Pszczółka, Pszczółka Ekspres

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Majster Budowlane ABC jest polską firmą, która od 30 lat prowadzi działalność na rynku dystrybucji materiałów budowlano-remontowych, a historia firmy sięga lat 30 XX wieku.
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią nowoczesnych marketów z kategorii dom i ogród (DIY) w Polsce.
Naszą misja jest nieustannie tworzenie i dostarczanie nowatorskich rozwiązań podnoszących konkurencyjność polskich przedsiębiorców.
Do punktów handlowych wprowadzamy atrakcyjność, jakość i gwarantujemy poprawę wyników.
Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy nowatorską i elastyczną formułę marketu budowlanego już od 200m2, odpowiadającą na potrzeby i oczekiwania rynku lokalnego.
Majster Budowlane ABC to Partnerstwo i elastyczność i bezpieczeństwo.
Naszym sukcesem jest sukces biznesowy Partnera.
Dlaczego pszczółka – perspektywa klienta
Wygoda zakupów blisko domu
- Przyjazne i nowoczesne sklepy w małych miejscowościach
- Mały format z bardzo szerokim przekrojem asortymentowym
- Umożliwia wygodne zakupy ( przemyślana ścieżka klienta, czytelna ekspozycja asortymentu)
- Wysoka jakość obsługi klienta
Przewaga konkurencyjna na rynku
- Unikatowy i nowoczesny koncept - wysoki standard marketów dom i ogród
- Idealne dopasowanie do potrzeb i oczekiwań lokalnych klientów
- Sklep blisko klientów
- Pszczółka Cafe i strefa spożywcza
JEDNOSTKI WŁASNE
2 markety budowlane Pszczółka Ekspres
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
70 marketów budowlanych Pszczółka i Pszczółka Ekspres
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jako organizator sieci zapewniamy:
- Zaprojektowanie sali sprzedaży, ogrodu, magazynu, fasady, oznakowań,
- Opiekę i prowadzenie w procesie otwarcia
- Najlepszą, kompetentną pomoc w prowadzeniu działalności oraz osiąganiu wyników
- System szkoleń - Akademia Majster
- Marketing – działania ogólnopolskie plus pakiety dla lokalnego marketingu
- Nowoczesny, dostosowany do potrzeb system informatyczny
- Cykliczne konferencje i spotkania
- Szereg dalszych korzyści wynikających z uczestnictwa w najszybciej rozwijającej się sieci, której celem jest pozycja rynkowego lidera
Istotne korzyści z perspektywy Klienta kupującego w markecie Pszczółka:
- Zakupy blisko domu
- Przyjazne i nowoczesne sklepy w małych miejscowościach
- Mały format z bardzo szerokim przekrojem asortymentowym
- Wygodne zakupy ( przemyślana ścieżka klienta, czytelna ekspozycja asortymentu)
- Wysoka jakość obsługi klienta
- Pszczółka Cafe i strefa spożywcza
Wyjątkowe w skali rynku korzyści i preferencyjne warunki dołączenia do sieci:
- Niski próg wejścia;
- Wyjątkowo niskie koszty wyposażenia i dostosowania marketu;
- Opłata PROJEKTOWA na poczet wykonania projektu hali sprzedaży - Promocja: 1 tys. zł;
- Promocyjne gratisowe szkolenia;
- Elastyczność - możliwość wprowadzania preferowanych dostawców lokalnych dla kluczowego asortymentu;
- Brak dodatkowych kosztów związanych z przystąpieniem do Sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ustalana indywidualnie w zależności od stanu i wielkości obiektu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja;
- Obiekt o minimalnej powierzchni 200 m², wysokości hali sprzedaży co najmniej 3,5 m z miejscem na ogród zewnętrzny o minimalnej powierzchni 60 m² lub działka na cele inwestycyjne;
- Realizacja założeń i standardów wynikających z modelu współpracy z grupą Majster Budowlane ABC;
- Gotowość do finansowego zabezpieczenia projektu;
- Osobiste zaangażowanie Właściciela w projekt - tworzymy nie tylko sieć marketów, ale też sieć ludzi z pasją.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Majster Budowlane ABC Sp. z o.o.
ul. Duninowska 9, 87-800 Włocławek
577 977 903
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marek Jabłoński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Majster Budowlane ABC Sp. z o.o. (ul. Duninowska 9, 87-800 Włocławek). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pszczółka, Pszczółka Ekspres oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie marketypszczolka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.