art. dziecięce

art. dziecięce | 20.02.2019

Kanz stawia na zmiany

Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

art. dziecięce | 13.02.2019

Dobra taktyka

– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.

art. dziecięce | 02.02.2019

Elastyczny franczyzodawca

Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.

art. dziecięce | 21.04.2018

Sklep na sezon lub na cały rok

Marka Coccodrillo oprócz tradycyjnych sklepów uruchamia też placówki sezonowe. Pierwsze zaczynają działać już w kwietniu.

art. dziecięce | 13.02.2018

Ambitne plany dziecięcej marki

Rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i za granicą. Obecnie mamy blisko 20 sklepów m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi – mówi Marek Czupryna, właściciel marki 5.10.15.

art. dziecięce | 09.02.2018

Wójcik Fashion chyli się ku końcowi?

Franczyzobiorcy marki zamykają swoje sklepy, bo franczyzodawca przestał dostarczać im towar. Centrala firmy milczy.

art. dziecięce | 31.01.2018

Zyski z czytania

Miniwydawnictwo Modry Słoń można prowadzić w domu. Czy na drukowaniu personalizowanych książek dla dzieci da się zarobić?

art. dziecięce | 23.01.2018

Zabawki z wyspy

Toy Planet wprowadza nowy format. To oferta dla przedsiębiorców poszukujących konceptów z niższą kwotą inwestycji.

art. dziecięce | 27.12.2017

Oferta dla dzieci, franczyza dla dorosłych

W nadchodzącym roku sieć Kanz ma zamiar otworzyć co najmniej pięć nowych sklepów. Ile trzeba mieć na inwestycję?

art. dziecięce | 19.12.2017

Szkraby rosną w siłę

Wyspa Szkrabów ma już blisko 120 sklepów w całym kraju. Gdzie obecnie najintensywniej szuka franczyzobiorców?

art. dziecięce | 23.08.2017

Franczyzowy sklep z zabawkami

Nowy właściciel sieci Toy Planet obniżył koszty inwestycji i zrezygnował z opłaty wstępnej. Czy skusi tym franczyzobiorców?

art. dziecięce | 19.07.2017

Wójcik Fashion w tarapatach

Wójcik Fashion układa się z wierzycielami. Czy kłopoty finansowe spółki odbiją się na franczyzobiorcach?

art. dziecięce | 25.05.2017

Na sezon i na cały rok

Kanz, sieć z odzieżą dziecięcą, otwiera w tym roku sklepy sezonowe. Ale nie tylko. Marka zyskuje kolejnych franczyzobiorców.

art. dziecięce | 18.04.2017

Dziecięca marka szybko rośnie

Coccodrillo systematycznie rozbudowuje sieć w Polsce i za granicą. Gdzie zamierza otwierać kolejne sklepy?

art. dziecięce | 06.04.2017

Biznesmen świadomy ryzyka

Franczyzodawca Reporter Young dobrze wie, które sklepy franczyzowe są skazane na sukces, a które na porażkę.

art. dziecięce | 19.01.2017

Od pizzy po zabawki

Franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. Biesiadowa i Western Chicken, kupił sieć sklepów z zabawkami Toy Planet.

art. dziecięce | 04.01.2017

Zostań wydawcą

Wystarczy komputer i drukarka, żeby założyć miniwydawnictwo – mówi Rafał Kwiatkowski, polski masterfranczyzobiorca wydawnictwa Modry Słoń.

art. dziecięce | 12.11.2016

We francuskim stylu

Francuska marka dziecięca La Compagnie des Petits szuka franczyzobiorców na polskim rynku. Jak poradzi sobie z konkurencją?

art. dziecięce | 08.11.2016

Maluchy w rozkwicie

Marka Kreatywne Maluchy w ciągu roku potroiła liczbę punktów handlowych. Koszt otwarcia stoiska to ponad 30 tys. zł

art. dziecięce | 21.09.2016

Dzieci się bawią, sklep zarabia

Toy Planet otworzył w tym roku cztery nowe sklepy. Na inwestycję franczyzobiorca potrzebuje minimum 150 tys. zł.

1
3
4
5
następna  
ostatnia