Biznes bez zmarszczek
Firma WellStar powstała w 2004 roku. Na początku zajmowała się prowadzeniem sprzedaży bezpośredniej suplementów diety. - Po kilku latach doświadczenie i intuicja utwierdzały nas w przekonaniu, że tradycyjna dystrybucja osiągnęła granice swoich możliwości. Wprawdzie coraz więcej ludzi potrzebowało i potrzebuje dodatkowych źródeł dochodów, ale niewielu jest gotowych zapukać do obcych drzwi i zaproponować kupno swoich produktów. Tak zrodził się pomysł na nową koncepcję sprzedaży, tzw. Social Club Selling. Nowi partnerzy mogli od teraz zaprosić do klubu swoich znajomych, wręczając im voucher na bezpłatny zabieg redukowania zmarszczek lub zbicia wagi. Przeszkoleni liderzy prezentowali produkty. Odbywało się to w miłej i profesjonalnej atmosferze, dzięki czemu w ponad 50 proc. przypadków prowadziło to do udanej sprzedaży – mówi Chritian Wiesner, właściciel firmy WellStar.
Biznes prowadzony pod szyldem Beauty Style Club skierowany jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności w branży wellnes&beauty. Z oferty mogą skorzystać także przedsiębiorcy prowadzących kluby fitness, salony urody lub solaria oraz do partnerów, którzy z nimi współpracują. Mogą oni zapraszać gości na bezpłatne testy urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała. Na sprzedaży zarabiają bezpośrednio partnerzy jak i właściciele klubów. Partnerzy rozdają vouchery a właściciele klubów sprzedają urządzenia BYAS FaceLifter i BYAS BodyLifter. Urządzenie BYAS Face Lifter służy do pielęgnacji twarzy, usuwania zmarszczek, bruzd nosowo-wargowych, nadmiaru tkanki tłuszczowej, modelowania twarzy i nawilżania skóry, natomiast dzięki BYAS Body Lifter klienci mogą usunąć nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawić wygląd swojego brzucha, ramion i ud pozbywając się z tych części ciała obwisłej skóry, rozstępów i cellulitu.
Właściciele Beauty Style Club organizują prezentację produktu, która odbywa się według sprawdzonego scenariusza. Uczestnicy spotkań testują za darmo działanie urządzeń i zostają albo klientami albo partnerami. Firma zapewnia odpowiednie szkolenie dla właścicieli klubów i ich partnerów. Inwestycja w biznes polega na wyposażeniu klubu w podstawowe sprzęty związane z organizacją spotkań klubowych. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 8390 zł, a w skład pakietu startowego wchodzą kosmetyki i urządzenia do zabiegów.
- W klubach BSC nie świadczymy z założenia płatnych usług kosmetycznych natomiast prezentujemy i sprzedajemy je klientom końcowym. Dla porównania koszt jednego zabiegu jonoforezy jonoforezy z użyciem kwasu hialuronowego klinicznej jakości w zwykłym salonie kosmetycznym może wynieść od 200 do 400 zł, porównywalny zabieg Face Lifter kosztuje ok. 7 zł – porównuje ceny Karol Dziwota, executive director.
Pierwszy Beauty Style Club ruszył w styczniu 2013 roku w Berlinie na zapleczu w jednym z butików dla pań. - Przychodziło coraz więcej nowych dystrybutorów, którzy przyprowadzali nowych klientów, wręczając im gratisowe vouchery. Już po kilku dniach klub pękał w szwach. Liczba zamówień rosła lawinowo. W marcu 2013 roku liczba klubów wzrosła do 20 – dodaje Chritian Wiesner.
W ciągu najbliższych 2 lat firma otworzy 20 tys. klubów w całej Europie. W Europie Wschodniej koncentruje się na Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii. Równolegle wchodzi do Norwegiii, Szwecji i Holandii. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.