Senpo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Senpo to jedna z najsilniejszych polskich marek w segmencie meblarskim specjalizująca się w wyposażeniu sypialni. Współpracujemy z wiodącymi producentami łóżek, materacy i artykułów komplementarnych.
Od ponad 10 lat wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów tym samym wyprzedzając trendy i konkurencję. Jako sieć stawiamy na wysokie standardy obsługi i komplementarność asortymentu. Nasze salony to miejsca przyjazne dla klientów szukających pomysłu na wymarzone wnętrze. Budujemy silną, ogólnopolską markę, na której zyskiwać będą także nasi partnerzy.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6, partnerskie 4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wypracowany przez ponad 10 lat know-how, który ciągle aktualizujemy,
- pomoc w pozyskaniu i negocjacjach warunków najmu lokalu,
- projekt aranżacji lokalu na potrzeby salonu,
- profesjonalnie dobrana ekspozycja łóżek i materacy oraz produktów komplementarnych,
- dostęp na preferencyjnych warunkach handlowych do szerokiego asortymentu łóżek i materacy różnych producentów,
- wsparcie i doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu,
- szkolenia z zakresu sprzedaży, wiedzy o produkcie oraz standardów jakości,
- dostęp do magazyn centralnego i sieci wysyłek,
- wsparcie marketingowe na rynku lokalnym,
- wsparcie jednej z najsilniejszych polskich marek z branży sypialnianej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji zależy od lokalizacji, wielkości oraz niezbędnych potrzeb adaptacji lokalu, a także doboru asortymentu. Może kształtować się w granicach: 150-250 tys. zł. Dużą cześć kwoty stanowi zakup towaru handlowego, którego realna wartość detaliczna jest znacznie wyższa.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zapraszamy do współpracy przedsiębiorców z doświadczeniem handlowym zwłaszcza w branży meblarskiej.
- lokal w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców,
- lokal w galerii meblowej / handlowej,
- ewentualnie lokal w ulicy - widoczna witryna, parking przed lokalem,
- lokal powyżej 120 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Seweryn Kuchta
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Senpo Seweryn Kuchta (ul. Krzywoustego 68, 61-144 Poznań ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Senpo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie senpo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście – zarówno dużym, jak i małym.
– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.

Franczyzobiorca marki Najlepszygroszek.pl zyskuje wyłączność na obszar o promieniu 20 km. Gdzie najlepiej otworzyć skład z opałem?
– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr Langierowicz z Majster Budowlane ABC.
Licencjobiorcy Concept Energy zarabiają na marży od podpisanych umów. Mogą działać nie tylko na terenie Polski, ale też całej Unii Europejskiej.
Marek Sawa prowadzi dwa sklepy Bricomarché. Przejmował placówki już funkcjonujące. W jaki sposób poradził sobie z biznesem działającym w silnym otoczeniu konkurencyjnym?
Aby sprzedawać produkty znanej japońskiej marki, wystarczy wygospodarować w sklepie kilkadziesiąt metrów kwadratowych powierzchni i mieć 100 tys. zł na zatowarowanie.

EvoEnergy specjalizuje się w sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Do tej pory rozwijała ajencyjną i partnerską sieć sprzedaży, a teraz rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
W tym roku Mrówka otworzyła już 14 nowych sklepów. A to nie koniec.
Branża stolarska nie ma powodów do narzekań. Rozwijająca się we franczyzie firma Sob-Drew ma zlecenia na kilka miesięcy z góry.
Magdalena Berłowska przez wiele lat pracowała w sklepie DDD Dobre Dla Domu. Dziś jest jego franczyzobiorczynią. Jak ocenia współpracę z marką?
W handlu ekogroszkiem właśnie zaczyna się wysoki sezon. Franczyzodawca Najlepszygroszek.pl mówi, że to dobry moment na otwarcie własnego składu.
Jak w tym sezonie radzi sobie branża rolnicza? Marka Grene zna odpowiedź na to pytanie.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.