Majster Budowlane ABC

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Historia Majster Budowlane ABC to kilkadziesiąt lat w handlu materiałami budowlanymi, posiadamy wieloletnie doświadczenie w handlu i dystrybucji materiałów budowlanych w skali całej Polski.
Przez lata obecności w rynku dostrzegliśmy, iż jest ogromna potrzeba stworzenia silnej, stabilnej grupy zakupowej, zrzeszającej polskich przedsiębiorców. Grupy, która jest w stanie oprzeć się lokalnie dużym sieciom DIY. Właśnie dlatego stworzyliśmy unikalną w skali naszego kraju formułę współpracy i od 2016r. działamy jako grupa zakupowa, zrzeszająca małe i średnie firmy.
Wspieramy i rozwijamy interesy naszych Partnerów, tworząc jedną z największych sieci tego typu w Polsce. Nasi Partnerzy budują wspólnie z nami obrót, jednocześnie zachowując niezależność biznesową. Opieramy się na współpracy wyłącznie z polskimi przedsiębiorcami, sami jesteśmy firmą opartą w 100% na rodzimym kapitale. Łącznie skupiamy prawie 1000 hurtowni, składów oraz marketów pod szyldem Majster Budowlane ABC i PSZCZÓŁKA. Nie zwalniamy tempa w nawiązywaniu nowych kontaktów.
Dysponujemy rozwiązaniami biznesowymi dla właściwie każdego punktu, w naszym portfelu są trzy marki dostosowane do potrzeb rynku, mianowicie: hurtownia majster budowlane abc, profesjonalny skład budowlany majster profi oraz nasz flagowy projekt, czyli Market Budowlany Pszczółka.
Pszczółka to obecnie sieć 51 marketów budowlanych oferujących produkty w kategoriach Dom i Ogród. Najmniejsze z naszych marketów to formuła mini o powierzchniach minimum 250 m/2 (hala + ogród), największe to ok. 2000 m/2 (hala + ogród). Nasze markety zlokalizowane są w miejscowościach gminnych, względnie powiatowych od 2 do 80tys. mieszkańców.
Jeśli prowadzisz działalność w handlu materiałami budowlanymi, czy dom i ogród, bądź masz pomysł na nowy kierunek biznesowy, skontaktuj się z nami i rozpocznij nowy etap działalności wraz z Majster Budowlane ABC, Majster Profi oraz PSZCZÓŁKĄ!
JEDNOSTKI WŁASNE
1 Market Pszczółka, 1 Majster Budowlane ABC
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
51 Marketów Pszczółka / 938 Składów Majster Budowlane ABC
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Weryfikacja lokalizacji Marketu
- Pomoc w analizie rynku i potencjału lokalizacji
- Opracowanie projektu sklepu
- Pomoc w doborze i zakupie wyposażenia
- Pomoc w doborze asortymentu handlowego
- Bezpłatne wsparcie całego procesu otwarcia marketu przez przedstawicieli Grupy Majster
- Szkolenia z zakresu aktywnej sprzedaży jak i organizacji pracy marketu
- Know how dotyczący prowadzenia marketu budowlanego
- Dostęp do szerokiej platformy zakupowej z atrakcyjnymi warunkami handlowymi
- Regularne akcje promocyjne i marketingowe
- Profesjonalna i bezpłatna opieka handlowa i jakościowa ze strony przedstawicieli Grupy Majster
- Możliwość korzystania z zasobów wiedzy Grupy zrzeszającej 1000 partnerów w Polsce
- Korzystanie z rozpoznawalnego znaku „pszczółka” wraz z całym zapleczem marketingowym
- Dostęp do zunifikowanego systemu informatycznego ułatwiający współpracę w Grupie
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Szczegóły dotyczące kosztów inwestycji są szacowane każdorazowo, na podstawie uwarunkowań lokalnych, powierzchni marketu, czy potrzeb Partnera i rynku.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Przyjęcie i realizacja założeń wynikających z modelu współpracy z Grupą Majster
- Obiekt min. 200 m/2 + miejsce na ogród zewnętrzny – mini pszczółka lub
- Obiekt min. 500 m/2 + miejsce na ogród zewnętrzny– pszczółka
- Atrakcyjna lokalizacja nowego Marketu Dom i Ogród
- Wysokość obiektu min. 3 m
- Gotowość do finansowego zabezpieczenia projektu (na podstawie wykonanej szacunkowej wyceny inwestycji)
- Utrzymywanie standardów przyjętych przez Grupę Majster
- Wspieranie planu budowania wspólnego biznesu w kolejnych latach działania Marketu Pszczółka
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Majster Budowlane ABC Sp. z o.o.
Ul. Barska 7/9 87-800 Włocławek
577 977 029
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Langierowicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Majster Budowlane ABC Sp. z o.o. (Ul. Barska 7/9 87-800 Włocławek). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Majster Budowlane ABC oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie marketypszczolka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pandemia kiedyś się skończy, czego wszyscy nie możemy się już doczekać. Jaki biznes wybrać na postpandemiczne czasy?
– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr Langierowicz z Majster Budowlane ABC.

Franczyzobiorca marki Najlepszygroszek.pl zyskuje wyłączność na obszar o promieniu 20 km. Gdzie najlepiej otworzyć skład z opałem?
Licencjobiorcy Concept Energy zarabiają na marży od podpisanych umów. Mogą działać nie tylko na terenie Polski, ale też całej Unii Europejskiej.
Marek Sawa prowadzi dwa sklepy Bricomarché. Przejmował placówki już funkcjonujące. W jaki sposób poradził sobie z biznesem działającym w silnym otoczeniu konkurencyjnym?
Aby sprzedawać produkty znanej japońskiej marki, wystarczy wygospodarować w sklepie kilkadziesiąt metrów kwadratowych powierzchni i mieć 100 tys. zł na zatowarowanie.
EvoEnergy specjalizuje się w sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Do tej pory rozwijała ajencyjną i partnerską sieć sprzedaży, a teraz rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.

W tym roku Mrówka otworzyła już 14 nowych sklepów. A to nie koniec.
Branża stolarska nie ma powodów do narzekań. Rozwijająca się we franczyzie firma Sob-Drew ma zlecenia na kilka miesięcy z góry.
Magdalena Berłowska przez wiele lat pracowała w sklepie DDD Dobre Dla Domu. Dziś jest jego franczyzobiorczynią. Jak ocenia współpracę z marką?
– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.
W handlu ekogroszkiem właśnie zaczyna się wysoki sezon. Franczyzodawca Najlepszygroszek.pl mówi, że to dobry moment na otwarcie własnego składu.
Jak w tym sezonie radzi sobie branża rolnicza? Marka Grene zna odpowiedź na to pytanie.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.