Chata Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml.
Liczba sklepów - 320
- Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 30,
- Przeciętna powierzchnia sprzedaży - 220 mkw.,
- Min. powierzchnia sprzedaży - 150 mkw.,
- Maks. powierzchnia sprzedaży - 890 mkw.
Franczyza Chaty Polskiej występuje w 2 formatach: Chata Polska i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.
Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.
Zalety przystąpienia do sieci
Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli ponad 200 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.
Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci
Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
320
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zalety przystąpienia do sieci
Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.
Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci
Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Chata Polska S.A.
ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań
(61) 65 00 360
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zofia Falbierska
tel. kom. 695 701 420
Marcin Kosicki
tel. kom. 695 777 217
Krzysztof Kaźmierczak
tel. kom. 783 944 205
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wraz z rozpoczęciem akcji #zostanwdomu Polacy ruszyli po zakupy żywności. Dla branży spożywczej stan epidemii oznacza większy ruch w biznesie.
Ubiegły rok Chata Polska zamknęła liczbą 300 sklepów. Większość działa we franczyzie.
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Jak zamienić franczyzę w złotodajny interes? Nie wystarczy zapłacić za liencję i czekać aż stan konta zacznie rosnąć. Przedstawiamy pomysły na biznes we franczyzie i nie tylko! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Dobre początki, pełne potrzebnej pomocy i wzajemnego zaufania, to bardzo ważna kwestia jeśli chodzi o franczyzę.

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.