Bankier i sklepikarz mogą dorobić

Punkty paczkowe GlobBox.net znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie.
Wtorek
06.01.2015
Partnerami GlobBox.net, prowadzącymi punkty odbioru paczek, są właściciele różnych biznesów.
 

- Wiele osób nie ma czasu czekać na kuriera w domu. Preferują oni nadawanie oraz odbieranie przesyłek w dogodnym dla siebie miejscu oraz czasie. W tym celu stworzyliśmy Punkty Paczkowe GlobBox.net. Korzystają z nich także firmy internetowe, które muszą dostarczyć klientowi zakupiony produkt – wyjaśnia genezę powstania firmy Anna Sapeta, odpowiedzialna za pozyskiwanie partnerów.

Firma współpracuje już z ponad 700 przedsiębiorcami, w tym z sieciami handlowymi i usługowymi, np. spożywczym Lewiatanem i Rabatem oraz z siecią oddziałów bankowych Credit Agricole. Punkty paczkowe znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie. Ostatnio GlobBox.net pojawił się w Krakowie, Warszawie oraz Jaworznie. Przedsiębiorcy nawiązując współpracę mogą podwyższyć swoje dotychczasowe przychody.

- Posiadamy nasze punkty zarówno w centrach handlowych, jak i w małych miejscowościach, gdzie dojazd do najbliższej poczty jest utrudniony. Najważniejsze jest dobre oznakowanie, które przekazujemy partnerowi oraz zaangażowanie prowadzącego biznes. Udostępniamy przedsiębiorcom aplikację umożliwiającą nadawanie oraz odbieranie przesyłek. Dostarczamy także następujące materiały: cenniki, ulotki, kody rabatowe, naklejki do reklamy zewnętrznej – wylicza Anna Sapeta.

Podpisanie umowy współpracy nie wiąże się z żadnymi kosztami. GlobBox.net prowadzi szkolenia, które mają na celu nauczyć partnerów m.in. pozyskiwanie stałych klientów oraz skuteczną walkę z konkurencją firm kurierskich. A ta jest naprawdę silna. Na licencji dostępne są m.in. TaniKurier.Info oraz epaka.pl. Prezes tej ostatniej podpowiada gdzie ten rodzaj działalności może się powieść.
- Właśnie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców biznes sprawdza się najlepiej. W tym biznesie wyjątkowo trudno wybrać idealną lokalizację. Nie wymagamy, aby lokal był w ścisłym centrum. Ważne jednak, żeby znajdował się na parterze, posiadał miejsce parkingowe, a widoczna i oklejona witryna będzie najtańszą formą reklamy - Dariusz Chornicki, prezes spółki Epaka.pl. (dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021