art. dziecięce

art. dziecięce | 23.08.2017

Franczyzowy sklep z zabawkami

Nowy właściciel sieci Toy Planet obniżył koszty inwestycji i zrezygnował z opłaty wstępnej. Czy skusi tym franczyzobiorców?

art. dziecięce | 19.07.2017

Wójcik Fashion w tarapatach

Wójcik Fashion układa się z wierzycielami. Czy kłopoty finansowe spółki odbiją się na franczyzobiorcach?

art. dziecięce | 25.05.2017

Na sezon i na cały rok

Kanz, sieć z odzieżą dziecięcą, otwiera w tym roku sklepy sezonowe. Ale nie tylko. Marka zyskuje kolejnych franczyzobiorców.

art. dziecięce | 18.04.2017

Dziecięca marka szybko rośnie

Coccodrillo systematycznie rozbudowuje sieć w Polsce i za granicą. Gdzie zamierza otwierać kolejne sklepy?

art. dziecięce | 06.04.2017

Biznesmen świadomy ryzyka

Franczyzodawca Reporter Young dobrze wie, które sklepy franczyzowe są skazane na sukces, a które na porażkę.

art. dziecięce | 19.01.2017

Od pizzy po zabawki

Franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. Biesiadowa i Western Chicken, kupił sieć sklepów z zabawkami Toy Planet.

art. dziecięce | 04.01.2017

Zostań wydawcą

Wystarczy komputer i drukarka, żeby założyć miniwydawnictwo – mówi Rafał Kwiatkowski, polski masterfranczyzobiorca wydawnictwa Modry Słoń.

art. dziecięce | 12.11.2016

We francuskim stylu

Francuska marka dziecięca La Compagnie des Petits szuka franczyzobiorców na polskim rynku. Jak poradzi sobie z konkurencją?

art. dziecięce | 08.11.2016

Maluchy w rozkwicie

Marka Kreatywne Maluchy w ciągu roku potroiła liczbę punktów handlowych. Koszt otwarcia stoiska to ponad 30 tys. zł

art. dziecięce | 21.09.2016

Dzieci się bawią, sklep zarabia

Toy Planet otworzył w tym roku cztery nowe sklepy. Na inwestycję franczyzobiorca potrzebuje minimum 150 tys. zł.

art. dziecięce | 31.08.2016

Kanz krzepnie na rynku

Po przejęciu przez niemiecką Kids Fashion Group sklepy Tup Tup zmieniają szyld. Tymczasem dotychczasowy właściciel szykuje ofensywę...

art. dziecięce | 08.08.2016

Wykorzystać lato

Coccodrillo postanowiło mocniej zaatakować w sezonie urlopowym. Na lato sieć uruchomiła sezonowe punkty sprzedaży.

art. dziecięce | 17.06.2016

W nowej odsłonie

Dziecięca marka 5.10.15 zmienia aranżację sklepów. Zamierza też umocnić swoją pozycję w dużych miastach.

art. dziecięce | 12.05.2016

Kanz zastąpi markę Tup Tup

Logo Tup Tup znika ze sklepów z odzieżą dziecięcą. Teraz będą funkcjonować pod nazwą Kanz. Co się stanie z franczyzobiorcami marki?

art. dziecięce | 06.05.2016

Zabawki się sprzedają

Toy Planet chce otworzyć sklepy franczyzowe m.in. w Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Głogowie, Lublinie, Oławie i Lesznie. Franczyzodawca dysponuje atrakcyjnymi lokalami w tych miastach.

art. dziecięce | 12.04.2016

Reporter zgodnie z planem

W pierwszym kwartale 2016 Reporter Young otworzył trzy nowe sklepy. To jedna piąta tegorocznego planu.

art. dziecięce | 18.12.2015

Kurs na zagranicę

Coccodrillo kończy rok liczbą 233 salonów w całej Polsce. Teraz chce mocniej postawić na rynki zagraniczne.

art. dziecięce | 23.11.2015

Zarabiaj w domu

Miniwydawnictwo książkowe to idealny biznes dla tych, którzy chcieliby pracować w domu – mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa Niebieski Słoń.

art. dziecięce | 29.10.2015

Za półmetkiem

Ten rok Reporter Young zamknie liczbą 25 otwarć. Docelowo sieć chce liczyć 200 sklepów.

art. dziecięce | 24.10.2015

Daj się znaleźć

Sprzedaż odzieży dziecięcej to wciąż rynek z dużym potencjałem – uważa Ewa Matuszak, dyrektor sprzedaży CDRL S.A., właściciela marki Coccodrillo.

1
3
4
5
następna  
ostatnia