Chata Polska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml.
Liczba sklepów - 320
- Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 30,
- Przeciętna powierzchnia sprzedaży - 220 mkw.,
- Min. powierzchnia sprzedaży - 150 mkw.,
- Maks. powierzchnia sprzedaży - 890 mkw.
Franczyza Chaty Polskiej występuje w 2 formatach: Chata Polska i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.
Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.
Zalety przystąpienia do sieci
Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli ponad 200 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.
Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci
Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
320
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zalety przystąpienia do sieci
Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.
Możliwości jakie daje przystąpienie do sieci
Przynależność do sieci Chata Polska daje wiele możliwości z uwagi na wymienione formaty współpracy dopasowane do różnych potrzeb. Klient w sposób świadomy wybiera jaki biznes chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi serwisami oraz na jak długo wiąże się z nami. Staramy się namawiać Właścicieli, żeby wykorzystywali model najbardziej rozbudowany, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni min. 150 mkw., parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów Chaty Polskiej. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Chata Polska S.A.
ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań
(61) 65 00 360
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zofia Falbierska
tel. kom. 695 701 420
Marcin Kosicki
tel. kom. 695 777 217
Krzysztof Kaźmierczak
tel. kom. 783 944 205
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Chata Polska S.A. (ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chata Polska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chatapolska.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wesołe czepki dla lekarzy, ubranie na złamanie, kawiarenka snu, suwaki do sznurowanych butów... Biznes można zrobić (prawie) na wszystkim. Trzeba tylko mieć pomysł.
Wraz z rozpoczęciem akcji #zostanwdomu Polacy ruszyli po zakupy żywności. Dla branży spożywczej stan epidemii oznacza większy ruch w biznesie.
Ubiegły rok Chata Polska zamknęła liczbą 300 sklepów. Większość działa we franczyzie.
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Jak zamienić franczyzę w złotodajny interes? Nie wystarczy zapłacić za liencję i czekać aż stan konta zacznie rosnąć. Przedstawiamy pomysły na biznes we franczyzie i nie tylko! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.
Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.