art. dziecięce
Kanz krzepnie na rynku
Po przejęciu przez niemiecką Kids Fashion Group sklepy Tup Tup zmieniają szyld. Tymczasem dotychczasowy właściciel szykuje ofensywę...
Wykorzystać lato
Coccodrillo postanowiło mocniej zaatakować w sezonie urlopowym. Na lato sieć uruchomiła sezonowe punkty sprzedaży.
W nowej odsłonie
Dziecięca marka 5.10.15 zmienia aranżację sklepów. Zamierza też umocnić swoją pozycję w dużych miastach.
Kanz zastąpi markę Tup Tup
Logo Tup Tup znika ze sklepów z odzieżą dziecięcą. Teraz będą funkcjonować pod nazwą Kanz. Co się stanie z franczyzobiorcami marki?
Zabawki się sprzedają
Toy Planet chce otworzyć sklepy franczyzowe m.in. w Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Głogowie, Lublinie, Oławie i Lesznie. Franczyzodawca dysponuje atrakcyjnymi lokalami w tych miastach.
Reporter zgodnie z planem
W pierwszym kwartale 2016 Reporter Young otworzył trzy nowe sklepy. To jedna piąta tegorocznego planu.
Kurs na zagranicę
Coccodrillo kończy rok liczbą 233 salonów w całej Polsce. Teraz chce mocniej postawić na rynki zagraniczne.
Zarabiaj w domu
Miniwydawnictwo książkowe to idealny biznes dla tych, którzy chcieliby pracować w domu – mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa Niebieski Słoń.
Za półmetkiem
Ten rok Reporter Young zamknie liczbą 25 otwarć. Docelowo sieć chce liczyć 200 sklepów.
Daj się znaleźć
Sprzedaż odzieży dziecięcej to wciąż rynek z dużym potencjałem – uważa Ewa Matuszak, dyrektor sprzedaży CDRL S.A., właściciela marki Coccodrillo.
Dziecięca marka szybko rośnie
Sieć 5.10.15 otworzyła dziesięć nowych sklepów w miesiąc.
Mały rozmiar, duży klient
Tup Tup szuka nowych lokalizacji w miastach średniej wielkości. W tym roku planuje jeszcze trzy otwarcia.
Dobry zarobek ze sprzedaży zabawek
Właściciel sieci Toy Planet chce do końca roku otworzyć sześć nowych sklepów.
Przedsiębiorcza mama
Magdalena Kujawa ubranka marki 5.10.15 kupowała swojemu synowi, gdy był dzieckiem. Teraz, po latach, postanowiła zostać właścicielką sklepu pod tym szyldem.
Dziecięce ubrania w galerii handlowej i przy ulicy
5.10.15 od niedawna ma swój sklep w Mongolii. Jednak nadal dla marki priorytetem jest rozwój w Polsce. Sklep sieci można otworzyć już w 15-tysięcznym mieście.
Liczy się siła marki
Staramy się dotrzeć do naszych młodych klientów w małych i dużych miastach – mówi Paweł Okpisz, menedżer ds. rozwoju franczyzy marki 5.10.15.
Setka przekroczona
Reporter Young otworzył wiosną setny sklep z odzieżą dziecięcą. Rynek ciągle rośnie mimo malejącej liczby dzieci.
Firma w domu
Miniwydawnictwo Niebieski Słoń można prowadzić w domu. Koszt inwestycji - 1,8 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że zwraca się po sprzedaży 100 książek.
Pomysł w budowie
Już wkrótce z Bricks4Kidz rozpoczną współpracę właściciele nowych centrów edukacyjnych dla dzieci.
Zabawki z ubrankami
Toy Planet umożliwia połączenie sklepu z zabawkami z innym biznesem, także w małych miastach.