art. dziecięce

art. dziecięce | 31.08.2016

Kanz krzepnie na rynku

Po przejęciu przez niemiecką Kids Fashion Group sklepy Tup Tup zmieniają szyld. Tymczasem dotychczasowy właściciel szykuje ofensywę...

art. dziecięce | 08.08.2016

Wykorzystać lato

Coccodrillo postanowiło mocniej zaatakować w sezonie urlopowym. Na lato sieć uruchomiła sezonowe punkty sprzedaży.

art. dziecięce | 17.06.2016

W nowej odsłonie

Dziecięca marka 5.10.15 zmienia aranżację sklepów. Zamierza też umocnić swoją pozycję w dużych miastach.

art. dziecięce | 12.05.2016

Kanz zastąpi markę Tup Tup

Logo Tup Tup znika ze sklepów z odzieżą dziecięcą. Teraz będą funkcjonować pod nazwą Kanz. Co się stanie z franczyzobiorcami marki?

art. dziecięce | 06.05.2016

Zabawki się sprzedają

Toy Planet chce otworzyć sklepy franczyzowe m.in. w Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Głogowie, Lublinie, Oławie i Lesznie. Franczyzodawca dysponuje atrakcyjnymi lokalami w tych miastach.

art. dziecięce | 12.04.2016

Reporter zgodnie z planem

W pierwszym kwartale 2016 Reporter Young otworzył trzy nowe sklepy. To jedna piąta tegorocznego planu.

art. dziecięce | 18.12.2015

Kurs na zagranicę

Coccodrillo kończy rok liczbą 233 salonów w całej Polsce. Teraz chce mocniej postawić na rynki zagraniczne.

art. dziecięce | 23.11.2015

Zarabiaj w domu

Miniwydawnictwo książkowe to idealny biznes dla tych, którzy chcieliby pracować w domu – mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa Niebieski Słoń.

art. dziecięce | 29.10.2015

Za półmetkiem

Ten rok Reporter Young zamknie liczbą 25 otwarć. Docelowo sieć chce liczyć 200 sklepów.

art. dziecięce | 24.10.2015

Daj się znaleźć

Sprzedaż odzieży dziecięcej to wciąż rynek z dużym potencjałem – uważa Ewa Matuszak, dyrektor sprzedaży CDRL S.A., właściciela marki Coccodrillo.

art. dziecięce | 18.09.2015

Dziecięca marka szybko rośnie

Sieć 5.10.15 otworzyła dziesięć nowych sklepów w miesiąc.

art. dziecięce | 07.09.2015

Mały rozmiar, duży klient

Tup Tup szuka nowych lokalizacji w miastach średniej wielkości. W tym roku planuje jeszcze trzy otwarcia.

art. dziecięce | 03.09.2015

Dobry zarobek ze sprzedaży zabawek

Właściciel sieci Toy Planet chce do końca roku otworzyć sześć nowych sklepów.

art. dziecięce | 11.08.2015

Przedsiębiorcza mama

Magdalena Kujawa ubranka marki 5.10.15 kupowała swojemu synowi, gdy był dzieckiem. Teraz, po latach, postanowiła zostać właścicielką sklepu pod tym szyldem.

art. dziecięce | 18.06.2015

Dziecięce ubrania w galerii handlowej i przy ulicy

5.10.15 od niedawna ma swój sklep w Mongolii. Jednak nadal dla marki priorytetem jest rozwój w Polsce. Sklep sieci można otworzyć już w 15-tysięcznym mieście.

art. dziecięce | 25.05.2015

Liczy się siła marki

Staramy się dotrzeć do naszych młodych klientów w małych i dużych miastach – mówi Paweł Okpisz, menedżer ds. rozwoju franczyzy marki 5.10.15.

art. dziecięce | 21.04.2015

Setka przekroczona

Reporter Young otworzył wiosną setny sklep z odzieżą dziecięcą. Rynek ciągle rośnie mimo malejącej liczby dzieci.

art. dziecięce | 21.01.2015

Firma w domu

Miniwydawnictwo Niebieski Słoń można prowadzić w domu. Koszt inwestycji - 1,8 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że zwraca się po sprzedaży 100 książek.

art. dziecięce | 17.01.2015

Pomysł w budowie

Już wkrótce z Bricks4Kidz rozpoczną współpracę właściciele nowych centrów edukacyjnych dla dzieci.

art. dziecięce | 01.01.2015

Zabawki z ubrankami

Toy Planet umożliwia połączenie sklepu z zabawkami z innym biznesem, także w małych miastach.

1
2
4
5
następna  
ostatnia