Sleeping Expert
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sleeping Expert to największa polska sieć salonów wyposażania sypialni. Obecnie prowadzimy skuteczną sprzedaż materacy i łóżek w 23 polskich miastach, a kolejne są w przygotowaniu. Potencjalnemu franczyzobiorcy pomagamy w znalezieniu lokalu i negocjacji warunków najmu oraz przystosowaniu obiektu do naszychwytycznych. Zapewniamy pełne wsparcie marketingowe jak i logistyczne. Głównym zadaniem partnera jest sprzedaż towarów w salonie, a Sleeping Expert zajmuje się całą resztą czyli kompletacją zamówień, magazynowaniem, dostawami i rozliczeniami.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 (stan na styczeń 2020) kolejne 2 w przygotowaniu
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18 (stan na styczeń 2020) kolejnych 5 w przygotowaniu
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z możliwości rabatowych sieci,
- bezpłatna logistyka i magazynowanie towarów,
- sprawny marketing online, który ściąga do placówki dużą ilość klientów,
- pomoc w aranżacji obiektu oraz wykonanie ekspozycji wg standardów sieci,
- stałe wsparcie techniczne i szkoleniowe, obsługa prawna,
- wsparcie lokalnych akcji promocyjnych w mediach,
- praca pod znaną marką z branży wyposażenia sypialni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości obiektu i wynosi ok. 450-500 zł / mkw. brutto. Ważnym elementem obniżającym ryzyko inwestycji jest to, że większość kosztów inwestycji stanowi towar handlowy. Zwrot inwestycji zwykle osiągany jest po około 12 miesiącach w zależności od lokalizacji. Przeciętny koszturuchomienia biznesu z nami wynosi 60-80 tys. złotych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Obiekt od 100 do 300m2 w miejscowościach min. 20 tys. mieszkańców z miejscem parkingowym przy obiekcie z możliwością dojazdu klienta pod lokal.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Świątek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sleping Expert (ul. Kopernika 11, 86-100 Świecie). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sleeping Expert oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wyspani.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Na sklep DDD Dobre Dla Domu trzeba przeznaczyć min. 65 tys. zł.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.