stacje paliw i art. motoryzacyjne
Zarabiamy na jednośladach
Scoopper, sieć sklepów z hybrydowymi i elektrycznymi jednośladami, chce rozwijać się poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować?
Biznesowe koło ratunkowe
Do sieci Compet może dołączyć każdy serwis samochodowy, ale najpierw musi spełnić szereg wymagań. Franczyzodawca zapewnia, że warto, bo ma sprawdzony sposób na zwiększenie rentowności.
Pomysł na biznes prosto z Azji
Franczyzodawca marki JedenŚlad buduje sieć skuterów na wynajem w Warszawie i szuka franczyzobiorców, którzy zrobią to samo w innych miastach.
Franczyzodawca rozszerza usługi
Franczyzobiorcy Ziebarta będą mogli wkrótce świadczyć też dużo bardziej popularną usługę niż auto detailing. Czy dzięki temu rozwój sieci franczyzowej nabierze tempa?
Auto detailing coraz popularniejszy
Ziebart umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Franczyzodawca zwiększył obroty firmy o 55 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego.
PKN Orlen przejmuje Lotos
Czy franczyzobiorców Lotosu czekają wydatki na rebranding stacji paliw?
Jazda na licencji
Twórcy Blinkee pierwsi wystartowali z „mobilną” wypożyczalnią skuterów. Teraz debiutują na rynku franczyzy.
Stacja jak sklep
PKN Orlen rzuci rękawicę sieciom handlowym. Pomoże mu zakaz handlu w niedziele.
Franczyza dla miłośników motoryzacji
Inwestycja w salon auto detailingu zwraca się mniej więcej po upływie 1,5 roku - mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland.
Kierowca w potrzebie
Gdy zima atakuje znienacka, franczyzobiorcy LucArt zacierają ręce. W takich dniach potrafią sprzedać nawet kilkadziesiąt akumulatorów.
Polska oknem na Europę
Franczyzodawca Ziebart planuje otworzyć 40 salonów w Polsce w ciągu 10 lat. Wierzy, że sukces nad Wisłą umożliwi amerykańskiej marce rozwój w całej Europie.
Shell odsłania nową franczyzę
Paliwowy koncern odświeżył ofertę dla franczyzobiorców. Co im zaproponuje?
Auto detailing, czyli nisza rynkowa do zagospodarowania
W Polsce wyrasta nowa branża. To auto detailing, czyli ultrapedantyczna pielęgnacja samochodów.
Licencja na zmianę
Prowadzić biznes przez 20 lat, po czym zmienić branżę? Czemu nie, jeśli można w tym celu wykorzystać cudzy pomysł na firmę.
Franczyza z Ameryki
O tym, że warto zainwestować w koncept franczyzowy, który w Polsce nie ma jeszcze silnej konkurencji opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.
Czy warto otworzyć myjnię?
Rocznie przybywa u nas około 400 myjni. Biznes ten opłaca się nawet w mniejszych miastach – zapewnia Mariusz Ancerowicz z Euro-Ekol.
Debiut pod nowym szyldem
Sieć Circle K powiększyła się o nową stację. I to nie w wyniku rebrandingu, który właśnie prowadzi.
Auto u kosmetyczki
Usługi franczyzobiorców Ziebart mogą okazać się nieocenione dla wszystkich, którzy myślą o sprzedaży swoich aut. Na czym właściwie polegają?
Pieniądze z moto-sklepu
Franczyzodawca sieci Lucart ma sposób, by wykorzystać dobrą koniunkturę w motoryzacji.
Tankowanie pod nowym szyldem
Babcia z pamiętnej reklamy już nie zatankuje motoru na stacji Statoil. Sieć zmienia nazwę.