usługi dla biznesu

Dlaczego tak trudno coś sprzedać?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.

MBE stawia na firmy
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.

Z banku do marketingu
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?

Franczyza na usługach biznesu
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.

Franczyza z Czech
Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?

Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?

Franczyza nie dla wszystkich
„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.

Spedytor na swoim
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.

Biznes również dla kobiet
Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.

Marketing bez regionalizacji
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?

Konkret to podstawa
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.

Franczyzobiorca musi nas przekonać
– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.

Współpraca według nowych założeń
Agencja reklamowa Ad Awards proponuje nowy model współpracy. Jakie są jego założenia?

Popyt na tłumaczenia nie spada
Coraz więcej punktów finansowo-ubezpieczeniowych dołącza do sieci Agencjatlumaczen.pl. Jak się współpracuje z tą firmą?

Podatkowa pomoc na wagę złota
Tax Safe nie może się opędzić od klientów po wejściu w życie ostatnich zmian podatkowych. Jak zostać partnerem sieci?

Biznes, który pomaga zaoszczędzić
Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy szukają oszczędności. ERA nie narzeka na brak zainteresowania.

Cały świat zza biurka
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics.

Marketing pierwszej potrzeby
Michał Budnik współpracował z dużą liczbą agencji i wielokrotnie się sparzył. Z Ad Awards było inaczej. Co go przekonało do tej firmy?

Bezpieczna przystań biznesowa
– Nasz model biznesowy nie jest uzależniony od łańcucha dostaw, cen energii czy surowców. Nie wymaga też dużej inwestycji – mówi Sebastian Wachowski, prezes DlaWas.info.

Popyt na biura nie maleje
IWG od początku roku oferuje również franczyzę bezpośrednio właścicielom budynków. Ze swoją ofertą planuje wejść także do miast regionalnych.

Rośnie franczyza spedycyjna
Northgate Logistics otworzy kolejne biura franczyzowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?