Bergmen

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Art Neon Lighting działa na rynku oświetlenia od 1999 roku, specjalizując się w dostarczaniu profesjonalnych źródeł światła LED: opraw oświetleniowych oraz komponentów pod własną marką Bergmen®.
Marka Bergmen® to innowacyjne rozwiązania wykorzystujące zdobycze najnowszej technologii z zastosowaniem wysokowydajnych diod LED. Produkty tej marki wyróżnia jakość, trwałość materiałów, wysokie parametry techniczne oraz nowoczesny design. Odbiorcami produktów marki Bergmen® są firmy reklamowe, architektoniczne, projektowe, meblowe, a także inwestorzy budowlani, deweloperzy oraz firmy z branży elektrycznej i oświetleniowej.
Art Neon Lighting to wiarygodny i rzetelny partner w biznesie, który oprócz sprzedaży wysokojakościowych produktów oferuje fachowe doradztwo oraz profesjonalną obsługę.
Rokroczny wzrost sprzedaży oraz rosnąca popularność marki Bergmen® skłoniła nas do poszerzenia zasięgu działania i dystrybucji poprzez sieć punktów partnerskich/franczyzowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Umowa na dogodnych, indywidualnie dostosowanych oraz elastycznych warunkach
- KNOW HOW na prowadzenie Showroomu
- Projekt lokalu zgodnie z wytycznymi firmy
- Preferencyjne warunki zakupowe
- Szkolenia produktowe
- Wsparcie w zakresie wiedzy technicznej
- Wsparcie marketingowe w skali makro, oraz pomoc w marketingu lokalnym
- Dostęp do materiałów marketingowych i promocyjnych
- Pomoc w logistyce magazynowej
- Opiekun koordynujący współpracę z firmą
- Wsparcie handlowca regionalnego
- Wsparcie w sprzedaży wysyłkowej
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt przystosowania oraz wyposażenia lokalu: od 100 do 700 zł netto / m2,
- Koszt optymalnego zatowarowania: 20 tyś zł netto (koszt szacunkowy zależny od wcześniej ustalonej taktyki sprzedażowej),
- Koszt zatrudnienia pracownika.
- Koszt samochodu służbowego.
Średni całkowity koszt inwestycji to ok. 30 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zalecany lokal > 100 m2 dla miast powyżej 100 tys. mieszkańców oraz > 50 m2 dla miast poniżej 100 tys. mieszkańców — szczegółowe warunki lokalowe ustalane są indywidualnie,
- Zalecana lokalizacja przy głównej ulicy na parterze z przeszkloną witryną oraz z możliwością instalacji kasetonu reklamowego,
- Obsługa lokalu przez min. 2 osoby w tym jedna mobilna,
- Samochód sygnowany logo firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Art Neon Lighting Sp. z o.o. Sp. j.
ul. Rtm. Witolda Pileckiego 4, 32-050 Skawina
519 466 394
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jakub Pasternak
specjalista ds. rozwoju sieci partnerskiej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Art Neon Lighting Sp. z o.o. Sp. j. (ul. Rtm. Witolda Pileckiego 4, 32-050 Skawina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bergmen oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bergmen.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marka Bergmen szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą jej produktów oświetleniowych.
Art. Neon Lighting startuje z franczyzą. Czym będzie zajmował się franczyzobiorca marki?
Handel czy usługi? Gastronomia czy edukacja? Na jaki biznes postawić, otwierając firmę w nadchodzącym roku?
Targi Pomysł na firmę za nami. Franczyzodawcy i poszukiwacze pomysłów na biznes mają powody do zadowolenia.

Pandemia kiedyś się skończy, czego wszyscy nie możemy się już doczekać. Jaki biznes wybrać na postpandemiczne czasy?
Franczyzobiorca marki Najlepszygroszek.pl zyskuje wyłączność na obszar o promieniu 20 km. Gdzie najlepiej otworzyć skład z opałem?
– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr Langierowicz z Majster Budowlane ABC.
Licencjobiorcy Concept Energy zarabiają na marży od podpisanych umów. Mogą działać nie tylko na terenie Polski, ale też całej Unii Europejskiej.
Marek Sawa prowadzi dwa sklepy Bricomarché. Przejmował placówki już funkcjonujące. W jaki sposób poradził sobie z biznesem działającym w silnym otoczeniu konkurencyjnym?

Aby sprzedawać produkty znanej japońskiej marki, wystarczy wygospodarować w sklepie kilkadziesiąt metrów kwadratowych powierzchni i mieć 100 tys. zł na zatowarowanie.
EvoEnergy specjalizuje się w sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Do tej pory rozwijała ajencyjną i partnerską sieć sprzedaży, a teraz rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
W tym roku Mrówka otworzyła już 14 nowych sklepów. A to nie koniec.
Branża stolarska nie ma powodów do narzekań. Rozwijająca się we franczyzie firma Sob-Drew ma zlecenia na kilka miesięcy z góry.
Magdalena Berłowska przez wiele lat pracowała w sklepie DDD Dobre Dla Domu. Dziś jest jego franczyzobiorczynią. Jak ocenia współpracę z marką?
– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć i z sukcesem prowadzić: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i studio treningu personalnego.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Majster Budowlane ABC, Concept Energy, Honda, Senpo, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co należy zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.