wieloletniej tradycji w sieci Da Grasso – tłumaczy Magdalena Piróg.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz