Izodom

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Izodom to lider na rynku budownictwa pasywnego i energooszczędnego. W swojej ofercie posiada wysokiej jakości certyfikowane polskie produkty przewyższające aktualne normy środowiskowe.
Pracując z nami masz możliwość zaistnienia w prężnie rozwijającej się gałęzi budownictwa energooszczędnego i pasywnego, co zaowocuje dynamicznym rozwojem Twojego biznesu.
Dzięki Programowi Partnerskiemu, Partnerzy mają niesamowitą okazję rozwinąć swój biznes.
Dołącz do prestiżowego Programu Partnerskiego IZODOM zacznij korzystać ze sprawdzonej technologii dedykowanej budownictwu pasywnemu i energooszczędnemu. Otrzymasz szerokie wsparcie marketingowe, handlowe, projektowe oraz dostęp do innych benefitów zarezerwowanych tylko dla naszych Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
Centrala firmy Ul. Ceramiczna 2a 98-220 Zduńska Wola
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomysł na własny biznes prowadzony pod znaną marką.
- Preferencyjne warunki handlowe
- Atrakcyjne rabaty na materiały budowlane i usługi dodatkowe.
- Bezpłatne szkolenia z zakresu technologii, szkolenia sprzedażowe.
- Pomoc przy ułożeniu strategii biznesowej na okres 3 lat.
- Dedykowana stronę www, wsparcie przy kampaniach leadowych oraz pakiet materiałów marketingowych na start.
- Wsparcie doradcy technicznego na budowie.
- Baza klientów przekazana na start.
- Promocja na stronach należących do Izodom 2000 Polska.
- Możliwość szybkiej sprzedaży dzięki sprawdzonym metodom.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
30 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w branży budownictwa jedno- i wielorodzinnego.
- Własna działalność gospodarcza.
- Przedsiębiorczość, energia oraz decyzyjność w codziennej pracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Izodom 2000 Polska Sp. z o.o.
Ul. Ceramiczna 2 a 98-220 Zduńska Wola
+48 607 807 907
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Leżański
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Izodom 2000 Polska Sp. z o.o. (Ul. Ceramiczna 2 a 98-220 Zduńska Wola ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Izodom oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie izodom.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Izodom 2000 Polska startuje z franczyzą. Firma specjalizuje się w technologii, która pozwala szybciej tworzyć budynki charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?

– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
Budownictwo pasywne i energooszczędne zyskuje coraz większą popularność w Polsce. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Montażyści wydłużają terminy, a klienci cierpliwie czekają. W branży wykończeniowej trwają żniwa.
Domy modułowe zyskują w Polsce na popularności. Hausformator proponuje franczyzobiorcom udział w ich produkcji i oczywiście w zyskach z zamówień.
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.