Sleeping Expert

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sleeping Expert to największa polska sieć salonów wyposażania sypialni. Obecnie prowadzimy skuteczną sprzedaż materacy i łóżek w 23 polskich miastach, a kolejne są w przygotowaniu. Potencjalnemu franczyzobiorcy pomagamy w znalezieniu lokalu i negocjacji warunków najmu oraz przystosowaniu obiektu do naszychwytycznych. Zapewniamy pełne wsparcie marketingowe jak i logistyczne. Głównym zadaniem partnera jest sprzedaż towarów w salonie, a Sleeping Expert zajmuje się całą resztą czyli kompletacją zamówień, magazynowaniem, dostawami i rozliczeniami.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 (stan na styczeń 2020) kolejne 2 w przygotowaniu
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18 (stan na styczeń 2020) kolejnych 5 w przygotowaniu
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z możliwości rabatowych sieci,
- bezpłatna logistyka i magazynowanie towarów,
- sprawny marketing online, który ściąga do placówki dużą ilość klientów,
- pomoc w aranżacji obiektu oraz wykonanie ekspozycji wg standardów sieci,
- stałe wsparcie techniczne i szkoleniowe, obsługa prawna,
- wsparcie lokalnych akcji promocyjnych w mediach,
- praca pod znaną marką z branży wyposażenia sypialni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości obiektu i wynosi ok. 450-500 zł / mkw. brutto. Ważnym elementem obniżającym ryzyko inwestycji jest to, że większość kosztów inwestycji stanowi towar handlowy. Zwrot inwestycji zwykle osiągany jest po około 12 miesiącach w zależności od lokalizacji. Przeciętny koszturuchomienia biznesu z nami wynosi 60-80 tys. złotych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Obiekt od 100 do 300m2 w miejscowościach min. 20 tys. mieszkańców z miejscem parkingowym przy obiekcie z możliwością dojazdu klienta pod lokal.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Świątek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sleping Expert (ul. Kopernika 11, 86-100 Świecie). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sleeping Expert oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wyspani.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pandemia kiedyś się skończy, czego wszyscy nie możemy się już doczekać. Jaki biznes wybrać na postpandemiczne czasy?
Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
W marcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" opisujemy 10 pomysłów na biznes dla kobiet. Poza tym prezentujemy franczyzowe top marki, które będą obecne na Targach Franczyza w Katowicach.
Salon z wyposażeniem sypialni może stać się rentowny już po dwóch miesiącach. Sleeping Expert właśnie przygotowuje się do otwarcia kolejnych sklepów.
Są marki, które jak magnes działają na franczyzobiorców. Sprawdzamy od kogo i dlaczego warto kupić licencję na biznes.

Franczyzobiorca marki Najlepszygroszek.pl zyskuje wyłączność na obszar o promieniu 20 km. Gdzie najlepiej otworzyć skład z opałem?
– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr Langierowicz z Majster Budowlane ABC.
Licencjobiorcy Concept Energy zarabiają na marży od podpisanych umów. Mogą działać nie tylko na terenie Polski, ale też całej Unii Europejskiej.
Marek Sawa prowadzi dwa sklepy Bricomarché. Przejmował placówki już funkcjonujące. W jaki sposób poradził sobie z biznesem działającym w silnym otoczeniu konkurencyjnym?
Aby sprzedawać produkty znanej japońskiej marki, wystarczy wygospodarować w sklepie kilkadziesiąt metrów kwadratowych powierzchni i mieć 100 tys. zł na zatowarowanie.

EvoEnergy specjalizuje się w sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Do tej pory rozwijała ajencyjną i partnerską sieć sprzedaży, a teraz rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
W tym roku Mrówka otworzyła już 14 nowych sklepów. A to nie koniec.
Branża stolarska nie ma powodów do narzekań. Rozwijająca się we franczyzie firma Sob-Drew ma zlecenia na kilka miesięcy z góry.
Magdalena Berłowska przez wiele lat pracowała w sklepie DDD Dobre Dla Domu. Dziś jest jego franczyzobiorczynią. Jak ocenia współpracę z marką?
– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.
W handlu ekogroszkiem właśnie zaczyna się wysoki sezon. Franczyzodawca Najlepszygroszek.pl mówi, że to dobry moment na otwarcie własnego składu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.