Kurczak z wyspy

Kurczak Red Hot Chicken smażony jest w specjalnej frytownicy, która stanowi główne wyposażenie placówki. – Placówka jest tak skonstruowana, by mogła działać samodzielnie, a specjalne filtry zapobiegają jakimkolwiek zapachom. Dzięki temu Red Hot Chicken może funkcjonować w formie wysp, poza strefą food court – mówi Marcin Ciesielski, właściciel sieci Red Hot Chicken. Jak podkreśla, produkcja oparta jest na technologii, którą stosują amerykańskie sieci.
Obecnie konkurencyjne wyspy gastronomiczne serwują zazwyczaj zimne przekąski. Nie wymagają więc zaawansowanych urządzeń do gotowania, czy smażenia w gorącym tłuszczu. Zupełnie inaczej działa Red Hot Chicken. Wyspy oferują dania, które do tej pory można było zjeść w większych lokalach gastronomicznych. Pozwala na to specjalnie dopasowany do formatu profesjonalny sprzęt kuchenny. – Technologia spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa i higieny wymagane w Polsce. Została sprawdzona i otrzymała od inspekcji sanitarnych zgodę na rozwój – mówi Marcin Ciesielski.
Obecnie na rynku funkcjonuje pilotażowa wyspa Red Hot Chicken. Powstała pół roku temu w Bytomiu. Jej właścicielem jest franczyzobiorca, który w połowie lipca otwiera drugi punkt. Wkrótce Marcin Ciesielski zamierza otworzyć kolejne placówki w innych miastach. – Chcieliśmy przetestować koncept, zanim zaczniemy się nim dzielić. Znaleźliśmy partnera, który był gotów podjąć ryzyko. Pomysł się sprawdził i teraz szukamy franczyzobiorców w innych miastach – mówi Marcin Ciesielski.
Red Hot Chicken będzie rozwijany w mniejszych galeriach handlowych, zarówno w dużych, jak i w małych miastach. Koszt inwestycji w wyspę o powierzchni 12 m2 wynosi ok. 60 tys. zł. Jeśli istnieje możliwość podłączenia się do systemu wentylacji galerii handlowej, wówczas wymagany kapitał na biznes spada do 30 tys. zł. – Osobom, które nie mają wystarczająco dużo pieniędzy, a spełniają inne wymagania, by wejść do sieci, udzielamy pożyczek ze spłatą w ratach w ciągu dwóch lat. Jednak, by móc skorzystać z tej pomocy, trzeba dysponować połową wymaganego kapitału na inwestycję – mówi Marcin Ciesielski.
W planach jest też rozwój większego formatu placówek Red Hot Chicken o powierzchni 50 m2. Takie lokale będą też prowadzić sprzedaż z dostawą do klienta. Pierwszy tego typu lokal powstał już w Busko-Zdroju. Jest to placówka własna, prowadzona przez Marcina Ciesielskiego. Jeśli spełni oczekiwania, wówczas powstaną kolejne punkty otwierane na zasadzie franczyzy.
Właścicielem sieci Red Hot Chicken jest firma Mastergrupa do której należy również sieć pizzerii Stopiątka. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje 22 punktów. Firmą Mastergrupa zarządza Marcin Ciesielski.
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Kupujący zwlekają, sprzedających przybywa. W obliczu zmiennego rynku nieruchomości rośnie rola pośrednika. O trendach i sile franczyzy mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
– Nie wystarczy usiąść, zamieścić jakieś tam bukiety w internecie i czekać na klienta. Trzeba jak najbardziej poszerzać zakres działalności – mówi Jacek Dybowski, właściciel kwiaciarni Kffiaty.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali