Sleeping Expert

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sleeping Expert to największa polska sieć salonów wyposażania sypialni. Obecnie prowadzimy skuteczną sprzedaż materacy i łóżek w 23 polskich miastach, a kolejne są w przygotowaniu. Potencjalnemu franczyzobiorcy pomagamy w znalezieniu lokalu i negocjacji warunków najmu oraz przystosowaniu obiektu do naszychwytycznych. Zapewniamy pełne wsparcie marketingowe jak i logistyczne. Głównym zadaniem partnera jest sprzedaż towarów w salonie, a Sleeping Expert zajmuje się całą resztą czyli kompletacją zamówień, magazynowaniem, dostawami i rozliczeniami.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 (stan na styczeń 2020) kolejne 2 w przygotowaniu
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18 (stan na styczeń 2020) kolejnych 5 w przygotowaniu
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z możliwości rabatowych sieci,
- bezpłatna logistyka i magazynowanie towarów,
- sprawny marketing online, który ściąga do placówki dużą ilość klientów,
- pomoc w aranżacji obiektu oraz wykonanie ekspozycji wg standardów sieci,
- stałe wsparcie techniczne i szkoleniowe, obsługa prawna,
- wsparcie lokalnych akcji promocyjnych w mediach,
- praca pod znaną marką z branży wyposażenia sypialni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości obiektu i wynosi ok. 450-500 zł / mkw. brutto. Ważnym elementem obniżającym ryzyko inwestycji jest to, że większość kosztów inwestycji stanowi towar handlowy. Zwrot inwestycji zwykle osiągany jest po około 12 miesiącach w zależności od lokalizacji. Przeciętny koszturuchomienia biznesu z nami wynosi 60-80 tys. złotych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Obiekt od 100 do 300m2 w miejscowościach min. 20 tys. mieszkańców z miejscem parkingowym przy obiekcie z możliwością dojazdu klienta pod lokal.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Świątek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sleping Expert (ul. Kopernika 11, 86-100 Świecie). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sleeping Expert oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wyspani.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
Sleeping Expert chętnie otworzyłby salony w województwach lubuskim, dolnośląskim, pomorskim, lubelskim i warmińsko-mazurskim. Ale nie tylko tam.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?

Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
Izodom 2000 Polska startuje z franczyzą. Firma specjalizuje się w technologii, która pozwala szybciej tworzyć budynki charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.