Komfort finansuje sklep franczyzowy

Od teraz wystarczy dysponować lokalem o powierzchni od 250 do 400 m2 oraz kapitałem 50 tys. zł netto by wejść w biznes pod szyldem łódzkiej sieci. Resztę kosztów związanych z wyposażeniem i zatowarowaniem sklepu ponosi Komfort.
– Wyeliminowaliśmy wiele niedogodności, które są chlebem powszednim w tradycyjnym biznesie, m.in. wysoką inwestycję początkową, finansowanie zatowarowania, kredyty kupieckie oraz niesprzedane końcówki kolekcji. Centrala jest właścicielem asortymentu dopóki, dopóty trafi on w ręce klienta. Dzięki temu zmniejszyliśmy do minimum ryzyko błędów możliwych do popełnienia przez franczyzobiorcę – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych sieci Komfort.
Franczyzobiorcy Komfortu ponoszą odpowiedzialność za sprzedaż produktów w sklepie oraz dbają o profesjonalną obsługę klienta – doradztwo, dostawę zakupionego towaru do odbiorcy i montaż pokryć podłogowych. W każdej placówce obowiązują jednakowe standardy sprzedaży, które firma regularnie kontroluje. – Wszystkie sklepy muszą być spójne pod tym względem. Klient ma być wszędzie tak samo obsługiwany. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować partnerom i całej firmie duże obroty – mówi Michał Stemplewski.
Franczyzobiorca wynagradzany jest prowizyjnie za sprzedaż towaru i usług związanych z montowaniem pokryć podłogowych. Partner może również liczyć na premie za wzorcowe zarządzanie biznesem. Kluczem do wiedzy na ten temat są szkolenia, z których korzystają zarówno partnerzy, jak i ich pracownicy. Firma uczy technik efektywnej sprzedaży i obsługi klienta, procedur związanych z prowadzeniem sklepu oraz przekazuje informacje o oferowanych produktach, co odbywa się w formie szkoleń online. Można je odbyć i zaliczyć na miejscu, bez opuszczania sklepu.
– Nowy koncept franczyzowy upraszcza biznes i jasno określa granice odpowiedzialności franczyzodawcy i franczyzobiorcy. To dobrze wpływa na jakość współpracy, co jest w interesie obu stron – mówi Michał Stemplewski.
W obecnym koncepcie sprzedaży, Komfort stawia na wielokanałowy kontakt z klientem. Elementem wyposażenia nowych sklepów sieci są dotykowe monitory. Urządzenia umożliwiają przeglądać ofertę online, którą następnie można sprawdzić na miejscu w placówce. Można również kupować produkty przez Internet, który następnie najbliższa placówka dostarcza do klienta. Dzięki temu partnerzy Komfortu mają dodatkowe źródło dochodu.
Nowością jest również aranżacja sklepu. Placówki łódzkiej firmy mają teraz przejrzysty i funkcjonalny układ, a wystrój utrzymany jest w bieli i szarościach. Projekt wnętrza otrzymał nagrodę Best Shop Concept 2015 w kategorii „Remodeling” .
Aktualnie w nowej odsłonie funkcjonują trzy sklepy Komfort. W marcu dołączają do nich kolejne cztery. Do końca 2016 roku zostanie otwartych ok. 25 nowych sklepów franczyzowych Komfort. Placówki powstają w miastach, których liczba mieszkańców wynosi 30-100 tysięcy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Kupujący zwlekają, sprzedających przybywa. W obliczu zmiennego rynku nieruchomości rośnie rola pośrednika. O trendach i sile franczyzy mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
– Nie wystarczy usiąść, zamieścić jakieś tam bukiety w internecie i czekać na klienta. Trzeba jak najbardziej poszerzać zakres działalności – mówi Jacek Dybowski, właściciel kwiaciarni Kffiaty.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.